Kokematon nuori mies

¨¨¨¨

Mitä ajattelette kohta 22v pojasta joka ei koskaan ole oikeesti seurustellut tai esim. harrastanut seksiä? Olen kyllä tapaillut muutamia tyttöjä netin kautta livenä mutta suhdetta ei koskaan ole syntynyt.

Tulen kohta vanhaksi eli jotain pitäisi tälläkin puolella alkaa tapahtumaan! :D Tuntuu että kaikki ikäiseni seurustelevat.

15

281

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikuisesti nuori

      Oletko koskaan rakastunut? Seurustelu eikä suhde ole itsessään tarkoitus, vaan löytää ihminen, jonka kanssa vallitsisi molemmin puolinen rakkaus. Siitä syntyy luonnostaan suhde, edes jonkinlainen, ehkä loppuelämäksikin, omalla painollaan..

      • --------

        En tiedä, jos ihan totta puhutaan. Minulla ei juuri ole tietoa siitä, mitä on rakkaus. Ehkä sen tietää sitten jos sellainen tapahtuu.

        Olen deittipalstoilta etsinyt lähinnä toiminnallista seuraa, eli lenkille ym urheiluun, elokuviin, kahville jne. Ehkä olen ollut myös liian kaverillisella mielellä liikenteessä?

        Niin ja kuinka paljon muuten naiset vievät suhteita pidemmälle vai onko se aina miehen tehtävä jos edes kiinnostusta olisi?


      • ikuisesti nuori
        -------- kirjoitti:

        En tiedä, jos ihan totta puhutaan. Minulla ei juuri ole tietoa siitä, mitä on rakkaus. Ehkä sen tietää sitten jos sellainen tapahtuu.

        Olen deittipalstoilta etsinyt lähinnä toiminnallista seuraa, eli lenkille ym urheiluun, elokuviin, kahville jne. Ehkä olen ollut myös liian kaverillisella mielellä liikenteessä?

        Niin ja kuinka paljon muuten naiset vievät suhteita pidemmälle vai onko se aina miehen tehtävä jos edes kiinnostusta olisi?

        Juu, liian kaverillista. Parikymppiset ja sitä vanhemmat haluavat läheisyyttä ja intiimiä kanssakäymistä suhteessa, kuumia tunteita ja rakkauden roihua. Eikös sinua himota koskaan kukaan nainen seksuaalisesti?

        Nainen pitää vietellä haluamaan sinua, siitä syntyy myös rakkauden lämpimiä tuntemuksia ja kutituksia vatsanpohjaan..

        Toimintaa makkarinpuolelle, siitä naiset tykkäävät ja ihme jos et sinäkin, viriilissä iässä oleva nuori mies!


      • -------
        ikuisesti nuori kirjoitti:

        Juu, liian kaverillista. Parikymppiset ja sitä vanhemmat haluavat läheisyyttä ja intiimiä kanssakäymistä suhteessa, kuumia tunteita ja rakkauden roihua. Eikös sinua himota koskaan kukaan nainen seksuaalisesti?

        Nainen pitää vietellä haluamaan sinua, siitä syntyy myös rakkauden lämpimiä tuntemuksia ja kutituksia vatsanpohjaan..

        Toimintaa makkarinpuolelle, siitä naiset tykkäävät ja ihme jos et sinäkin, viriilissä iässä oleva nuori mies!

        Se on just vähän liian jännän tuntunen asia. En oikein usko että pystysin siihen. Ajattelen myös että minussa muuttuu pysyvästi ja peruuttamattomasti jotain jos alkaisin niin läheiseksi jonkun kanssa. Yritän myös kovasti ajatella, etten saa rakastua, koska pelkään, että siinä tilassa todellisuudentaju menee. Näin minua on joskus varoitettukin. Että se olisi kuin huumetta.

        En oikeastaan ole koskaan kokenut ketään tapailemaani naista kohtaan mitään himon tunteita tai ketään muutakaan. Ehkä olen siksi hieman outo.


      • Miksi pelkäät?
        ------- kirjoitti:

        Se on just vähän liian jännän tuntunen asia. En oikein usko että pystysin siihen. Ajattelen myös että minussa muuttuu pysyvästi ja peruuttamattomasti jotain jos alkaisin niin läheiseksi jonkun kanssa. Yritän myös kovasti ajatella, etten saa rakastua, koska pelkään, että siinä tilassa todellisuudentaju menee. Näin minua on joskus varoitettukin. Että se olisi kuin huumetta.

        En oikeastaan ole koskaan kokenut ketään tapailemaani naista kohtaan mitään himon tunteita tai ketään muutakaan. Ehkä olen siksi hieman outo.

        Mietippä tarkemmin. Onko tapahtunut jotain minkä vuoksi pitää pelätä? Kuulostat kovasti sellaselta ''en mä pysty en mä osaa en mä uskalla mä oon surkee''-tyypiltä. Just sellaselta josta kukaan järkevä nainen ei pidä. Haluatko todella kuitenkin seurustella, vai luuletko saavuttavasi jotain muuta jos alat seurustella?


      • KokemusK
        ------- kirjoitti:

        Se on just vähän liian jännän tuntunen asia. En oikein usko että pystysin siihen. Ajattelen myös että minussa muuttuu pysyvästi ja peruuttamattomasti jotain jos alkaisin niin läheiseksi jonkun kanssa. Yritän myös kovasti ajatella, etten saa rakastua, koska pelkään, että siinä tilassa todellisuudentaju menee. Näin minua on joskus varoitettukin. Että se olisi kuin huumetta.

        En oikeastaan ole koskaan kokenut ketään tapailemaani naista kohtaan mitään himon tunteita tai ketään muutakaan. Ehkä olen siksi hieman outo.

        "En oikeastaan ole koskaan kokenut ketään tapailemaani naista kohtaan mitään himon tunteita tai ketään muutakaan. Ehkä olen siksi hieman outo."

        No juuri siksi et ole koskaan saanut mitään suhdetta aikaiseksi. Suhde edellyttää tunteita ja sitä että uskaltaa vain antaa mennä.
        Vaikutat varsin varautuneelta ja estyneeltä ihmiseltä. Ehkä sinun kannattaisi ensin oppia siitä pois. Pystyt tuskin aitoon syvään suhteeseen jos sinun on vaikea uskaltaa heittäytyä tunteisiin. Et sinä rakastuessa kokonaan järkeäsi menetä, ei sitä kannata pelätä.


    • ölölö

      No ei kai tossa mitään jos kakskymppisenä ei vielä oo naista ollu. Monilla kolmekymppisilläkään ei vielä oo mitään kokemusta.

    • miesvm_1967x

      "Tulen kohta vanhaksi"

      REPS!!! xD xD

      • Setä-ikäinenNuori ;)

        "en mä pysty en mä osaa en mä uskalla mä oon surkee''-tyypiltä. Just sellaselta josta kukaan järkevä nainen ei pidä. "

        Minusta et kuulostanut tuolta. :-) Et kuulosta huonommalta kuin muut.

        "Yritän myös kovasti ajatella, etten saa rakastua, koska pelkään, että siinä tilassa todellisuudentaju menee. Näin minua on joskus varoitettukin. Että se olisi kuin huumetta."

        Ei siinä ole mitään pelättävää jos rakastuu! Se on hieno tunne! :-) Todellisuuden taju ei sillä tavalla mene että kaikki ymmärrys häviäisi! :-) Rakastuminen voi "piilottaa" rakastumisen kohteessa olevia huonoja piirteitä. ;-) Ei "näe" joitakin toisen ikäviä piirteitä, ei välitä niistä, koska toinen tuntuu niin ihanalta. Siitä on kyse! :-) Älä pelkää turhia, ala vain rakastua, jos löydät jonkun nuoren naisen josta pidät! :-)


      • Setä-ikäinenNuori ;)
        Setä-ikäinenNuori ;) kirjoitti:

        "en mä pysty en mä osaa en mä uskalla mä oon surkee''-tyypiltä. Just sellaselta josta kukaan järkevä nainen ei pidä. "

        Minusta et kuulostanut tuolta. :-) Et kuulosta huonommalta kuin muut.

        "Yritän myös kovasti ajatella, etten saa rakastua, koska pelkään, että siinä tilassa todellisuudentaju menee. Näin minua on joskus varoitettukin. Että se olisi kuin huumetta."

        Ei siinä ole mitään pelättävää jos rakastuu! Se on hieno tunne! :-) Todellisuuden taju ei sillä tavalla mene että kaikki ymmärrys häviäisi! :-) Rakastuminen voi "piilottaa" rakastumisen kohteessa olevia huonoja piirteitä. ;-) Ei "näe" joitakin toisen ikäviä piirteitä, ei välitä niistä, koska toinen tuntuu niin ihanalta. Siitä on kyse! :-) Älä pelkää turhia, ala vain rakastua, jos löydät jonkun nuoren naisen josta pidät! :-)

        Todellisuuden tajun menetyksestä varoittaminen, oletkohan ottanut toisen puheita liian kirjaimellisesti? ;-) Tai onko joku huomannut sinut herkemmäksi kuin muut ja halunnut tahallaan huijata sinua? Ei todellisuuden taju häviä rakastumisen myötä. Se voi tuntua siltä, mutta pidät vaan järjen käsissäsi. :-) Et tyhjennä pankkitiliäsi toisen vuoksi etkä ala jakelemaan tytöille timanttisormuksia ja kalliita merkkivaatteita vaikka itsekäs tyttö niitä pyytäisi koko ajan. Jos ymmärrät olla tekemättä tuollaisia tyhmyyksiä niin sitten todellisuuden taju ei sinulta häviä. :-)


    • Et ainoa

      Tiedän 28-vuotiaan miehen, joka ei ole koskaan seurustellut eikä harrastanut seksiä, joten ei kai siinä mitään ihmeellistä ole. Hän ei vain ole löytänyt sopivaa eikä ole halunnut huonoakaan ottaa.

    • näitä on kaiken aika

      itse tunnen kuolleita semmosia.

    • sami-90

      Mullakaan ei oo ollu parisuhdetta koskaan, ja oon pian 24.

    • Sanokaa minun

      sanoneen... jos mies ei 30 vuoteen mennessä ole seurustellut tosissaan, on mies joko homo tai mielenvikainen.

    • Itse otan kantaa tähän sen verran, että toisen kanssa 3 kuukautta ja toisen kanssa 6 vuotta seurustelleena ja nyt 4 vuotta eronneena poikamiehenä olleena en varsinaisesti kaipaa suhteista mitään.

      Olihan säännöllisen epäsäännöllinen seksi (paitsi suhteen alussa) jo jotakin enemmän kuin monilla muilla, mutta...

      Kokemattomien miesten kannattaisi pitää housut jalassa ja muistaa, että sitä poikuutta ei kannata menettää millekään "pelinaiselle" tai "jännänaiselle", joka on korkannut poikia entuudestaan ja ollut jo kymmenien kanssa, saati satojen, ei ole sen arvoista, eikä se nainenkaan ole poikuuttanne "ansainnut".

      Itsellä 2-3 kumppania iästä riippumatta naisella on liikaa, mutta se onkin henkilökohtainen kriteerivalinta toki omaan "kokemukseen" peilaten.

      Suhde, jossa toinen on viettänyt villiä ja vapaata seksielämää ja toinen ei koskaan, ei ole koskaan lähtökohtaisesti tasa-arvoinen, sitäpaitsi samankaltainen "saamattomuus" vetää ihmisiä puoleensa, jos siitä pääsee valehtelematta puhumaan/kertomaan.

      Henkilökohtainen unelma on löytää unelmien neitsyt, jonka saa korkata ja jonka kanssa saa perustaa perheen, mutta taitaa olla ainakin "omaikäisiltä" naisilta liikaa vaadittu, josta syystä en niitä haekaan/katsokaan.

      Toki voisin aina "joustaa" periaatteistani ja alkaa harrastamaan yhden illan juttuja ja seksisuhteita, mutta henkilökohtaiset tekijät naisten mieltymyksiin peilaten tuskin koskaan antavat mahdollisuuksia siihen(kään), vaikka itse suostuisikin, kun kerran sinkkumies on ja "vapaa tekemään mitä haluaa".

      Jos seuraavat 10 vuotta keräisi aktiivisesti itsekin kokemusta erilaisista naisista (myös seksin suhteen) olisin melko varmasti "valmis" jo perheenisäksi 40 vuotiaana, toki, olin sitä jo 26 vuotiaana, ero tuli lähinnä siitä, että eks ei vastannut mitenkään kysymykseeni lapsista, joten päätin lähteä omilleni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      325
      3509
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      214
      2929
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2544
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2069
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2065
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      11
      1837
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1692
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      16
      1630
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      272
      1341
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1316
    Aihe