minusta on todella kaunis nainen
onko jenni haukio nätti
22
280
Vastaukset
- kyllä
Onhan se tosi sexy
- niio.,
Hauki on ruma kala.
Jenni Haukio väärinpäin
Oi, kuahin! Nej!- niio.,
Sauli ja Jenni petipuuhissa
Sauli: Oi, Kuahin! Nej!
Sauli huutaa Nej koska laukeaa liian aikaisin. - Peukkuja ja heti
niio., kirjoitti:
Sauli ja Jenni petipuuhissa
Sauli: Oi, Kuahin! Nej!
Sauli huutaa Nej koska laukeaa liian aikaisin.Keksin ihan itse äskeisen, missä ovat peukut?
Kuohia = niinku, harrastaa seksiä, ainakin Oulussa....
- 1+5
Ihan nätti on, voisitte linkata kuvat aina näihin, tiedä kenestäkään minkä näköisiä kukakin on.
- yhteenlaskun tulos
No kai nyt kaikki tietää, minkä näköinen presidentin vaimo on? Ainahan ne jossain julkisuudessa ovat. Täytyy kyllä aika kiven alla elää, jos ei tiedä ulkonäköä...
- 9+15
yhteenlaskun tulos kirjoitti:
No kai nyt kaikki tietää, minkä näköinen presidentin vaimo on? Ainahan ne jossain julkisuudessa ovat. Täytyy kyllä aika kiven alla elää, jos ei tiedä ulkonäköä...
No en mä oo koskaan kuullutkaan, en katsele tevevisiota ja en muista koskaan kuulleeni missään uutisissakaan tuota nimeä.
- l.,
9+15 kirjoitti:
No en mä oo koskaan kuullutkaan, en katsele tevevisiota ja en muista koskaan kuulleeni missään uutisissakaan tuota nimeä.
Kai nyt oot linnanjuhlissa ollut?
- 2+12
l., kirjoitti:
Kai nyt oot linnanjuhlissa ollut?
Ei kyllä oo tullut paljon kutsua, meitä atmeja syrjitään joka asiassa. :(
- ei liity mihinkää
2+12 kirjoitti:
Ei kyllä oo tullut paljon kutsua, meitä atmeja syrjitään joka asiassa. :(
Atma = sielu, sanskriittia
- Tietämätön?
9+15 kirjoitti:
Oletko edes kuullut, että Suomen presidentti on vaihtunut? Elätkö edelleen siinä luulossa, että Urho Kekkonen on presidentti ja nyt se on ottanut Jenni Haukio nimisen vaimon?
- 12+14
Tietämätön? kirjoitti:
Oletko edes kuullut, että Suomen presidentti on vaihtunut? Elätkö edelleen siinä luulossa, että Urho Kekkonen on presidentti ja nyt se on ottanut Jenni Haukio nimisen vaimon?
No vähän eri asia, kyllä mä äänestinkin, evvk jotkut presidentin vaimot, tai pääministerin serkut yms.
- Kekkonenko
Tietämätön? kirjoitti:
Mihin se Kekkonen on vaihtunut? Minulle ei ole kerrottu mitään.
- Hardcore-atm
Ainakin hän on fiksu ja rohkea nainen, kun on uskaltanut ottaa tunnetun ja paljon itseään vanhemman miehen aviopuolisokseen.
- lottamari<3
Sauli sai kauniin fiksun vaimon. Onneksi Sauli ei ottanut Hyacinth Bucet:a..vaikka Hyasintti olisi kyllä ollut hyvin edustuskelpoinen tyyliltään.
- ööööööööö
Jenni Haukio on 37 vuotias joka pukeutuu kuin 67 vuotias. Voisi olla nätti mutta stailaa itsensä mummoksi (johtuen puolisonsa iästä).
- kurppafani
No muhun kyl iskee tollanen mummu-tyyli.
- hodariman
On! Haluaisin olla nakkina hänen sämpylässään.
- raharatkaisee
Jenniä pidän tavallisena "tyttönä" maalaiskansakoulun kevätjuhliin tuollain laitettiin esiintymään. Kukkamekko päällä, tukka hieman paremmin kammattuna ja Iines-ankkakengät.Vartalo on lapsenomainen ei naisellinen. Saulilla oli rahaa ja on myös sitä edelleen, joten Saulin lompakko ratkaisi avioon menon.
- Veksi65
Voisin haistella vaikka pyllyä ihan hiljaa yöastian äärellä.
Nätti on🙂
- hyvin.pärjää.androidiksi
Jenni Haukio on robotti
https://www.mikseri.net/artists/casey-ryback-katkotut-kadet/jenni-haukio-on-robotti/531253/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin304277Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee302217Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141750Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71608- 831446
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1391296- 641096
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101004Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa220984Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70971