Mulla oli joskus vanhalla koneella vanha emule-versio, joka toimi ok.
Nyt latasin eMule 0.44:sen ja ohjelma sanoo heti, että "No serverlistaddress entry in 'adresses.dat' found. Please paste a valid serverlist address into this file in order to auto-update your serverlist"
Servereitä kyllä ilmestyy palvelimet-valikkoon, mutta en pääse yhteenkään sisälle!
Lokissa lukee että lisätassa ei ole enää palvelimia joille voisin yhdistää. Ja jokaisessa palvelimess lukee, ettei se ole käytettävissä.
Kademlia on päällä muttei sielläkään ole mitään koska en saa yhteyttä...
Olen aivan out,
voisko joku auttaa?????
eMule
4
639
Vastaukset
- Pirkko
Eli mulla on ollut TÄLLÄ koneella vanha emule versio, joka toimi ihan hyvin.
Eli en usko että vika on palomuurissa tai muussa...Uusimmassa emulessa tais olla joku vika mut se ei tainnu olla tommonen. Tarkista vielä se palomuuri.
- Piru
Huomaa, että sovelluksen versio on muuttunut ja ei päästä sen takia nettiin.
Tarkistas muurin kieltolistasta.
Hae googlella joku serlistaddress ja pistä emulen asetuksiin. Ei valita enää - tuo
Piru kirjoitti:
Huomaa, että sovelluksen versio on muuttunut ja ei päästä sen takia nettiin.
Tarkistas muurin kieltolistasta.
Hae googlella joku serlistaddress ja pistä emulen asetuksiin. Ei valita enäähttp://ocbmaurice.dyns.net/pl/slist.pl?download/server-good.met
ja liitä adresses.dat -tiedostoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564121
- 252229
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282068Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151464
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201066- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991