Kazaa

Apua aloittelijalle

Puuttuuko mulla joku purkuohjelma vai miks kazaan biisit tulee jotain 15-20 minuuttisina eikä niistä kuulu mitään. Tietääks joku viisaampi?

10

789

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .....

sitä taattua kazaa-laatua

• Lisäksi siinä tulee viruksia kun yrittää lataa jotain muutaki ku musaa. Spywarea jo valmiiks ohjelmassa. Ja vaikka poistatkin sen kazaan ni silti jää koneelle vaikka mitä.

• EI!!!

SE KAZAA KONEELTASI!!
      Tiedän liian monta surullisenkuuluisaa Kazaa -lataajaa, itseni mukaan lukien!
      Saat koneen täyteen spywarea, kaverin kone meni 15 minuutissa niin jumiin että piti alustaa koko kone uudelleen...
      Ongelmia tulee riittämiin vaikka olisi palomuurit yms käytössä.
      Ja auta armias (jos sekään) ellei sulla ole sitä.....

• Vilho

Osaisko joku oikeesti vastaa tohon kysymykseen eikä jauhaa tota virus läppää...?
      Ei mulla ainakaan ole ollu kazaan kans mitään ongelmia ennen tätä. Ei ensimmäistäkään virusta ole tullu läpi vielä...

• jepulis

Ettei olis vaan RIAA:n laittamia :P

• ......

kazaan käyttämä fasttrack-verkko alkaa pikku hiljaa tukehtua roskaan...

http://sektori.com/uutiset/5284/kazaa

sama alkaa vaivaamaan myös musiikkia... verkossa on lukemattomia toimimattomia, väärinnimettyä feikki-biisejä, eli mm. tuollaisia mitkä mainitsit... kenties levy-yhtiöiden liikkkeelle laittamia, kenties joidenkin muiden... jos ovat mp3:sia eivätkä soi niin eipä niille juuri muuta voi kuin imuttaa uudelleen, ja uudelleen ja uudelleen... kai sieltä joskus toimivakin versio löytyy... mm. tästä syystä kazaa suosio on romahtanut viimeaikoina, ja kruunu onkin jo siirtynyt ed2k-verkolle (edonkey, emule), mikä tosin on hieman kyseenalaista sillä CacheLogic:n mukaan "bittorrent-liikennettä" on enemmän kuin fasttrack- ja ed2k-verkoissa yhteensä

• ====>
        ...... kirjoitti:

kazaan käyttämä fasttrack-verkko alkaa pikku hiljaa tukehtua roskaan...

http://sektori.com/uutiset/5284/kazaa

sama alkaa vaivaamaan myös musiikkia... verkossa on lukemattomia toimimattomia, väärinnimettyä feikki-biisejä, eli mm. tuollaisia mitkä mainitsit... kenties levy-yhtiöiden liikkkeelle laittamia, kenties joidenkin muiden... jos ovat mp3:sia eivätkä soi niin eipä niille juuri muuta voi kuin imuttaa uudelleen, ja uudelleen ja uudelleen... kai sieltä joskus toimivakin versio löytyy... mm. tästä syystä kazaa suosio on romahtanut viimeaikoina, ja kruunu onkin jo siirtynyt ed2k-verkolle (edonkey, emule), mikä tosin on hieman kyseenalaista sillä CacheLogic:n mukaan "bittorrent-liikennettä" on enemmän kuin fasttrack- ja ed2k-verkoissa yhteensä

Toi uutinen Kazaan viruksista on vanha juttu! Kuka hullu nyt sieltä mitään exe päätteisiä tidostoja lataa??? Se on ollut jo kauan aikaa tiedosssa että Kazaan verkossa jaossa olevat exe tiedostot sisältävät todella usein viruksen! exe tiedostoja ovat siis esim. pelit ja tietokoneohjelmat, ja näitä ei siis todallakaan kannata ladata Kazaa ohjelmalla!

"kazaa suosio on romahtanut viimeaikoina" Noinkohan on?? Ei tuo romahtaminen ainakaan käyttäjämäärissä paljoakaan näy! Ja se kruunu ei todellakaan ole siirtynyt ed2k verkolle ja syydä on sen hitaus! eDonkey ja eMule ohjelmilla on vielä pitkä matka huipulle ja juuri siitä yksinkertaisesta syystä että nämä ohjelmat ovat hemmetin hitaita, eli toisinsanoen tiedoston lataamien eMulella tai eDonkeylla kestaa todella kauan verrattuna esim. Kazaa Lite ohjelmaan!

Totta on se että FastTrack verkoissa liikkuu luvattoman paljon viallisia mp3 tiedostoja ja suurin osa niistä on suomalaisten artistien biisejä ja tämä johtuu siitä että nimenomaan suomalaiset levy-yhtiöt jakavat noita viallisia tiedostoja! Mutta ulkomaalaisten biisien ja leffojen lataamisessa Kazaa Lite on hyvä ohjelma!

• jepulis

Käyttäkää sit ihmeessä K-Lite ohj. Ei oo mitää spywaree.Ja mitä viiruksii tulee sillonku käytin litee niin ei oo viiruksii näkyny.
      Ja tokihan kaikilla on ajantasalla oleva virustutka koneella. et silleen

ps. dc on kyllä moninverroin parempi

• Jooziiiz...

No siis hei käyttäkää vaan hei sitä Kazaata kaikki teinit ilman muuta.
        Ei oo spywaree.
        Eikä näy viruksii.
        Emmä ainakaa oo nähny.

Harmi vaan että yleensä se spyware ja ne virukset ovat NÄKYMÄTTÖMIÄ.
        Mulle tuli spywarea enemmän kuin laki sallii ja kaverille mydoom nimenomaan Kazaa Litestä.
        Olimme heikkouskoisia mutta onneksi emme ole enää!
        Viruksentorjunnat oli molemmilla huipussaan mutta niinhän se on että mikäli piuha menee seinään, sieltä tulee örkit läpi jos ne niin haluavat!

• ====>

Ensinnäkin Kazaa Media Desktop ja Kazaa Lite ovat aivan kaksi eri ohjelmaa!! Kazaa Media Desktop sisältää spywarea yms. roskaa! Kazaa Lite sensijaan ei sisällä spywarea eikä mitään muutakaan roskaa!!

Jos koneellasi on Kazaa Media Desktop, niin poista se ja aja kone läpi Ad-Aware ohjelmalla! Asenna tämän jälkeen Kazaa Lite!

Kazaa Lite löytyy tuolta:

http://groups.msn.com/FileShareFinland/fileshareohjelmat.msnw

Todellakin tilanne on se, että Kazaan FastTrack verkossa suomalaiset levy-yhtiöt jakavat tahallaan noita viallisia tiedostoja, mutta ulkolaiset biisit ovat suurimmaksi osaksi hyvänlaatuisia! Kotimaiset biisit sensijaan kannattaa latailla esim. DC ohjelmalla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      92
      5278
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      56
      4121
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2229
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2068
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1805
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1464
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1270
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1066
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      1000
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      991
    Aihe