"sä varmaan urheilet"

ätmyli

"näytät siltä" sanoi minulle kaunis nainen, johon olin ihastunut. Enpä saanut kuitenkaan vietyä juttua eteenpäin. Terveisin ätmiskä

13

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Harmi :-(

• 16+16

Höh, tuohan olisi ollut todella helppo tilaisuus alkaa puhua mitä kaikkea harrastaa. Itse en saa ikinä tuollaisia aloituksia naisilta..

• ätmn

Ihmettelin itsekin tilanteen jälkeen kuinka en punastellut tilanteessa vaikkakin häkellyin.ajattelin et ehkä voitas "sattumalta" törmätä kun aloitan lenkkeilyn hänen kotinurkilla. Sit on pakko saada suu auki

• 16+16
        ätmn kirjoitti:

Ihmettelin itsekin tilanteen jälkeen kuinka en punastellut tilanteessa vaikkakin häkellyin.ajattelin et ehkä voitas "sattumalta" törmätä kun aloitan lenkkeilyn hänen kotinurkilla. Sit on pakko saada suu auki

Nuo tilanteet on vain käytettävä suoraan heti, seuraavilla kerroilla voi olla että nainen ei ole enää kiinnostunut juttelemaan.

• Jii007

Se on miehenä, varsinkin ätminä hankala tarttua noihin naisten "aloitteisiin" kun ei sellaisiin ole tottunut. Siinä jäätyy ihan totaalisesti tai sitten tajuaa vasta myöhemmin mitä tapahtui.

• Raaka totuus

No se vaan paljastaa kuinka kuutamolla ätmit ovat. Jos ei tunnista iskuyritystä ja osaa reagoida siihen oikein, tuskin huomaa suhteessakaan naisen tarpeita saati sitten osaa reagoida niihin oikein.

Ätmiys on vaan luonnonvalintaa. Kelvottomimmat miehet karsiutuvat.

• Siis mitä vittua?
        Raaka totuus kirjoitti:

No se vaan paljastaa kuinka kuutamolla ätmit ovat. Jos ei tunnista iskuyritystä ja osaa reagoida siihen oikein, tuskin huomaa suhteessakaan naisen tarpeita saati sitten osaa reagoida niihin oikein.

Mitä sinä taas lässytät?

Miten vitussa se miten jostakin epämääräisistä vihjeistä että naista tulisi iskeä päästää ensin parisuhteen vaatimuksiin ja sitten luonnonvalintaan.

Tyhmyys on kelvottomuutta ja sinä olet siinä ihan ykkönen.

• Jii007
        Raaka totuus kirjoitti:

Allekirjoitan täysin tuon luonnonvalinnan. Kaikkien ei vaan ole tarkoitus lisääntyä ja ne ovat ätmejä.

Itselläni ensimmäisen ja varmimman kerran kun nainen teki aloitteen niin osin jäädyin ja osin taas ehkä jopa ajattelin hieman ylimielisesti, että saan naisia varmaan helposti ja voin valita mieleiseni. Ei se sitten mennytkään ihan niin.
        Olin kuitenkin silloin murkku ja ehkä vähän mulkkukin niin laitan sen piikkiin.
        Sen jälkeen on ollut kaksi tapausta joista toisen tajusin heti aloitteeksi tutustumiseen, mutta kyseinen tyttö oli liian nuori mielestäni. Toisen tapauksen vasta tajusin jälkeen päin, mutta kyseinen nainen olisi varmasti ollut jo monen käyttämä, koska oli niin kaunis, joten en sinällään menettänyt
        mitään.

Noista mahdollisista aloitteista huolimatta pidän itseäni ätminä, koska lähes kaikki lähestymäni naiset ovat sanoneet minua rumaksi ja häätäneet pois, ja toisekseen en näköjään osaa sitten toimia oikein kun saattaisi olla mahdollisuuksia. Tosin tuskin kukaan nainen työtöntä ja tylsää miestä kovin kauaa jaksaisi katsellakaan.

• Raaka totuus
        Siis mitä vittua? kirjoitti:

Mitä sinä taas lässytät?

Miten vitussa se miten jostakin epämääräisistä vihjeistä että naista tulisi iskeä päästää ensin parisuhteen vaatimuksiin ja sitten luonnonvalintaan.

Tyhmyys on kelvottomuutta ja sinä olet siinä ihan ykkönen.

No jokainen joka on suhteessa naisen kanssa ollut tietää, että nainen ei useinkaan sano suoraan mitä haluaa, vaan odottaa että mies ymmärtää sen sanomattakin. Se on sitä samaa miehen testaamispeliä mitä naiset harrastavat miestä etsiessäänkin. Vakiintumisen jälkeen se muuttaa muotoaan, mutta ei häviä.

Ja miksi sinä minun syyksi sen pistät kun minä vaan selitän miksi naiset ei pitkään jaksa kuutamolla olevaa miestä yrittää? Jos se nyt sattuu olemaan selvä valioyksilö niin ehkä sitä jaksaa yrittää vähän enemmänkin ja odottaa josko se ymmärtäisi että nainen on kiinostunut. Mutta jos se on vaan ihan ok:lta vaikuttava tyyppi (kelvollisen näköinen ja oloinen yksilö) niin sitä testataan tuollaisella iskuyrityksellä. Mutta jos mieheltä menee se huomaamatta, niin kyllä se naisen kiinnostus viilenee kutakuinkin välittömästi.

• Siis mitä vittua?
        Raaka totuus kirjoitti:

No jokainen joka on suhteessa naisen kanssa ollut tietää, että nainen ei useinkaan sano suoraan mitä haluaa, vaan odottaa että mies ymmärtää sen sanomattakin. Se on sitä samaa miehen testaamispeliä mitä naiset harrastavat miestä etsiessäänkin. Vakiintumisen jälkeen se muuttaa muotoaan, mutta ei häviä.

Ja miksi sinä minun syyksi sen pistät kun minä vaan selitän miksi naiset ei pitkään jaksa kuutamolla olevaa miestä yrittää? Jos se nyt sattuu olemaan selvä valioyksilö niin ehkä sitä jaksaa yrittää vähän enemmänkin ja odottaa josko se ymmärtäisi että nainen on kiinostunut. Mutta jos se on vaan ihan ok:lta vaikuttava tyyppi (kelvollisen näköinen ja oloinen yksilö) niin sitä testataan tuollaisella iskuyrityksellä. Mutta jos mieheltä menee se huomaamatta, niin kyllä se naisen kiinnostus viilenee kutakuinkin välittömästi.

Miten tämä liittyy luonnonvalintaan ja miehen kelvottomuuteen?

Toisen mielenoikkujen ja kuvitelmien mukaan kulkeminen tuskin tukee millään tavalla yhtään mitään.

• Siis mitä vittua?
        Jii007 kirjoitti:

Allekirjoitan täysin tuon luonnonvalinnan. Kaikkien ei vaan ole tarkoitus lisääntyä ja ne ovat ätmejä.

Itselläni ensimmäisen ja varmimman kerran kun nainen teki aloitteen niin osin jäädyin ja osin taas ehkä jopa ajattelin hieman ylimielisesti, että saan naisia varmaan helposti ja voin valita mieleiseni. Ei se sitten mennytkään ihan niin.
        Olin kuitenkin silloin murkku ja ehkä vähän mulkkukin niin laitan sen piikkiin.
        Sen jälkeen on ollut kaksi tapausta joista toisen tajusin heti aloitteeksi tutustumiseen, mutta kyseinen tyttö oli liian nuori mielestäni. Toisen tapauksen vasta tajusin jälkeen päin, mutta kyseinen nainen olisi varmasti ollut jo monen käyttämä, koska oli niin kaunis, joten en sinällään menettänyt
        mitään.

Noista mahdollisista aloitteista huolimatta pidän itseäni ätminä, koska lähes kaikki lähestymäni naiset ovat sanoneet minua rumaksi ja häätäneet pois, ja toisekseen en näköjään osaa sitten toimia oikein kun saattaisi olla mahdollisuuksia. Tosin tuskin kukaan nainen työtöntä ja tylsää miestä kovin kauaa jaksaisi katsellakaan.

"Allekirjoitan täysin tuon luonnonvalinnan. Kaikkien ei vaan ole tarkoitus lisääntyä ja ne ovat ätmejä."

Looginen virhe.

"Luonnonvalinta = kohtalo"

Tarkoitus siis sinun mukaasi joidenkin ei ole lisääntyä vaikka LUONNONVALINTA on sattumanvarainen tietyistä olosuhteista riippuva tapahtuma johon ihminen voi vaikuttaa suoraan.

Sama kuin opettelisit ampumaan, ostaisit aseen, laittaisit piipun suuhun ja sanoisit että sun tarkoitus oli tappaa itsesi ja ampuisit itsesi.

Itseään toteuttava ennustus.

• Raaka totuus
        Siis mitä vittua? kirjoitti:

Miten tämä liittyy luonnonvalintaan ja miehen kelvottomuuteen?

Toisen mielenoikkujen ja kuvitelmien mukaan kulkeminen tuskin tukee millään tavalla yhtään mitään.

No, silloin kun etsitään oikeaa parisuhdetta eikä vaan irtopanoa, sitä varmaankin toivoisi että se kumppani osaisi ottaa toisen tarpeet huomioon. Ja useimmiten se tarkoittaa sitä, että osaa lukea toisen ajatusta silloinkin kun sitä ei suoriksi sanoiksi pue.

Älä minua siitä syytä, että naisten luonteeseen usemmiten kuuluu, ettei asioita saa sanoa suoraan: ei saa sanoa miehelle että hei vaikutat kiinnostavalta ja haluaisin tutustua sinuun. Vaan heitetään se täky, ja odotetaan että mies tarttuu siihen ja hoitaa homman kotiin, ettei naisen tarvitse. Ja jos se ei hoidakaan hommaa kotiin, niin eipä se nainenkaan jaksa uudestaan yrittää ellei tosiaan ole poikkeuksellisen kiinnostava mies.

Joten kyllä se naisen mielenoikkujen kuvitelmien mukaan eläminen on melko lailla välttämätöntä, jos mielii perheen perustaa. Ja se jos mikä on luonnonvalintaa.

• SekaSikiö
        Raaka totuus kirjoitti:

"...nainen ei useinkaan sano suoraan mitä haluaa, vaan odottaa että mies ymmärtää sen sanomattakin."

Tuo on yksi piirre joissain naisissa, jota ei vaan voi ymmärtää!
        Mitä ihmeen ajatuksenlukijoita he yrittävät itselleen saada?

Ihan kokemuksesta, tunnen tuollaisen nasen. Juttelimme parisuhde-asioista ja hän oikein toivoi itselleen miestä joka voi "lukea" hänestä millä tuulella hän on, mitä hän haluaa, mitä hän ajattelee ym ilman että sanoo sitä ääneen.
        Sanoinpa mielipiteeni asiaan, että ei ole mahdollista löytää sellaista miestä, joka omaa tuollaiset piirteet. Miten kaverini jo tutustumisvaiheessa selvittäisi omaako mies nämä piirteet?

Pitemmän parisuhteen aikana tietysti kehittyy tietynlainen taito tunnistaa kumppanin mielialoja ja haluja, mutta eihän nyt kukaan oikeesti sellaista automaattisesti hallitse! Pitemmän ajan juttu. Eikä silloinkaan mene aina oikein.
        Parempi vaan sanoa ääneen ne ajatuksensa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      272
      5380
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      4856
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      123
      4355
    4. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      3976
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3800
    6. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3697
    7. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      41
      3348
    8. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      84
      3073
    9. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      61
      2920
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      22
      2666
    Aihe