onko jenni haukio nätti

tykkään

minusta on todella kaunis nainen

22

280

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä

Onhan se tosi sexy

• niio.,

Hauki on ruma kala.

Jenni Haukio väärinpäin

Oi, kuahin! Nej!

• niio.,

Sauli ja Jenni petipuuhissa

Sauli: Oi, Kuahin! Nej!

Sauli huutaa Nej koska laukeaa liian aikaisin.

• Peukkuja ja heti
        niio., kirjoitti:

Sauli ja Jenni petipuuhissa

Sauli: Oi, Kuahin! Nej!

Sauli huutaa Nej koska laukeaa liian aikaisin.

Keksin ihan itse äskeisen, missä ovat peukut?

Kuohia = niinku, harrastaa seksiä, ainakin Oulussa....

• 1+5

Ihan nätti on, voisitte linkata kuvat aina näihin, tiedä kenestäkään minkä näköisiä kukakin on.

• yhteenlaskun tulos

No kai nyt kaikki tietää, minkä näköinen presidentin vaimo on? Ainahan ne jossain julkisuudessa ovat. Täytyy kyllä aika kiven alla elää, jos ei tiedä ulkonäköä...

• 9+15
        yhteenlaskun tulos kirjoitti:

No kai nyt kaikki tietää, minkä näköinen presidentin vaimo on? Ainahan ne jossain julkisuudessa ovat. Täytyy kyllä aika kiven alla elää, jos ei tiedä ulkonäköä...

No en mä oo koskaan kuullutkaan, en katsele tevevisiota ja en muista koskaan kuulleeni missään uutisissakaan tuota nimeä.

• l.,
        9+15 kirjoitti:

No en mä oo koskaan kuullutkaan, en katsele tevevisiota ja en muista koskaan kuulleeni missään uutisissakaan tuota nimeä.

Kai nyt oot linnanjuhlissa ollut?

• 2+12
        l., kirjoitti:

Kai nyt oot linnanjuhlissa ollut?

Ei kyllä oo tullut paljon kutsua, meitä atmeja syrjitään joka asiassa. :(

• ei liity mihinkää
        2+12 kirjoitti:

Ei kyllä oo tullut paljon kutsua, meitä atmeja syrjitään joka asiassa. :(

Atma = sielu, sanskriittia

• Tietämätön?
        9+15 kirjoitti:

Oletko edes kuullut, että Suomen presidentti on vaihtunut? Elätkö edelleen siinä luulossa, että Urho Kekkonen on presidentti ja nyt se on ottanut Jenni Haukio nimisen vaimon?

• 12+14
        Tietämätön? kirjoitti:

Oletko edes kuullut, että Suomen presidentti on vaihtunut? Elätkö edelleen siinä luulossa, että Urho Kekkonen on presidentti ja nyt se on ottanut Jenni Haukio nimisen vaimon?

No vähän eri asia, kyllä mä äänestinkin, evvk jotkut presidentin vaimot, tai pääministerin serkut yms.

• Kekkonenko
        Tietämätön? kirjoitti:

Mihin se Kekkonen on vaihtunut? Minulle ei ole kerrottu mitään.

• Hardcore-atm

Ainakin hän on fiksu ja rohkea nainen, kun on uskaltanut ottaa tunnetun ja paljon itseään vanhemman miehen aviopuolisokseen.

• lottamari<3

Sauli sai kauniin fiksun vaimon. Onneksi Sauli ei ottanut Hyacinth Bucet:a..vaikka Hyasintti olisi kyllä ollut hyvin edustuskelpoinen tyyliltään.

• ööööööööö

Jenni Haukio on 37 vuotias joka pukeutuu kuin 67 vuotias. Voisi olla nätti mutta stailaa itsensä mummoksi (johtuen puolisonsa iästä).

• kurppafani

No muhun kyl iskee tollanen mummu-tyyli.

• hodariman

On! Haluaisin olla nakkina hänen sämpylässään.

• raharatkaisee

Jenniä pidän tavallisena "tyttönä" maalaiskansakoulun kevätjuhliin tuollain laitettiin esiintymään. Kukkamekko päällä, tukka hieman paremmin kammattuna ja Iines-ankkakengät.Vartalo on lapsenomainen ei naisellinen. Saulilla oli rahaa ja on myös sitä edelleen, joten Saulin lompakko ratkaisi avioon menon.

• Veksi65

Voisin haistella vaikka pyllyä ihan hiljaa yöastian äärellä.

• Nätti on🙂

• hyvin.pärjää.androidiksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      36
      5158
    2. Ripeyttä asiointiin

Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee
      Hyrynsalmi
      34
      2334
    3. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      7
      1828
    4. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      1810
    5. Koska me nähdään

Seuraavan kerran ja odotanko sitä?
      Ikävä
      82
      1522
    6. Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!

Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi
      Tunteet
      140
      1412
    7. En tunne muita

Kohtaan tätä samaa polttavaa halua vain sinua kohtaan. Ei vaan muut sytytä
      Ikävä
      64
      1136
    8. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      234
      1112
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1034
    10. Ollaan kuin yö ja päivä

Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.
      Ikävä
      70
      1018
    Aihe