Voiskos kokeneemmat tinderin käyttäjät vähän valaista?
1. Jos painan ruksista jonkun käyttäjän kohdalla tuleeko se enää vastaan uudestaan?
2. Jos lisään uuden profiili kuvan näkeekö muut sen uudestaan, vaikka ovatkin jo päättäneet aiempaan kuvaani x tai ♥?
3. Säilyykö käyttäjään painettu ♥ ikuisesti?
4. Näänkö jostain henkilöt, joihin olen painanut ♥?
Tai näänkö ylipäätänsä x/♥ tilastoni?
5. ...nimittäin olen tässä 4 pv aikana käynyt kaikki käyttäjät jo läpi 100km säteellä
ja sydämiäkin antanut ihan kohtuullisen hyvin omaa silmääni miellyttäville naikkosille. Kuitenkin olen saanut vasta 1 matchin.
Aloitin keskustelun tälle, mutta se tyrehtyi aika nopeasti.
Tinder
19
11748
Vastaukset
1. Ei tule, ei ainakaan pitäisi. (Itse tosin olen törmännyt useampaan kertaan joihinkin tyyppeihin. Feikkiprofiileja, luulisin.)
2. Eivät näe, se on kerrasta poikki.
3. SIinä mielessä kyllä, että vaikka hän itse tykkäisi kuvastasi vasta pitkänkin ajan päästä, match syntyy. Ja toisaalta et itse voi poistaa tykkäystä kerran sitä painettuasi kuin vain siinä tapauksessa, että match syntyy ja haluat poistaa tyypin match-pareistasi.
4. Et näe. Näkyviin tulevat ainoastaan match-parit.- nuubiduubi
Okei, oon kyllä törmännyt samoihin tyyppeihin jo moneen otteeseen tätä selatessani, niin siksi kysyin näkyykö ne uudestaan...
Melkovarmasti yli 100 sydäntä olen antanut... ikäryhmässä 18-24
1 matchi syntynyt, joten olen sitten vissiin vaan ruma, kun ei kukaan tykkää.
Vaikka aina olen ollut mielikuvassa, että olisin keskivertoa paremmannäköinen.
Todellisuus on julmaa.
Mutta mitäpä muuta olisin voinut olettaa, kun tää tinder taitaa perustua pelkästään pinnallisuuteen. - cxzczx
nuubiduubi kirjoitti:
Okei, oon kyllä törmännyt samoihin tyyppeihin jo moneen otteeseen tätä selatessani, niin siksi kysyin näkyykö ne uudestaan...
Todellisuus on julmaa.
Mutta mitäpä muuta olisin voinut olettaa, kun tää tinder taitaa perustua pelkästään pinnallisuuteen.Jos törmäät samaan tyyppiin uudestaan (sitä sattuu) on toinen käyttäjä poistanut profiilinsa ja aktivoinut sen uudestaan välissä.
100 sydäntä 1 match ---- Tinder on aika julma ja todella pinnallinen. Ja se, että tulee matchi ei käytännössä edes tarkoita mitään, koska kunnon keskustelua on todella vaikea saada aikaiseksi. Yleensä se menee niin, että saat hyväntuulisen viestin tai kaksi ja keskustelu päättyy. En oikein ymmärrä mihin tuollaisen on tarkoitus johtaa, ilmeisesti naiset vaan kerjää huomiota. Tämä myös silloin kun nainen on keskustelun aloittaja, itse avaan harvakseltaan ja menestys niissä on ollut huono.
Itse en ole niiden superhyvännäköisten ja selkeästi itseään esittelevien matchien kanssa edes keskustellut. En usko meillä olevan mitään yhteistä. Olen tykännyt niistä ihan testatakseni omaa ulkoista markkina-arvoa ja ilahduttavasti niitä matcheja on sieltäkin tullut.
Olen yrittänyt poimia potentiaaliset söpöt ja ihanat ja ajatellut, että fiksun kuvan antaessaan voisin treffeille mennä. Aika vaikeaa ja turhauttavaa vaan on. - Tindertietäjä
nuubiduubi kirjoitti:
Todellisuus on julmaa.
Mutta mitäpä muuta olisin voinut olettaa, kun tää tinder taitaa perustua pelkästään pinnallisuuteen.Sinulla on ihan tyypillinen osumaprosentti käsissäsi. Älä lannistu. Tinderissä oppii käsittelemään ihmisiä objekteina ja sillä ei ole mitään tekemistä parisuhteen kanssa.
Nyt kun sinnikkäästi jaksat muutaman kuukauden näpytellä sitä niin saatat vielä päätyä yksille treffeille jotka todennäköisesti osoittautuvat katastrofiksi.
Good luck :) - 12:36
cxzczx kirjoitti:
Jos törmäät samaan tyyppiin uudestaan (sitä sattuu) on toinen käyttäjä poistanut profiilinsa ja aktivoinut sen uudestaan välissä.
100 sydäntä 1 match ---- Tinder on aika julma ja todella pinnallinen. Ja se, että tulee matchi ei käytännössä edes tarkoita mitään, koska kunnon keskustelua on todella vaikea saada aikaiseksi. Yleensä se menee niin, että saat hyväntuulisen viestin tai kaksi ja keskustelu päättyy. En oikein ymmärrä mihin tuollaisen on tarkoitus johtaa, ilmeisesti naiset vaan kerjää huomiota. Tämä myös silloin kun nainen on keskustelun aloittaja, itse avaan harvakseltaan ja menestys niissä on ollut huono.
Itse en ole niiden superhyvännäköisten ja selkeästi itseään esittelevien matchien kanssa edes keskustellut. En usko meillä olevan mitään yhteistä. Olen tykännyt niistä ihan testatakseni omaa ulkoista markkina-arvoa ja ilahduttavasti niitä matcheja on sieltäkin tullut.
Olen yrittänyt poimia potentiaaliset söpöt ja ihanat ja ajatellut, että fiksun kuvan antaessaan voisin treffeille mennä. Aika vaikeaa ja turhauttavaa vaan on.Pitää paikkansa eli torjutut Tinder naamat pulpahtavat uudestaan esille. Ei kaikkien vaan kikkailijoiden, jotk poistelevat profiiliaan. Eräs tyyppi jo kolmatta kertaa takaisin. Huoh....
- ehhgghii
Asiaa voisi myös auttaa mikäli että käyttäisi naisista sanaa naikkonen. Minä ainakin koen sen halventavana, enkä ole sitä käyttävien miesten kanssa missään tekemisissä.
- Mr.Miekkonen
Oletko tekemisissä miekkosten kanssa?
- jaaha.....
Voi hyvää päivää.
- Tinderpro-hullu
Täällä ilmoittautuu yksi tinderin käyttäjä, 29-vuotias mies Jyväskylän suunnalta. Tinderiä olen käyttänyt maaliskuusta alkaen ja matcheja hieman yli 800, johtuu paljon siitä, että annan raksia melko harvoin ja matkustelen muutaman eri kaupungin välillä jonkin verran. Miehen näkövinkkelistä parasta aikaa tinderissä oli juuri tuo alkuaika, ehkäpä maaliskuusta toukokuun loppupuolelle.
Tuona aikana palvelua käytti paljon puheliaita ja mukavia sinkkunaisia, joilla oli myös palvelua kohtaan alkuinnostus ja mielenkiintoa jutella/tavata. Moni tietysti silloinkin oli vain "katselumielellä", mutta osa etsi ihan kunnon rakkaustarinaa jos sellainen olisi löytyäkseen ja oli myös näitä vaakamamboa etsiviä jonkin verran (joskaan ei niin paljoa mitä yleensä annetaan ymmärtää).
Itsellä oli vasta pidempi parisuhde päättynyt enkä sen vakavampaa halunnut kuin tavata uusia naisia, saada heistä kavereita ja/tai seksiseuraa. Myöhemmin löysin naisen, jonka kanssa juttu luisti mainiosti myös tavatessamme ja tapailtiin muutama kuukausi, mutta juttu kuihtui kuitenkin muista syistä. Nyt syksymmällä aloin taas käyttämään palvelua uudestaan (en poistanut sitä missään vaiheessa) ja nykyään meininki on muuttunut ainakin naisten osalta paljon laimeammaksi =( Ennen sentään yleensä viesteihin vastataan, nyt jos keskustelun avaa niin varmaan yli puolet ei vastaile mitään ja erittäin nihkeää saada ihmisiä minkäänlaisille treffeille. Tosin välillä sieltä löytyy jyviä akanoista ja hyviäkin tapauksia tottakai siellä vielä on, mutta kyllä ainakin täällä suunnalla suurin alkuhuuma on hävinnyt ja parhaimmat on viety pois markkinoilta tai ovat poistuneet omasta halustaan. - qwerty945
Onko porukka oikeasti löytänyt tuolta tyttö/poikakaveria (mikäli on tuollaista lähtenyt etsimään) Itse lähtisin mielummin etsimään ihan vakavampaa suhdetta. Ja kannattaako tuo kertoa jo siinä vapaavalintaisessa "kerro itsestäsi tekstissä"? Vai lähteekö viimeisetkin tsäännist siinä :)
- yhden_miehen_kokemus
Omia kokemuksia hieman alle 30-vuotiaana miehenä PK-seudulta: mätsejä sain ensimmäisen kuukauden aikana ehkä 30-40kpl joista kourallisen kanssa keskustelin ja painoin raksia ehkä 80% kohdalla. Suurin osa keskusteluista tyrehtyi jomman kumman toimesta, mutta muutaman kanssa tultiin hyvin juttuun. Muutamat tapasin ja ihan positiivisia kokemuksia oli - sellaisia tavallisia, mukavia ihmisiä. Yhden kanssa tuli suhde muutamaksi kuukaudeksi, mutta lopulta huomattiin olevamme liian erilaisia ja erosimme ystävinä.
Ja olin panostanut aika hyvin profiiliin eli oli monta kuvaa (selkeä kasvokuva ja koko kropan näyttävä kuva ovat tärkeitä) ja kerroin myös itsestäni kuvauksessa. En kuitenkaan kertonut millaista seuraa olin hakemassa, mutta kokemukseni perusteella ihmiset jotka laittavat kunnon kuvauksen itsestään etsivät jotain vakavempaa. Tutkimusten mukaan, jos käyttäjä kirjoittaa kuvauksen niin se vähentää mätsien määrää, mutta itse ainakin haluan saman henkistä seuraa mielummin kuin satoja mätsejä.
- 22:10
Minulla on Tinder kysymys ja se liittyy ikähaarukkaan:
Jos haluan löytää TInderissä 30-40 vuotiaita niin tarkoittaako se sitä etteivät vääränikäiset näe minun TInder profiilia?- hsosllsjs
Eivät näe
- mielestä_näin
hsosllsjs kirjoitti:
Eivät näe
Oletko varma tästä? Käsittääkseni kaikki voivat nähdä profiilisi joiden ikähaarukassa olet. Se ikähaarukka vain rajoittaa keitä itse näet.
- nuubiduubi
Mitäs jos poistan tinder-tilini ja luon uuden samalla facebook tunnuksella, niin näkeekö tyypit ne mun kuvat uudestaan?
Aattelin jos laittaisin tällä kertaa vähän parempia kuvia sinne ja paremman esittely tekstin...
Ei tosiaan tullu ku 1 matchi viimeksi, mutta johtunee osittain omasta nirsoudestani,
kun oon aika valikoiva. :/- SiviiliSäädytön
Jos poistat Tinder-tilisi ja laitat sen sitten uudelleen niin homma nollaantuu ja kierros alkaa kokonaan alusta. Entiset Matchisi toki poistuvat myös. Mutta jos olet tehnyt tilisi jo kauan sitten, käynyt jo kaiken läpi eikä listallasi ole liiemmin säilyttämisen arvoisia pareja, kannattaa todellakin "Päivittää tilinsä". Siitä riittää taas hetkeksi viihdettä.
Ps. ne feikkiprofiilit käyvät siellä vain toteamassa kumppaninsa käyttävän Tinderiä apuna pettämiseen. Iso osa porukasta varattuja vaikka muuta väittäisivät.
- Tindertietäjä
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201701122200052524_ul.shtml
påakföl - Tindersika
Ei ihme ettei tuu mätseja, kun ette edes yritä. Kuvat on lähtökohtaisesti huonoja suurimmalla osasta miehiä.
- naiset-yhtään-parempia
Eipä ne naisillakaan mitään hyviä ole. Duckfaceja, kaikki kuvat identtisiä selfieita, kauheita poseerauskuvia yms. Ja sitten, jos nainen ei olekaan hoikka tai hyvän näköinen, niin peitellään niin saamaristi niitä ominaisuuksia erilaisilla kuvakulmilla ja väännellään kasvoja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiky-maksuista valehtelu persujen törkein vaalipetos
Perusduunarina koen pahimmaksi persujen vaalipetokseksi "työmies" Putkosen lupaaman työntekijöiltä perittävien kiky-maks595603Haluat nainen torjua minut
Yhä uudelleen ja uudelleen. Huomaan sen. Ymmärrän miksi, mutta silti se sattuu. Eihän minulla ole muuta kuin haaveet si844394Miksei asevelvollisuuden kuluja lasketa Nato-menoihin?
Koskela (vas) kysyy aiheellisesti, että kun kerran palkka-armejaan perustuvat maat laskevat kysesestä toiminnasta aiheut783686Onko Sdp:n romahdus pienpuolueeksi alkanut?
Mikään puolue ei kykene selviytymään loputtomasti, jos sitä repii jatkuvasti sisäiset ristiriidat ja kyvyttömyys päättää623373Persuja tuntuu kiinnostavan vain muiden rahat
En muista kenenkään muun olleen huolissaan yhtä paljon muiden rahoista kuin persujen. Mistähän se kertoo?1023362Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.103090- 1112858
En malta odottaa, että Lindtman pääsee suhmuroimaan pääministerinä
kun pitää sopeuttaa 10 miljardin edestä, ja eläkkeisiinkin voidaan puuttua Antin mielestä. (Demarien kannattajissa suuri642307Antti Lindtman heikko johtaja - ei valtiomiesainesta lainkaan
kyllä se eilen taas nähtiin. Ei pystynyt Antti vastaamaan edes toimittajan yhteen yksinkertaiseen kysymykseen - juu tai1312290Farmi Suomi: Kirsi Salo syyttää koulukiusaajiksi - Jucci Hellström lataa napakasti
Mitäs mieltä olet Kirsi Salon koulukiusaamiskommentista? Farmi Suomi -kisassa väki vähenee ja kisa kovenee. Peliliikkeit341851