Hei!
Olen sairauslomalla. Työpaikalla alkoi YT:t. Epäilen että saatan saada potkut. Alkaako irtisanomisajan palkka normaalisti mahdollisesta irtisanomispäivästä lähtien vai vaikuttaako sairausloma jotenkin?
K: Sairauslomalta potkut?
2
281
Vastaukset
- fgdilf
Niin. Miten tämä menee?
- valitettavasti-tyvärr
Ei vaikuta ainakaan nykyisin. Itse olin pitkään sairauslomalla ja kun otin yhteyttä neuvotellakseni työhön paluusta työpaikalta lähetettiinkin irtisanomisilmoitus. Ei kyllä oikein kiinnosta uuden työpaikan etsiminen kun näyttää siltä, että työnantaja voi tehdä mitä vaan ja ammattiliitto on tosi paikan tullen pelkkä vitsi.
Jokapaikassa käydään yt-neuvotteluja joten se on normaalimpaa olla työtön kuin töissä. Kohta ollaan varmaan siinä tilanteessa, että nakkikioskin jonossa voi tulla turpaan jos erehtyy sanomaan olevansa töissä. Tietynlaista katkeruutta tämä herättää kun toiset saa olla töissä usein jopa huonosti työnsä tekevä kun sitten tunnollinen ja pidetty työntekijä voidaan tosta noin vaan potkia pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1606981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264088- 473397
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1353138- 512906
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432256
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722013Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291856