Yleensä aina valitetaan,että ex-tyttöystävät roikkuvat entisissään. Onko kukaan kohdannut vastaavaa tilannetta, kuin minä eli tilanne päin vastoin: ollaan erottu n.1,5 vuotta sitten ja ex-poikaystäväni on seurustellut jo jonkin aikaa uuden tytön kanssa mutta silti hän ottaa jatkuvasti yhteyttä: pistää viestiä, soittaa tai ehdottaa leffaa yms. Ei ole ollut edes kuukautta eron jälkeen ettei olla oltu yhteydessä. Salaili ensin multa myös seurusteluansa. Luultavasti tyttöystävä ei tiedä näistä touhuista, olen sanonut, että ei kannata ottaa muhun yhteyttä jos seurustelee. Ja kun vielä tiedän hänen tyttöystävänsä parin kaverin kautta. Tyttö on kiltti ja sinisilmäinen, exää nuorempi. Voiko joku valottaa exän aikomuksia? Hän varmasti rakastaa tuota tyttöä, sillä oli häneen jo ihastunut kun erosimme mutta ei nähtävästi kohtele hyvin..
Exä
3
604
Vastaukset
- ophium
Jep, tuttua on. Itselleni käynyt samantapaisesti, tosin hieman eri piirteitä toki on. Eli, erosin exästäni kesän 2003 loppupuolella. Sattuneista syistä hyvin riitaisissa merkeissä. Mutta aikaa kun kului, saimme kuitenkin sovittua, ja sovimme jättävämme kaiken kaunan taaksemme, olevamme kavereita. No, jonkin aikaa asiat sitten menivätkin ihan mukavasti. Vietimme joskus jopa mukavia baari-iltoja, joissa samassa seurueessa olimme mm. minä, nykyinen kihlattuni ja exäni. Kaikki tuntui sujuvan hyvin...Exäni kertoili naishuolistaan, ihastuksistaan ja muista elämänsä kuvioista, kuten kaverit yleensä. Olin iloinen hänen puolestaan, kun hän alkoi seurustella uudelleen kuulemani mukaan erittäin mukavan naisen kanssa. Mutta sitten...Kaikki alkoi hiljalleen muuttua. Kun ihan kohteliaisuuttani kyselin tästä uudesta naisesta, ja totesin, että olisi mukava joskus lähteä viettämään iltaa ihan porukalla, sain vain ylimielisiä, ja jopa halveksiviakin vastauksia. No, pistin tuon kuitenkin vain uuden ihastuksen piikkiin, oletin, että tahtoi keskittyä vain naiseensa, eikä tämän vuoksi pahemmin ollut kiinnostunut pitämään yhteyksiä. Mutta loukkaukset vain pahenivat ja pahenivat. Ja sitten eräänä päivänä viestittelin hänen kanssaan, ystävällisemmin kun aikoihin. Hän hyväntahtoisen oloisesti kyseli elämästäni, suhteestani mieheeni, jne...Mutta lopulta todellinen viestien tarkoitus tuli ilmi. Herra ilmaisi halunsa muistella seurusteluaikanamme tapahtuneita sänkypuuhasteluja, hyvin yksityiskohtaisesti. Ilmeisesti jotain muistojen verestelyä oli mielessä, ihan konkreettisestikin...Meinasin pudota sohvalta, kun luin viestit. Yritin kuitenkin pysyä rauhallisena, ja pyysin häntä vaan keskittymään tyttöystäväänsä, sillä en tosiaankaan halua alkaa haikailemaan menneitä, kun nykyisyys tekee minut aivan täydellisen onnelliseksi. Loppuun lisäsin vielä, että minua naisena ainakin tuollaiset viestit loukkaisivat, joten kannattaisi varmaan hieman rajoittaa tuota muistelua. Ja tästä sitten seurasi aivan jumalaton ryöpytys. Sain kuulla, että olin vain kateellinen ja katkera akka, joka ei tahdo hänen olevan onnellinen kenenkään toisen kanssa. Kuulemma tällä viestillä halusin vain pilata hänen suhteensa. Että näin. En tosiaankaan ymmärrä miten hän asian noin päässään käänsi, mutta varmaa on se, että kyseisen herran kanssa en enää tahdo olla yhteyksissä. Olin tietoinen hänen tietyistä "ongelmistaan" jo aiemminkin, mutta moinen ainakin sai todella vakuuttuneeksi, että ko. herran lähipiiriin en enää tahdo kuulua. Tästä ja monesta muusta kommelluksesta olen siis kyllä oppinut, että eräs tietty exien alalaji kaipaisi kyllä tiedemiesten syväluotaavaa tutkimusta, sillä maalaisjärjellä heidän päähänpistojaan ei kykene ymmärtämään... :)
- t80
Mun tapauksessa exä vaan ei tosiaan solvaa mua tai kehu uutta->päin vastoin eli ei puhu tästä ollenkaan!
- Markus
Haluatko kuulla totuuden? Jätkä haluaa pitää ex-tyttöystäväänsä yhteyttä vain ja ainoastaan seksin toivossa. Se nyt vain on niin, että kun on kerran saanut, saa helpommin toisenkin.
Onks vähän kulunut läppä tämä "ollaan kavereita". Jätkät osaa tosin esittää sitä aika hyvin mikäli tahtovat. Miksi helvetissä jätkä haluaisi ystävän juuri ex-muijastaan?! Eikö koko maailmassa ole ketään muuta, kenen kanssa voisi olla kaveria? Aika naivia, jos sitä todellakin miettii tarkkaan.
Tarpeeksi kauan kun on ystävä homma saa AINA käänteen:
1. Jätkä yrittää vokotella takaisin tai sänkyyn.
2. Jätkä on löytänyt paremman ja "kaveruus" sinun kanssa ei kiinnosta enää pätkääkään.
3. Jätkä on löytänyt paremman ja "unohtaa" enää pitää suhun mitään yhteyksiä.
Ex-kundi saattaa seurustella ja haluta silti olla kaveri kanssasi. Ei vain seurustele vielä kybällä, tai sitten haluaa suhteestaan huolimatta tätä seksiä. Asiaa voi kierrellä ja kaarrella joka suunnalta, mutta aina palataan samaan lähtöpisteeseen: jätkä haluaa joko vain seksiä kanssasi tai vielä jatkaa koko suhdettanne.
Usko tai älä, mutta aika näyttää tämän vielä toteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv92259Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441865- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938