tässä lumia 1020

toni.

on tällaisiakin?,

10

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hä.

      .

      "Niinku mitä?????????"

      har!

      .

    • 5+11

      Tässä LUMIA 1020........(tekniset tiedot jääneet pois)

      technical details

      System: Windows Phone 8
      Processor: 1.5 GHz / Dual Core / Qualcomm Snapdragon S4
      Memory: Internal: 32 GB / RAM: 2 GB
      Display: 4.5" / AMOLED / Resolution: 1280 x 768 pixels / 334 ppi
      Camera: 41 Mpixels / PureView, Auto focus, Carl Zeiss Tessar lens, f/2.2, 26 mm camera focal length / Flash: Xenon / Video: 1080p full HD / Front: 1.2 Mpixels
      Network: 4G: LTE / 3G: 850/900/1900/2100 MHz / GSM: 850/900/1800/1900 MHz
      microSIM
      Wireless: Bluetooth: 3.0 / Wifi: IEEE 802.11 a/b/g/n / NFC
      Connection: Jack 3.5 mm / micro USB
      GPS: AGPS & GLONASS
      Sensors: Accelerometer, Ambient Light Sensor, Barometer, Gyroscope, Magnetometer, Proximity sensor
      Corning Gorilla Glass 3, Optical image stabilization, PureView, Backside-illuminated image sensor, 6-lens optics, High resolution zoom 3x, Nokia Smart Camera, Cinemagraph lens, Panorama lens, Bing vision, PhotoBeamer, Creative Studio, Nokia Glam Me, Nokia Pro Camera
      Battery: 2000 mAh
      Battery life: Talk time: > 13 h
      Weight: 158 g
      Dimensions: 130.4 x 71.4 x 10.4 mm

      • 5+11

        Niin ja hintaa alle 400€ ...halvimmillaan kai 354€


      • miul on toi lumia nykyään, lumia 900 tilalla jonka hakkasin vasaralla raivopäissäni paskaks.


    • Elikkä toi on ennenkaikkea kamera, joka on varustettu matkapuhelimella muine hörsökkeineen?

      Melkoisia pikselilukemia.

      Tuo pitäisi tuntea käpälissään ennenkuin ostopäätöstä kannattaa tehdä. Itse koen että matka- ja älypuhelimet plus tabletit on kömpelöitä käsissä. Laite pomppii käsissä kuin vieroitusoireista kärsivä jänis ohuen muotoilun vuoksi. Ja koska kuvauksia tulee tehtyä - jos kuvaa - ennenkaikkea ulkosalla, kun kädet ovat kohmeessa; vakauttaminen on entistä vaikeampaa. Tai sitten kädet ovat kosteat. Ja sitten niitä halavatun nippeleitä ei meinaa tuntea ja löytää vaan ryssii sen ainonkin kuvausyrityksen - ups, juna meni jo. Tabletissa taas sormet kramppaavat.

      Miten lienee kosteuden- ja iskunsieto moisella laitteella? Useimmiten ne ovat heikkoja ainakin kännyköissä.

      • toni.

        ei tämä varmaan kestä ainakaan vesipisaroita kun on tuossa kännykän yläpäässäkin jotain pieniä reikiä joista vesi menisi helposti sisään?


      • toni. kirjoitti:

        ei tämä varmaan kestä ainakaan vesipisaroita kun on tuossa kännykän yläpäässäkin jotain pieniä reikiä joista vesi menisi helposti sisään?

        Jotkut laitteet menee solmuun jo usvallakin ja kosteassa säässä ilman suoraakin kontaktia.

        Joo mutta todella hyviä kuvia.

        Toi akku jäi mietittymään, luin jostain että olisi ladattava joka yö. Voiko sen kompensoida eräolosuhteissa?


      • toni.
        toni. kirjoitti:

        ei tämä varmaan kestä ainakaan vesipisaroita kun on tuossa kännykän yläpäässäkin jotain pieniä reikiä joista vesi menisi helposti sisään?

        tuossa on optinen kuvanvakain oikein kuula-laakereilla ja se toimii, tuohon hankin taakse latauskannen (kiinnittyy puhelimeen) joka ei paljoa paksuutta nostanut, mahtuu edelleen koteloonsa, siis laitetaan vain kännykkä latausalustan päälle niin alkaa lataamaan ja lopettaa kun akku on täysi, voi pitää puhelimen lepoalustana jatkuvastikkin

        päivitin tuon windows 8 järjestelmän 8.1 versioon, nimet/numerot ovat vain puhelimen muistissa ei anna lisätä sim kortille, saa kyllä ohjelmalla koneelle tai pilveen

        google chromen selaimen laitoin ja se menee nettiin kun puhuu sille hakusanan http://i1124.photobucket.com/albums/l563/Toni_Smolander/Puhunyt1_zpsc4afd3fe.jpg tai perinteisesti kirjoittamalla

        on kyllä järkkäreitäkin mutta tuo nokia aina mukana


      • toni.
        elisakettu kirjoitti:

        Jotkut laitteet menee solmuun jo usvallakin ja kosteassa säässä ilman suoraakin kontaktia.

        Joo mutta todella hyviä kuvia.

        Toi akku jäi mietittymään, luin jostain että olisi ladattava joka yö. Voiko sen kompensoida eräolosuhteissa?

        saa tuohon lisäakkuja isojakin mutta tuossa ihan sopusuhtainen http://www.verkkokauppa.com/fi/product/17256/dmxgh/Nokia-akkukahva-Lumia-1020-puhelimelle-musta ja on jalustakierrekkin siinä

        kyllä ne akut loppuu jos ei ole vara-akkuja joilla ladata puhelien akkua jota ei saa irti puhelimen sisältä ainakaan omin avuin, täytyy jo aukaista ruuvejakin?

        mulla tuossa 4g yhteys

        nuo nettijako ohjelmat joilla pystyy täälläkin kuvia näyttämään huonontavat kuvaa mutta omalla tietokoneella ( tekee 2 kuvaa) joista isompi on sanomalehden kokoinen ja veitsenterävä


    • toni.

      tämä ollut muutaman kuukauden ja nyt huomasin nämäkin http://i1124.photobucket.com/albums/l563/Toni_Smolander/Hymioumlt_zpsc316902b.jpg eivät kyllä tulleet tuohon ensimmäiseen viestiin mukaan?

      kamera on hyvä https://www.youtube.com/watch?v=yQerqF3vQ_E

      https://www.youtube.com/watch?v=T9E-e5C00CA

      http://i1124.photobucket.com/albums/l563/Toni_Smolander/WP_20140817_17_09_38_Pro__highres3_zps72b3a379.jpg

      oli tuosta kuvasta osasuurennus http://i1124.photobucket.com/albums/l563/Toni_Smolander/WP_20140817_17_09_38_Pro__highres_zpsb2ec1802.jpg oli sormi jäänyt vähän linssin eteen?

      tuollainen on tuo edellinen kännykkä http://ra.fi/u1Q9 tuossa pöydällä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe