onko jenni haukio nätti

tykkään

minusta on todella kaunis nainen

22

351

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä

      Onhan se tosi sexy

    • niio.,

      Hauki on ruma kala.

      Jenni Haukio väärinpäin

      Oi, kuahin! Nej!

      • niio.,

        Sauli ja Jenni petipuuhissa

        Sauli: Oi, Kuahin! Nej!

        Sauli huutaa Nej koska laukeaa liian aikaisin.


      • Peukkuja ja heti
        niio., kirjoitti:

        Sauli ja Jenni petipuuhissa

        Sauli: Oi, Kuahin! Nej!

        Sauli huutaa Nej koska laukeaa liian aikaisin.

        Keksin ihan itse äskeisen, missä ovat peukut?

        Kuohia = niinku, harrastaa seksiä, ainakin Oulussa....


    • 1+5

      Ihan nätti on, voisitte linkata kuvat aina näihin, tiedä kenestäkään minkä näköisiä kukakin on.

      • yhteenlaskun tulos

        No kai nyt kaikki tietää, minkä näköinen presidentin vaimo on? Ainahan ne jossain julkisuudessa ovat. Täytyy kyllä aika kiven alla elää, jos ei tiedä ulkonäköä...


      • 9+15
        yhteenlaskun tulos kirjoitti:

        No kai nyt kaikki tietää, minkä näköinen presidentin vaimo on? Ainahan ne jossain julkisuudessa ovat. Täytyy kyllä aika kiven alla elää, jos ei tiedä ulkonäköä...

        No en mä oo koskaan kuullutkaan, en katsele tevevisiota ja en muista koskaan kuulleeni missään uutisissakaan tuota nimeä.


      • l.,
        9+15 kirjoitti:

        No en mä oo koskaan kuullutkaan, en katsele tevevisiota ja en muista koskaan kuulleeni missään uutisissakaan tuota nimeä.

        Kai nyt oot linnanjuhlissa ollut?


      • 2+12
        l., kirjoitti:

        Kai nyt oot linnanjuhlissa ollut?

        Ei kyllä oo tullut paljon kutsua, meitä atmeja syrjitään joka asiassa. :(


      • ei liity mihinkää
        2+12 kirjoitti:

        Ei kyllä oo tullut paljon kutsua, meitä atmeja syrjitään joka asiassa. :(

        Atma = sielu, sanskriittia


      • Tietämätön?
        9+15 kirjoitti:

        No en mä oo koskaan kuullutkaan, en katsele tevevisiota ja en muista koskaan kuulleeni missään uutisissakaan tuota nimeä.

        Oletko edes kuullut, että Suomen presidentti on vaihtunut? Elätkö edelleen siinä luulossa, että Urho Kekkonen on presidentti ja nyt se on ottanut Jenni Haukio nimisen vaimon?


      • 12+14
        Tietämätön? kirjoitti:

        Oletko edes kuullut, että Suomen presidentti on vaihtunut? Elätkö edelleen siinä luulossa, että Urho Kekkonen on presidentti ja nyt se on ottanut Jenni Haukio nimisen vaimon?

        No vähän eri asia, kyllä mä äänestinkin, evvk jotkut presidentin vaimot, tai pääministerin serkut yms.


      • Kekkonenko
        Tietämätön? kirjoitti:

        Oletko edes kuullut, että Suomen presidentti on vaihtunut? Elätkö edelleen siinä luulossa, että Urho Kekkonen on presidentti ja nyt se on ottanut Jenni Haukio nimisen vaimon?

        Mihin se Kekkonen on vaihtunut? Minulle ei ole kerrottu mitään.


    • Hardcore-atm

      Ainakin hän on fiksu ja rohkea nainen, kun on uskaltanut ottaa tunnetun ja paljon itseään vanhemman miehen aviopuolisokseen.

    • lottamari<3

      Sauli sai kauniin fiksun vaimon. Onneksi Sauli ei ottanut Hyacinth Bucet:a..vaikka Hyasintti olisi kyllä ollut hyvin edustuskelpoinen tyyliltään.

    • ööööööööö

      Jenni Haukio on 37 vuotias joka pukeutuu kuin 67 vuotias. Voisi olla nätti mutta stailaa itsensä mummoksi (johtuen puolisonsa iästä).

      • kurppafani

        No muhun kyl iskee tollanen mummu-tyyli.


    • hodariman

      On! Haluaisin olla nakkina hänen sämpylässään.

    • raharatkaisee

      Jenniä pidän tavallisena "tyttönä" maalaiskansakoulun kevätjuhliin tuollain laitettiin esiintymään. Kukkamekko päällä, tukka hieman paremmin kammattuna ja Iines-ankkakengät.Vartalo on lapsenomainen ei naisellinen. Saulilla oli rahaa ja on myös sitä edelleen, joten Saulin lompakko ratkaisi avioon menon.

      • Veksi65

        Voisin haistella vaikka pyllyä ihan hiljaa yöastian äärellä.


    • Nätti on🙂

    • hyvin.pärjää.androidiksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe