Miten naiset suhtautuvat siihen jos huomaatte miehellä erektion esim. keskustellessanne tai vaikka uimarannalla?
Itselleni kävi viime kesänä niin, että rannalla ollessani tapasin erään naispuolisen luokkatoverin lukioajoilta. Emme olleet opiskeluaikana paljon tekemisissä eikä sen jälkeen oltu vuosiin nähtykään ennen kesää. Mutta kun vaihdettiin siinä kuulumisia ja nainen oli todella hyvännäköinen bikineissään, niin minulla alkoi väkisinkin seistä. Kun jalassani oli pelkät pienet uimahousut niin se sitten myös näkyi. Hän ei siitä mitään sanonut ja minäkin yritin käyttäytyä muuten ihan normaalisti. Mutta kyllä se tilanne hävetti varsinkin jälkikäteen.
Muutenkin uimahousuissa kalun kovettumista on mahdotonta kätkeä ja rannalla näin käy helposti kun ympärillä on paljon vähäpukeisia naisia. Mietin vain että miten suhtaudutte tällaiseen, kun en halua harrastaa mitään "itsensä paljastamista". Rannalla ollessa vain haluan käydä myös uimassa ja siksi esim. shortsit eivät ole hyvä asuste sinne. Ei mulla mitään sitä vastaan ole jos naiset katselee, kun kroppa on ihan hyvässä rantakunnossa, mutta erektion saaminen tuntuu jotenkin pervolta.
Erektio
14
10317
Vastaukset
- Nainen
Eipä voisi parempaa vastausta saada kysymykseen: "Näytänkö hyvältä?"
- Mies
Kyllä minä tiedän näyttäväni hyvältä. Mutta näytänkö pervolta?
- Jakke
Mies kirjoitti:
Kyllä minä tiedän näyttäväni hyvältä. Mutta näytänkö pervolta?
[Eipä voisi parempaa vastausta saada kysymykseen: "Näytänkö hyvältä?"]
Tarkoittaa että erektio on tavallaan kohteliaisuus :)
Olenko oikeassa? :) - Nainen
Jakke kirjoitti:
[Eipä voisi parempaa vastausta saada kysymykseen: "Näytänkö hyvältä?"]
Tarkoittaa että erektio on tavallaan kohteliaisuus :)
Olenko oikeassa? :)Niin siis tarkoitin sitä, että MINÄ NAISENA pitäisin miehen erektiota aika hyvänä merkkinä siitä, että MINÄ näytän hyvältä/haluttavalta! Eli en pitäisi sinua "seisojaa" mitenkään pervona enkä muutenkaan kummallisena, vaan ihan vain terveenä viriilinä miehenä... Saattaisin kyllä hieman hämilleni mennä, jos sellaisen pullotuksen huomaisin...... :)
- Blender
Pulahtanut viileeseen järvi/meri veteen!
kyllä se kylmä kutistaa :D...
"Hyvä se yks Seinfeldin jakso, jossa Georgen kutistuneen kalun näki se yks nainen, kun se oli tullu just uimasta =D hahahahah!" - n-23
Jos stondaava mies olisi joku miellyttävä tyyppi eli kaverini tai vieras tyyppi josta olen kiinnostunut, niin ottaisin stondiksen ehdottomasti kohteliaisuutena! :) Saattaisin kyllä ehkä seota hieman sanoissani tai punastua, kun huomaisin "asioiden tilan", mutta reaktio olisi siis kuitenkin positiivinen. Todennäköisesti saattaisin jopa "pahentaa" tilannetta esim. puhumisen aikana venyttelemällä tai muuten liikuskelemalla ja näin esittelemällä parhaita puoliani ;)
Ja ilman stondiksiakin ihan esteettisistä syistä kannatan ehdottomasti uimahousujen käyttöä miehillä uimarannalla sellaisten naurettavien shortsien sijasta! Älkää piilotelko niitä ihania peppujanne... - Jenny
Miehillä taitaa tuo erektio olla tyypillistä. Mieheni on kanssa kova poika saamaan erektioita. Tila ei ole korvien välinen, vaan kyse on refleksistä. Ihan jo halatessamme tai ollessamme vierekkäin hänelle tulee stondis. Saunan lauteillakin pikkuveikka nostaa päätään. Ja miestäni nolottaa. Päikkäreittenkin jälkeen se on ihan kivikova. Pitäsköhän ajatella ketä hän aattelee, vaikka itse nukun vieressä...heh
- Erektioerkit
Ja se syynä etten saa arkipäviän hellyyttä kun mies kokee että erektio pitää saada laukeamaan seksuaalisessa kanssakäymisessä.
Perkele- sanon minä. Mistä tällainen voi johtua? Oliko sen lapsuus ihan ankeeta? - Hä..
Erektioerkit kirjoitti:
Ja se syynä etten saa arkipäviän hellyyttä kun mies kokee että erektio pitää saada laukeamaan seksuaalisessa kanssakäymisessä.
Perkele- sanon minä. Mistä tällainen voi johtua? Oliko sen lapsuus ihan ankeeta?Minä huomasin viime sunnuntaina eräällä miehellä erektion rannalla. Ajattelin että ei helvetti... Rannalla oli lapsiakin...
- ......
Hä.. kirjoitti:
Minä huomasin viime sunnuntaina eräällä miehellä erektion rannalla. Ajattelin että ei helvetti... Rannalla oli lapsiakin...
Eikö sillä ollut housuja jalassa?
Meinaan vaan, ettei ne lapset tuollaista noteeraa, jos ei mies ihan nakuna pervoile, vaan pitää housut yllään.
- Anonyymi
Ite oon siis 14v tyttö jonka piti mennä kerra yhe pojankaa ulos ekaa kertaa ku oltii siis vasta sillon tutustuttu. Ni sit mentii kauppakeskuksee ei puhuttu hirveest ku molempii varmaa vähä jännitti ku oli eka tapaamine. Sit ku mentii hissiin ja mun puhelin tippu siihe hissin lattial ni tottakai nostin sen siitä ja samalla huomasin sillee nopee et sil pojal seisoo... no siinä sitte oltii iha normaalisti ja sit ku päästii hissistä pois ja mentii istuu yksil penkeil ni se pisti kädet siihe sen pääl että en huomais mut olin jo huomannu. En kertonu et olin jo nähny. Sitte jonku aja pääst mentii hakee kaupast juotavaa ja siin kävellessä ni sevaa piti kättä vähä siin ees, aattelin vaa et sil seisoo vielki kosk miks muutenkaa pitäs kättä siinä. Sit ku oltii siel kaupan hyllyje välis se otti käden hetkeks siit pois ja otti puhelimen ku sil tuli joku viesti. Ja sit kävelin siit ohi ottaa megist sielt hyllyst ni huomasin et sil on alkanu seisoo vaa enemmä.. sit ku päästii kaupast pois ja istuttii vähä enemmä piilos olevil penkeil nk se vaa siin iha pokkana rupes tyydyttää itseään sillee niiku housujen läpi oudosti no olin siin vaa sillee et en ees huomais sitä ha onneks mun puhelin alko slimaa kosk muute se ois ollu mul aika kiusallista vaa olla siin vieres mut joo. Oon sen pojankaa nylyaa aik hyvii kaverei.. onks muille käyny tollee😅
- Anonyymi
Aikuisen miehen pitää osata hilitä seksualiset halunsa ja seisontansa. Minua oksetti ja loukkasi.Mies kerostalon pihassa sanoi: Katso minulla seisoo,aina kun näen sinut.Yäk. 55v mies pitää halita keppinsä,ilman että se pystyssä lähestytän naista.
- Anonyymi
Niin sitten kun huomaatte sen mitä vaadittaisiin että hyväilisitte sitä käsin tai vaikka suulla ja helpottaisitte oloa ja nauttisitte samalla siitä huomiosta kun mies ihailee teitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446