ASENSIN UUDEN EMON JA PIUHAT KIINNI JA KONE KÄYNISTYY OK:STI JA SITTEN SEI HEITÄÄ VILKKUVAN KYLTIN --------- NO SIGNAL ---------- ELI MITÄ VIT...???
UUSI...HEI VIISAAT
KOSONEN
3
366
Vastaukset
Vaikuttaako emon vaihto myös caps lockiin?
No ei vaan jos se ilmotus tulee silloin kun näyttö menee päälle niin näytön johto on huonosti.
Jos ei niin tarkista ne emon piuhat.- Fox
Mahtaako olla hyvin paikoillaan, myös näyttöön lähtevä kaapeli.
- xyz
Kaiken maailman kososia sitä nykysin päästetään koneita kasaamaan.Tuohan oli ilmiselvästi tuhoon tuomittu yritys jo alusta lähtien.Voin vain kuvitella mitä on tapahtunut,prosessori halki ja/tai väärinpäin,siili väärinpäin,muistikampa väärän tyyppinen ja/tai väärinpäin,piuhat miten sattuu,kortit miten sattuu jne. jne. jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925288
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991