Mitä kokemuksia teillä on tauoista suhteissa? Toimiiko tällainen tauko?
Olen itse seurustellut nyt 7 vuotta, ja alkaa hieman parisuhde kyllästyttämään. Tyttöystäväni mielesta en huomioi häntä tarpeeksi, vaikka omasta mielestäni asia on just toisin päin, minä en saa kaipaamaani huomiota. Ollaan kyllä asiasta juteltu, mut ei päästy mihinkään fiksuun ratkaisuun. Tällä hetkellä minusta tuntuu siltä kuin oltaisiin vain kämppiksiä. Onko kellään ollut samanlaisia fiiliksiä joskus, meneekö ne ohi, vai onko ero ainoa tapa päästä niistä eroon? Auttaako tauko yhtään asiaa?
Kiitos avustanne!
Taukoko?
3
1068
Vastaukset
- probie
luulen että jokaisessa suhteessa tullaan ennemmin tai myöhemmin siihen tilanteeseen että ollaan vaan kämppiksiä. tauko voi hetkellisesti muuttaa tilanteen, mutta vain hetkeksi.
olipa kumppani kuinka unelma tahansa, jossain vaiheessa alkaa aina kyllästyttämään.se vain on niin.- ...
..jossain vaiheessa alkaa aina kyllästyttään? Jokaisen kohdalla? Eihän sitä sitte voi ees sitoutua "ikuisesti" jos aina ko alkaa kyllästyttään, jättää toisen, vai??? vai pääseekö siitä kyllästymisen tunteesta jotenki ohi???neuvoja
- Mari
Suosittelisin ensin, että keskustelisitte uudelleen asiasta. Monessa suhteessa tulee pidemmän päälle arki vastaan, ja silloin tuntuu siltä, ettei saa toiselta tarpeeksi huomiota.
Pitää muistaa, että hellyyttä ja huomiota ei saa ellei sitä itse anna. Ei kannata vertailla sitä kumpi antaa huomiota enemmän, koska se ei johda mihinkään.
En sano, etteikö taukoa voisi pitää, mutta usein tuo tauko voi myös johtaa siihen, että jompikumpi tai jopa molemmat löytävät uuden kumppanin. Tottakai voitte tehdä tauon pelissäännöt selviksi, mutta sitten niitä pitää myös noudattaa.
Tauko voi toisaalta myös selvittää teille itsellenne tunteet tarkemmin. Monesti vasta eron aikana huomaa kuinka paljon toista rakastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804802Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351077Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774