No niin naiset.
Olen yrittänyt 35 vuotta olla huomaavainen, ystävällinen herrasmies joka oikeastaan toimii kuten naiset kertomansa mukaan haluavat miehen toimivan. Ole kiltti, oma itsesi, odota sitä oikeaa. Tulos: pari suudelmaa, vähän halailua. Ei muuta. Kuulemma herrasmiesmäisyys puree...vaan naisen jalat sanovat toista.
Nyt se loppuu.
Uudet tesit ovat seuraavat:
1. Minä olen erittäin korkeatasoinen älykäs, huumorintajuinen, asiansa kunnialla hoitava mies. Minun saamiseni olisi kuin lottovoitto, jos sinulla olisi kykyjä täyttää kuponki. Luultavasti ei ole.
2. Pukeudun hyvin, koska haluan että jo ulkoisesta olemuksestani käy ilmi että vain poikkeuksellisen hyvillä naisilla on mahdollisuuksia. Tuskinpa olet tällainen nainen.
3. Pidän kunnostani erinomaista huolta. Harrastan liikuntaa, syön terveellisesti. Vain siksi että voisin käydä vaelluksilla tai vaikka kiivetä vuorelle, koska nämä aktiviteetit ovat mielekkäämpiä kuin seurusteleminen naisen kanssa joka ei ole poikkeuksellinen. Harva on.
4. Pidän rahatilanteestani huolta. Mutta rahani ovat vain itseäni varten. En tarjoa sinulle korkeampaa elintasoa - jos seurustelemme, käytän rahani itseäni varten. Oletko yksinhuoltaja? Elätät lapsesi itse. Oletko pahasti velkaantunut? Ei ole minun ongelmani. Jos suostun lähtemään kanssasi kuppilaan kahville, maksat sumppisi itse. 2014, tasa-arvo, feminismi ja sitä rataa. Valittamista? Puhu sossun tädille.
5. Jos olet a) upea nainen & osoitat avoimesti kiinnostuksesi minuun _tai_ b) hieno ihminen joka tarvitsee minun apuani - saat osaksesi upeaa kohtelua aivan poikkeukselliselta mieheltä joka haluaa sinulle parasta (pl. raha ja lahjonta, minun seurani riittää). Onnittelut, sinä kuulut 1% naisten eliittiin. Ehkä olet ensimmäinen nainen joka saa kunnian harrastaa kanssani seksiä. Ehkä, 99,99% todennäköisyydellä et ole.
Mitäpä olette mieltä? Ei niin että mielipiteenne suuremmin kiinnostaisi.
No More Mr. Nice Guy
31
680
Vastaukset
- Good plan
Eli et saa naista muutenkaan ja sitten teet naisille entistäkin vaikeammaksi lähestyä sinua?
- Nice Guy
"Eli et saa naista muutenkaan ja sitten teet naisille entistäkin vaikeammaksi lähestyä sinua?"
En ollenkaan, yritän olla ystävällinen ja helpommin lähestyttävä. Haluan antaa naiselle tilaisuuden näyttää että hän voisi kiinnostaa minua ystävänä tai peräti kumppanina.- spontaani nauru
Naiset on vanhanaikaisia. Mitään rakkautta ei ole olemassakaan, vaan kyse on yya-sopimuksesta. Sinä takaat naiselle elintason, jota se ei saa yksin tai atm:n kanssa. Vastineeksi se pyöräyttää sinun kanssa pari lasta, ja esittää rakastunutta, sekä hoitaa kotia. Tosin nykynaiset ei jaksa sitä kovin kauan, vaan ottavat eron, ja jatkavat sitten itsenäisenä, sinun maksamien elatusmaksujen turvin. Hyvällä tuurilla nappaavat erossa vielä mukavan siivun yhteisestä omistusasunnosta, jonka sinä olet käytännössä yksin maksanut.
Ei naiset ala suhteeseen miehen kanssa, joka on rahoistaan liian tarkka. Varsinkin jos asut kaupungin vuokra-asunnossa, se laskee pisteitäsi rajusti. - Reipas Mies
spontaani nauru kirjoitti:
Naiset on vanhanaikaisia. Mitään rakkautta ei ole olemassakaan, vaan kyse on yya-sopimuksesta. Sinä takaat naiselle elintason, jota se ei saa yksin tai atm:n kanssa. Vastineeksi se pyöräyttää sinun kanssa pari lasta, ja esittää rakastunutta, sekä hoitaa kotia. Tosin nykynaiset ei jaksa sitä kovin kauan, vaan ottavat eron, ja jatkavat sitten itsenäisenä, sinun maksamien elatusmaksujen turvin. Hyvällä tuurilla nappaavat erossa vielä mukavan siivun yhteisestä omistusasunnosta, jonka sinä olet käytännössä yksin maksanut.
Ei naiset ala suhteeseen miehen kanssa, joka on rahoistaan liian tarkka. Varsinkin jos asut kaupungin vuokra-asunnossa, se laskee pisteitäsi rajusti.Paljonhan tuossa on settiä joka voisi toimia mutta usea sinkku nainen 2014 ei siitä innostu.
- Mies korottaa naisen tasoa parisuhteen myötä
- Mies on saanut aseman statuksesta
- Mies on jotain mistä naisen bestikset ovat kateellisia
-Mies saa muita naisiakin joka asettaa kumppanin queen beeksi.
-Mies iskee, nainen valkkaa.
-Jos miestä iskee naiset, on kyseessä ytm.
-Nainen valkkaa aina parhaiten omat preferenssit täyttävän miehen tai on "sinkkuna" (johon yleensä aktiviteetit eri miesten kanssa kuuluu).
- Nainen voi olla osa-aikainen kassa mutta vaatia bodarijuristia
- Miehen kaverit arvostelevat sitä mitä näkevät. Naisen henkinen pääoma usein evvk.
-Naiset eivät halua tietää ettei mies saa iskettyä naisia
-Kipinä ja kemia tulee esivalinnan kautta jossa on komeus ja vaatimuslista ensisijaista.
-Nainen voi vaatia että kun itse ajaa bussilla niin miehellään pitää olla uusi A6.
Varakas nainen ei halua vähävaraista miestä koskaan, mutta maailma on täynnä pareja joissa on varakas mies ja aivan peruspalkalla työskennellyt nainen. Mutta koska nainen.
Jos mies on oikeasti menestyvä edes perustasolla, on jotain muutakin klikkia oltava kuin "kiltteys"? Jos näin ei olisi, olisi ap:llä useita naisia ympärillä tekemässä itseään tutummaksi. Jos on laadukas, naiset tulevat tykö. Muut miehet iskevät mitä saavat. Simple as it is. - psykiatrisi
spontaani nauru kirjoitti:
Ei naiset ala suhteeseen miehen kanssa, joka on rahoistaan liian tarkka. Varsinkin jos asut kaupungin vuokra-asunnossa, se laskee pisteitäsi rajusti.Spontaani nauru, se on kovin myötähäpeää herättävää, kun jotkut omissa fantasiossaan kyynistyvät ja naureskelevat. Et sä mistään mitään tiedä ylimielisine muka kyynisine nauruinesi...hoh, hoh.
- From ATM to YTM
Jos taustalla on 35 vuotta ilman naista JA mainitsemasi nice guy-mentaliteetti on tähän syynä, voisin helposti kuvitella että suosiosi kasvaa jos teet selväksi että sinulla on tasosi etkä ole kuin pikku koiranpentu kerjäämässä naisilta suosionosoituksia.
Rock on. - Samperi2014
ja perskutarallaa, mä olen tottunut tulemaan toimeen omillani. ikää on 39 v. yksi lapsi joka ei asu kotona. Aikasta tylyltä kuulostaa tommonen vaatimuslista kuitenkin. Rahoistaan pitää pitääkin huolta, mutta älä ole joku roope ankka. Ja riippuu jos pidät jotain alipainoista luutarhaa kauniina, ni okei sit et kyllä saa akkaa itelles ku syömishäiriöklinikalta, mutta jos normaalipainoinen kelpaa ni sitte löydät. Ja jos ei mielipide kiinnosta, sillä ei ole väliä. Ja sitäpaitsi tasapainoiseen parisuhteeseen kuuluu jakaa kaikki tasan. Ja siihen kuuluu keskinäinen kunnioitus. Itsekin omaan terveet elämäntavat, harrastan liikuntaa ym. ym. olen mm. laihduttanut 1,5 v. aikana 30 kg ja lisää tippuu koko ajan. En ole siltikään mikään ruma akka, vaikka olen vieläkin ylipainoinen...kyllä sitä miestä rinnalle itekin kaipaisi, jo useamman vuoden ajan..
- Nice Guy
Samperi2014,
Normaalipainoinen kelpaa oikein mainiosti - eikä tarvitse olla urheilija, malli, tms.
Kaikki voidaan jakaa kiltisti tasan sitten jos asutaan yhdessä, ja päästään yksimielisyyteen siitä miten ja mihin rahoja käytetään. Siinä vaiheessa kun seurustellaan, kumpikin maksaa kulunkinsa itse.
Onnittelut 30kg pudotuksesta ja onnea kumppanin etsintään :)
- Samperi2014
Ja mistäs sitä ilman fotoa tietää että minkäslainen tyyppi se siellä oikein kirjoitteleekaan...mua alkaa vaan tosissaan itteä tympiä, että vain tietynlaiset naiset tuntuvat kelpaavan. Minä olen ylikiloistani huolimatta kaunis. Ainakin minulle on sanottu niin ja sanonpahan minäkin vaan, että no more ms. nice girl....alkaa tympiä, olen kai sitten liian kiltti..
- Nice Guy
"Ja mistäs sitä ilman fotoa tietää että minkäslainen tyyppi se siellä oikein kirjoitteleekaan..."
Lyhyt, ei mitenkään erityisen komea 35 mies. Lukuun ottamatta vatsaa, jotain tähän suuntaan:
http://digitaldeconstruction.com/wp-content/uploads/2014/05/dilbert.jpg
- nainenhki.
Et tule saamaan naisia. Itsekkyys (maksa kahvisi!) on epäseksikästä ja kertoo vain sen että mies on joko köyhä tai saatanan pihi. Kumpaakaan en toista
kertaa tapaisi, olkoon muuten kuinka täydellinen tahansa.- 6+14
Loinen.
- Nice Guy
"Et tule saamaan naisia. Itsekkyys (maksa kahvisi!) on epäseksikästä ja kertoo vain sen että mies on joko köyhä tai saatanan pihi. Kumpaakaan en toista
kertaa tapaisi, olkoon muuten kuinka täydellinen tahansa."
Vielä parempi on jos emme tapaa ensimmäistäkään kertaa. Et niin sanotusti ole minun tyyppiäni.
Ps. mistä kertoo tarve saada mies maksamaan kahvisi? - nainenhki.
Nice Guy kirjoitti:
"Et tule saamaan naisia. Itsekkyys (maksa kahvisi!) on epäseksikästä ja kertoo vain sen että mies on joko köyhä tai saatanan pihi. Kumpaakaan en toista
kertaa tapaisi, olkoon muuten kuinka täydellinen tahansa."
Vielä parempi on jos emme tapaa ensimmäistäkään kertaa. Et niin sanotusti ole minun tyyppiäni.
Ps. mistä kertoo tarve saada mies maksamaan kahvisi?Siitä että minulle kelpaa vain herrasmies. Rahaa on kyllä omasta takaa riittämiin eikä miehen alkua kauempaa tarvi kaikkea yksipuolisesti kustantaa.
- Termit kuntoon
nainenhki. kirjoitti:
Siitä että minulle kelpaa vain herrasmies. Rahaa on kyllä omasta takaa riittämiin eikä miehen alkua kauempaa tarvi kaikkea yksipuolisesti kustantaa.
"Herrasmies" ei tarkoita kupattavaa hölmöä.
- asdsadsads
Foreveralone mies vs foreveralone nainen
http://static.fjcdn.com/pictures/Forever alone males females found on fb no credit taken_41118a_4081340.jpg Tunnen itseni taas niin kovin tyhmäksi, koska olisin olettanut, että jokainen ihminen joka tapauksessa elää ja toimii tuolla asenteella.
1. Minä olen erittäin korkeatasoinen älykäs, huumorintajuinen, asiansa kunnialla hoitava mies.
- Mitä sitten ennen olit/koit olevasi? Tyhmä, tosikko jolla on elämänhallinta hukassa? :o
2. Pukeudun hyvin
- Eikö tuon pitäisi olla peruskauraa?
3. Pidän kunnostani erinomaista huolta. Harrastan liikuntaa, syön terveellisesti.
- Kuten edellä. Mutta tätäkään et siis ennen tehnyt?
4. Pidän rahatilanteestani huolta. Mutta rahani ovat vain itseäni varten. En tarjoa sinulle korkeampaa elintasoa - jos seurustelemme, käytän rahani itseäni varten.
- Olen itse pitänyt tuota aina itsestäänselvyytenä ja käsittääkseni se on itsestäänselvyys useimmille muillekin naisille. Paitsi jos havittelet juuri niitä naisia, jotka etsivät itselleen Sugardaddya.
5. Jos olet a) upea nainen & osoitat avoimesti kiinnostuksesi minuun _tai_ b) hieno ihminen joka tarvitsee minun apuani - saat osaksesi upeaa kohtelua aivan poikkeukselliselta mieheltä joka haluaa sinulle parasta
- Tässä vaiheessa minun on helpompi nähdä, miksi sitä seuraa _ei_ aiemmin ole löytynyt. Siis jos todellakin olet ollut huppariin ja verkkareihin pukeutunut, ylipainoinen ja terveydestään piittaamaton huonolla itsetunnolla varustettu mies.- Nice Guy
"Tunnen itseni taas niin kovin tyhmäksi"
Oletko varma että kyse on vain olettamisesta?
"koska olisin olettanut, että jokainen ihminen joka tapauksessa elää ja toimii tuolla asenteella."
Oletat väärin. Maassamme on paljon ihmisiä joilla itseluottamus parisuhdeasioissa on hukassa. Ehkä katselet liikaa amerikkalaisia tv-sarjoja?
"- Mitä sitten ennen olit/koit olevasi? Tyhmä, tosikko jolla on elämänhallinta hukassa? :o"
Varmaankin älykäs mutta ei naisia kiinnostavalla tavalla huumorintajuinen, elämänsä hallinnassa pitävä mies.
"- Eikö tuon pitäisi olla peruskauraa?"
Kts. miten suomalaiset miehet pukeutuvat, pl. Hkin keskusta.
"- Kuten edellä. Mutta tätäkään et siis ennen tehnyt?"
Auttavasti, mutta ei kiitettävästi.
"- Olen itse pitänyt tuota aina itsestäänselvyytenä ja käsittääkseni se on itsestäänselvyys useimmille muillekin naisille. Paitsi jos havittelet juuri niitä naisia, jotka etsivät itselleen Sugardaddya."
Kuulostaa hyvältä. Käytännössä on melkoisesti naisia jotka treffaillessa olettavat että potentiaalinen kumppani näyttää sekä kykynsä että halunsa käyttää rahaa - todisteena siitä että luvassa on hyvä elintaso.
"- Tässä vaiheessa minun on helpompi nähdä, miksi sitä seuraa _ei_ aiemmin ole löytynyt. Siis jos todellakin olet ollut huppariin ja verkkareihin pukeutunut, ylipainoinen ja terveydestään piittaamaton huonolla itsetunnolla varustettu mies."
Ei, vaan hyvin tavallisesti pukeutuva normaalipainoinen ja terveydestään jossain määrin piittaava huonolla itsetunnolla varustettu mies. - Nice Guy
Nice Guy kirjoitti:
"Tunnen itseni taas niin kovin tyhmäksi"
Oletko varma että kyse on vain olettamisesta?
"koska olisin olettanut, että jokainen ihminen joka tapauksessa elää ja toimii tuolla asenteella."
Oletat väärin. Maassamme on paljon ihmisiä joilla itseluottamus parisuhdeasioissa on hukassa. Ehkä katselet liikaa amerikkalaisia tv-sarjoja?
"- Mitä sitten ennen olit/koit olevasi? Tyhmä, tosikko jolla on elämänhallinta hukassa? :o"
Varmaankin älykäs mutta ei naisia kiinnostavalla tavalla huumorintajuinen, elämänsä hallinnassa pitävä mies.
"- Eikö tuon pitäisi olla peruskauraa?"
Kts. miten suomalaiset miehet pukeutuvat, pl. Hkin keskusta.
"- Kuten edellä. Mutta tätäkään et siis ennen tehnyt?"
Auttavasti, mutta ei kiitettävästi.
"- Olen itse pitänyt tuota aina itsestäänselvyytenä ja käsittääkseni se on itsestäänselvyys useimmille muillekin naisille. Paitsi jos havittelet juuri niitä naisia, jotka etsivät itselleen Sugardaddya."
Kuulostaa hyvältä. Käytännössä on melkoisesti naisia jotka treffaillessa olettavat että potentiaalinen kumppani näyttää sekä kykynsä että halunsa käyttää rahaa - todisteena siitä että luvassa on hyvä elintaso.
"- Tässä vaiheessa minun on helpompi nähdä, miksi sitä seuraa _ei_ aiemmin ole löytynyt. Siis jos todellakin olet ollut huppariin ja verkkareihin pukeutunut, ylipainoinen ja terveydestään piittaamaton huonolla itsetunnolla varustettu mies."
Ei, vaan hyvin tavallisesti pukeutuva normaalipainoinen ja terveydestään jossain määrin piittaava huonolla itsetunnolla varustettu mies.Ps. helka, en oikeasti pidä sinua tyhmänä. Itse asiassa piikikäs ja sarkastinen tyylisi miellyttää kovasti. Kiitos kommenteistasi.
- hoohiohi
Nice Guy kirjoitti:
Ps. helka, en oikeasti pidä sinua tyhmänä. Itse asiassa piikikäs ja sarkastinen tyylisi miellyttää kovasti. Kiitos kommenteistasi.
Ja vastauksesi oli taas ihan silkkaa nice guyta. Tajuatko mikä on virheesi?
hoohiohi kirjoitti:
Ja vastauksesi oli taas ihan silkkaa nice guyta. Tajuatko mikä on virheesi?
Päinvastoin, Nice Guyn pisteet nousivat varmasti kaikkien silmissä. Se, että voi olla asioista totaalisen eri mieltä ja silti arvostaa toisen tapaa ilmaista asioita, on hienoa. Erityisen hienoa tällä palstalla, missä osan argumentointitaidot eivät riitä kuin nimittelyyn. Kiitos, Nice Guy, myös sinulle reilusta pelistä.
Mutta vielä Nice Guylle: Uskotko, että itsetunnon/itseluottamuksen nostaminen on tosiaankin mahdollista vain muuttamalla ajatustapaansa? Jos se on niin helppoa, niin miksi kukaan enää kärsii huonosta itsetunnosta?
Itse uskon, että itsetunnon vahvistaminen edellyttää onnistumisen kokemuksia. Yhdellä alueella, olkoon se vaikka opiskelu tai urheilu, saavutetut onnistumiset säteilevät muillekin elämänalueille, ja positiivinen mieliala lisää onnistumisen mahdollisuuksia niillä alueilla, jolloin positiivinen kierre on valmis.
- asdf7654
Toivotan aloittajalle mukavaa yksinäisyyttä. Tosin tila taitaa olla tuttu entuudestaan ;)
- Hohhoijaa...
Meinaat siis että yksinäisyydestä pääsee kun
1) pitää itseään tyhmänä holtittomana tosikkona
2) pukeutuu huonosti
3) ei pidä kunnostaan huolta
4) ei pidä rahatilanteestaan huolta
vai mikä oli ajatuspierusi taustalla? - FU women
Hohhoijaa... kirjoitti:
Meinaat siis että yksinäisyydestä pääsee kun
1) pitää itseään tyhmänä holtittomana tosikkona
2) pukeutuu huonosti
3) ei pidä kunnostaan huolta
4) ei pidä rahatilanteestaan huolta
vai mikä oli ajatuspierusi taustalla?Ei kun sillä että tekee niin kuin naiset ohjeistaa. Tarjoaa drinkkejä, auttaa tavaroiden kantamiesssa, puolustaa feminismiä ja kannattaa tulonsiirtoja itsenäisille, vahvoille, toisten rahoilla eläville yh-äideille. Ja sitten katselee sivusta kun se mies "joka vain sytyttää" ottaa naista perseestä kiinni ja vie panokuutioonsa.
Naiset ei rakastu mukavuuteen. Jos itsevarma, itsensä naisen yläpuolelle asettava korkan statuksen alfa osoittautuu mukavaksi, se on seksikästä. Pelkkä mukavuus on ällöttävää kun yrität iskeä naista, ja ihan kivaa kun pysyttelet nöyrästi kaverisektorilla. - Nice Guy
"Toivotan aloittajalle mukavaa yksinäisyyttä. Tosin tila taitaa olla tuttu entuudestaan ;)"
Kiitos. Sekin kyllä sopii, voi keskittyä pitämään hauskaa ystävien kanssa kun ei ole parisuhdetta niskassa. Oma ennustukseni siitä mihin uusi asenne naisten kanssa johtaa on kylläkin erilainen.
- 30+30
Oikein.
Kiltti mies on parhaimmillaan beta orbiter, jota naiset pitää oikein kivana muttei kemiallisena. 30 naiset tykkää kun voi ajatella että tuonkin saisin jos haluaisin, mutta taidanpa etsiä jännempää miestä vielä hetken. Sitten voi sanoa että ole vain oma itsesi, kyllä se oikea löytyy...mikä on täyttä paskaa, jokainen nainen joka sanoo tällaista on pannut lukuisia ei-oikeita mutta ei koskisi pikkusormellakaan kilttiin mieheen.
Varmasti tulee negatiivistakin palautetta tuolla asenteella, mutta niin käy ihan väistämättä jos haluaa olla SE (alfa) mies joka sytyttää. - Patzer
Täydet pisteet Nice Guylle.
Suosittelen myös keskittymään niin nuoriin naisiin kuin mahdollista, mieluiten alle 25-vuotiaisiin.
Sitä vanhemmat ovat vaateliaita, ja saatuaan haluamansa muuttuvat noin viidessä sekunnissa täti-ihmisiksi.- Nice Guy
"Täydet pisteet Nice Guylle.
Suosittelen myös keskittymään niin nuoriin naisiin kuin mahdollista, mieluiten alle 25-vuotiaisiin.
Sitä vanhemmat ovat vaateliaita, ja saatuaan haluamansa muuttuvat noin viidessä sekunnissa täti-ihmisiksi."
Nöyrimmät kiitokseni, shakkimies.
Olen huomannut saman, reippaasti nuorempiin keskittyminen on harkinnassa.
- Ex PUA
http://media.tumblr.com/f3c94163c0c3b46e614734170d41d3ed/tumblr_inline_mso8auuUYb1qz4rgp.gif
Tämä on oikeaa ja vieläpä miehen puhetta!
Itse olen aina ollut mukava, mutta ilmeisesti minussa on myös ollut sitä "särmää" koska kuitenkin minulla on ollut rajani.
On uskomatonta, miten niistä yritetään aivopestä miehiä pois, ja kun luulin saaneeni hyviä neuvoja, huomasin että kaikki meni paljon huonommalla tavalla.
Tietysti paras nainen on se, joka ei niin tee, mutta niitä ei ole helppoa löytää.
Tästä syystä tuollainen tiukka linja on miehelle joka tapauksessa win-win-diili.
Nyt olet vielä siinä iässä, että tulokset joita saat ovat ennen kokemattomia jos vain pidät katseen tiessä.
Huvittavaa miten naiset motkottaa tästä sinulle, toisaalta ne eivät vasta vahvaa itsenäistä miestä vaan kokevat sellaisen uhaksi koska itse ovat tyhjiä ja heikkoja pösilöitä jotka tarvitsevat oman narsistisen lähteensä.
Huomattavaa kuitenkin on, että juuri tuo julistuksesi voi olla jopa sen kaikkein hirveimmän ja alhaisen MA:n omaavan kurpankin tunnuslauseena. Se, ja naisten epärealistiset standardit pitävät heidät ja miehet molemmat sinkkuina. Etunasi kuitenkin on se, että jos naisen peliaika oli parhaimmillaan 18-28 vuotiaana, on sinulla se nyt niiden aika.
Go get em tiger! :) - lottamari<3
Nettideittien profiilien teko on jo vanhanaikaista ja tuloksettomaksi havaittua. Moni ei enää usko treffiprofiilien tehoon ja on alkanutkin taas suunnata seuran etsinnän liveen.
Mitä enemmän kehua, mitä enemmän miesten paljaita rintakuvaselfieitä ja mitä vähemmän mitään kunnon keksustelua, sen varmepaa on, että tulos on nolla. Treffipalstat on täynnä toivottomuuksia, pitäisi kahlata läpi tajuton määrä ensin surkimuksia, joilla ei ole aikomustakaan etsiä mitään pysyvää tai ovat jotain aivan kelvotonta kamaa. Turhaa ajan haaskausta ja turhia pettymyksiä. Livessä ainakin heti näkee ja kuulee mikä on todellinen tilanne.
Treffipalstat on kuin kirpputorit, vanhaa yritetään kaupata ja kierrättää epätoivoisesti. Lopulta tuote vaan katoaa torilta, kun ei kelvannut kenellekään, mutta hetken päästä se taas ilmestyy koittamaan josko se jollekin onnettomalle vielä kelpaisi. - Nice Guy
Voisin kuvitella lottamarin olevan hyvinkin oikeassa.
Ilmeisesti oman ikäiseni miehet laittavat nettiin kuvia autosta, veneestä, mönkkäristä ja lomareissulta 5 vuotta sitten - markkinoidakseen kykyjään elättäjänä naisille joille status on kaiken A ja O.
Moinen pelleily ei kiinnosta, muutenkin olen sillä kannalla että naiset tehköön aloitteet tällä kertaa. Eihän lottovoittoakaan tarvitse mainostaa, onnellinen kupongin omistaja kyllä tulee noutamaan miljoonansa lähimmältä R-kioskilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241546- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691217- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18952Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855