tässä lumia 1020

toni.

on tällaisiakin?,

10

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hä.

      .

      "Niinku mitä?????????"

      har!

      .

    • 5+11

      Tässä LUMIA 1020........(tekniset tiedot jääneet pois)

      technical details

      System: Windows Phone 8
      Processor: 1.5 GHz / Dual Core / Qualcomm Snapdragon S4
      Memory: Internal: 32 GB / RAM: 2 GB
      Display: 4.5" / AMOLED / Resolution: 1280 x 768 pixels / 334 ppi
      Camera: 41 Mpixels / PureView, Auto focus, Carl Zeiss Tessar lens, f/2.2, 26 mm camera focal length / Flash: Xenon / Video: 1080p full HD / Front: 1.2 Mpixels
      Network: 4G: LTE / 3G: 850/900/1900/2100 MHz / GSM: 850/900/1800/1900 MHz
      microSIM
      Wireless: Bluetooth: 3.0 / Wifi: IEEE 802.11 a/b/g/n / NFC
      Connection: Jack 3.5 mm / micro USB
      GPS: AGPS & GLONASS
      Sensors: Accelerometer, Ambient Light Sensor, Barometer, Gyroscope, Magnetometer, Proximity sensor
      Corning Gorilla Glass 3, Optical image stabilization, PureView, Backside-illuminated image sensor, 6-lens optics, High resolution zoom 3x, Nokia Smart Camera, Cinemagraph lens, Panorama lens, Bing vision, PhotoBeamer, Creative Studio, Nokia Glam Me, Nokia Pro Camera
      Battery: 2000 mAh
      Battery life: Talk time: > 13 h
      Weight: 158 g
      Dimensions: 130.4 x 71.4 x 10.4 mm

      • 5+11

        Niin ja hintaa alle 400€ ...halvimmillaan kai 354€


      • miul on toi lumia nykyään, lumia 900 tilalla jonka hakkasin vasaralla raivopäissäni paskaks.


    • Elikkä toi on ennenkaikkea kamera, joka on varustettu matkapuhelimella muine hörsökkeineen?

      Melkoisia pikselilukemia.

      Tuo pitäisi tuntea käpälissään ennenkuin ostopäätöstä kannattaa tehdä. Itse koen että matka- ja älypuhelimet plus tabletit on kömpelöitä käsissä. Laite pomppii käsissä kuin vieroitusoireista kärsivä jänis ohuen muotoilun vuoksi. Ja koska kuvauksia tulee tehtyä - jos kuvaa - ennenkaikkea ulkosalla, kun kädet ovat kohmeessa; vakauttaminen on entistä vaikeampaa. Tai sitten kädet ovat kosteat. Ja sitten niitä halavatun nippeleitä ei meinaa tuntea ja löytää vaan ryssii sen ainonkin kuvausyrityksen - ups, juna meni jo. Tabletissa taas sormet kramppaavat.

      Miten lienee kosteuden- ja iskunsieto moisella laitteella? Useimmiten ne ovat heikkoja ainakin kännyköissä.

      • toni.

        ei tämä varmaan kestä ainakaan vesipisaroita kun on tuossa kännykän yläpäässäkin jotain pieniä reikiä joista vesi menisi helposti sisään?


      • toni. kirjoitti:

        ei tämä varmaan kestä ainakaan vesipisaroita kun on tuossa kännykän yläpäässäkin jotain pieniä reikiä joista vesi menisi helposti sisään?

        Jotkut laitteet menee solmuun jo usvallakin ja kosteassa säässä ilman suoraakin kontaktia.

        Joo mutta todella hyviä kuvia.

        Toi akku jäi mietittymään, luin jostain että olisi ladattava joka yö. Voiko sen kompensoida eräolosuhteissa?


      • toni.
        toni. kirjoitti:

        ei tämä varmaan kestä ainakaan vesipisaroita kun on tuossa kännykän yläpäässäkin jotain pieniä reikiä joista vesi menisi helposti sisään?

        tuossa on optinen kuvanvakain oikein kuula-laakereilla ja se toimii, tuohon hankin taakse latauskannen (kiinnittyy puhelimeen) joka ei paljoa paksuutta nostanut, mahtuu edelleen koteloonsa, siis laitetaan vain kännykkä latausalustan päälle niin alkaa lataamaan ja lopettaa kun akku on täysi, voi pitää puhelimen lepoalustana jatkuvastikkin

        päivitin tuon windows 8 järjestelmän 8.1 versioon, nimet/numerot ovat vain puhelimen muistissa ei anna lisätä sim kortille, saa kyllä ohjelmalla koneelle tai pilveen

        google chromen selaimen laitoin ja se menee nettiin kun puhuu sille hakusanan http://i1124.photobucket.com/albums/l563/Toni_Smolander/Puhunyt1_zpsc4afd3fe.jpg tai perinteisesti kirjoittamalla

        on kyllä järkkäreitäkin mutta tuo nokia aina mukana


      • toni.
        elisakettu kirjoitti:

        Jotkut laitteet menee solmuun jo usvallakin ja kosteassa säässä ilman suoraakin kontaktia.

        Joo mutta todella hyviä kuvia.

        Toi akku jäi mietittymään, luin jostain että olisi ladattava joka yö. Voiko sen kompensoida eräolosuhteissa?

        saa tuohon lisäakkuja isojakin mutta tuossa ihan sopusuhtainen http://www.verkkokauppa.com/fi/product/17256/dmxgh/Nokia-akkukahva-Lumia-1020-puhelimelle-musta ja on jalustakierrekkin siinä

        kyllä ne akut loppuu jos ei ole vara-akkuja joilla ladata puhelien akkua jota ei saa irti puhelimen sisältä ainakaan omin avuin, täytyy jo aukaista ruuvejakin?

        mulla tuossa 4g yhteys

        nuo nettijako ohjelmat joilla pystyy täälläkin kuvia näyttämään huonontavat kuvaa mutta omalla tietokoneella ( tekee 2 kuvaa) joista isompi on sanomalehden kokoinen ja veitsenterävä


    • toni.

      tämä ollut muutaman kuukauden ja nyt huomasin nämäkin http://i1124.photobucket.com/albums/l563/Toni_Smolander/Hymioumlt_zpsc316902b.jpg eivät kyllä tulleet tuohon ensimmäiseen viestiin mukaan?

      kamera on hyvä https://www.youtube.com/watch?v=yQerqF3vQ_E

      https://www.youtube.com/watch?v=T9E-e5C00CA

      http://i1124.photobucket.com/albums/l563/Toni_Smolander/WP_20140817_17_09_38_Pro__highres3_zps72b3a379.jpg

      oli tuosta kuvasta osasuurennus http://i1124.photobucket.com/albums/l563/Toni_Smolander/WP_20140817_17_09_38_Pro__highres_zpsb2ec1802.jpg oli sormi jäänyt vähän linssin eteen?

      tuollainen on tuo edellinen kännykkä http://ra.fi/u1Q9 tuossa pöydällä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe