visa elektron?

Elde

Heippa kaikille!
Miten on..käykö englannissa visa elektron? Entä miten..voiko avata jonkun pankkitilin?
Jos vaikka joku suomesta haluaa laittaa tililleni rahaa, niin miten se onnistuu? vai onnistuuko ollenkaan? Oisko se sitten ihan hyödytöntä avata sitä tiliä? Ihan vaan mielenkiinnosta kyselen. Ja jos joku on Au pairina englannissa n.30 min lontoosen tai jotain niin kirjotelkaa!!!

14

1476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mjarr

Eikös visa electron just ollu semmonen kortti että se käy ulkomailla Kyllä sen pitäis käydä mutta kysy nyt pankista vielä sitä asiaa. Joku voi pistää sun tilille rahaa kunhan vaan tietää sun tilinumeron että menee oikeelle tilille....

• Täytyy kysellä..
        Mä sillä rahan pistämisellä tarkotin sitä..että jos joku laittaa rahaa mun tilille suomessa kun mä olen englannissa niin pystyykö sitä sitten enkuissa nostaa pois?

• Sooz82
        An-gela kirjoitti:

Täytyy kysellä..
        Mä sillä rahan pistämisellä tarkotin sitä..että jos joku laittaa rahaa mun tilille suomessa kun mä olen englannissa niin pystyykö sitä sitten enkuissa nostaa pois?

sen pystyy.

• Jutta

Visa Electronin kaytto ei euro maissa on alykallista.

• Kuinkas kallista..? On ainakin hyvä tietää. Mä oon lähössä au pairiks ja yks lasku tänne maksamatta niin kai mun täytyy sitten turvautua tohon perinteiseen postiin.

• niksu
        An-gela kirjoitti:

Kuinkas kallista..? On ainakin hyvä tietää. Mä oon lähössä au pairiks ja yks lasku tänne maksamatta niin kai mun täytyy sitten turvautua tohon perinteiseen postiin.

Useassa kaupassa täälä käy electron ja jos sillä maksaa ei tule ylimääräsiä kuluja, mutta jos nostat automaatista rahaa, se maksaa suomen päässä, pankista riippuen.

• niksu kirjoitti:

Useassa kaupassa täälä käy electron ja jos sillä maksaa ei tule ylimääräsiä kuluja, mutta jos nostat automaatista rahaa, se maksaa suomen päässä, pankista riippuen.

tietää..kiitos siitä! täytyy vielä käydä kyselemässä pankissa. Oot sä ite englannissa kun sanoit että täällä käy? Missäs päin?

• niksu
        An-gela kirjoitti:

tietää..kiitos siitä! täytyy vielä käydä kyselemässä pankissa. Oot sä ite englannissa kun sanoit että täällä käy? Missäs päin?

En au pairina, olen vähän vanhempi...

• niksu kirjoitti:

En au pairina, olen vähän vanhempi...

Minkäs ikänen mahdat olla? Oot sä kauankin asunu?Englanti on kuulemma tosi siisti maa..vaan että sataa suurimmaks osaks..

• niksu
        An-gela kirjoitti:

Minkäs ikänen mahdat olla? Oot sä kauankin asunu?Englanti on kuulemma tosi siisti maa..vaan että sataa suurimmaks osaks..

takana.. ei täälä niin paljon sada kuin legenda kertoo!

• niksu kirjoitti:

takana.. ei täälä niin paljon sada kuin legenda kertoo!

yksinkö..vai jonkun kanssa? Teet sä siellä jotain töitä..

• niksu
        An-gela kirjoitti:

yksinkö..vai jonkun kanssa? Teet sä siellä jotain töitä..

Olen sen verran "vanha". ;) Milloin itse olet muuttamassa tänne?

• niksu kirjoitti:

Olen sen verran "vanha". ;) Milloin itse olet muuttamassa tänne?

muutan..ja mites "vanha" mahdat olla. Vähän jo jännittää kun jo viikon päästä muutan sinne! Enkä mä oikeen mitään mestoja tiedä siellä. Varkaista on paljon varoteltu ja hirveesti on kyllä kehuttukkin..

• niksu
        An-gela kirjoitti:

muutan..ja mites "vanha" mahdat olla. Vähän jo jännittää kun jo viikon päästä muutan sinne! Enkä mä oikeen mitään mestoja tiedä siellä. Varkaista on paljon varoteltu ja hirveesti on kyllä kehuttukkin..

Minnepäin muutat?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2742
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      17
      2291
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1874
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe