Minulla on pitkät hiukset ja tarkoitan että todella aika pitkät eli tuonne alaselkään asti. olen kauan jo halunnut letit ottaa mutta muutama seikka mietityttää. kuten se että kuinka paljon hiukset siitä kärsii ja tarviiko niitä leikata lettien jälkeen? paljonko maksaa letit? kuinka paljon kuituja tarttee olla? ja paljonko ne maksaa? kuinka kauan kestää hyvänä?
pikkuletit
5
577
Vastaukset
- ana
hiuksia ei tarvitse leikata lettien jälkeen, mutta jos ne purkaus vaiheessa menee sotkuun ja tuntuu, ettei selviä niin kannattaa kyllä jonkinverran leikkauttaa.
hyvänä kestää kuukauden verran, enemmänkin jos hoidat niitä hyvin (=oikein). hinnoista en sano mitään, koska ne vaihtelee paikkakunnittain.. jos asut isommassa kaupungissa joudut maksamaan enemmän, jos pienemmässä taasen vähemmän. halvemmaksi tulee, jos omistat kampaaja ystäviä jotka haluaisivat lettejä päähäsi väkertää. :) - lettupää
Saisko sun omista hiuksista letit..? Ajattelin että jos ne on tarpeeksi paksut, et tarvisi kuituja välttämättä ollenkaan. Mun päähän meni kuituja 5 punttia mutta niitä voi mennä enemmänkin (puntin hinta n.10e) ja oon pitänyt lettejä n.3-4 kk. Niitä alkoi tippumaan ym (sulla tuota ongelmaa ei varmaan tulisi kun hiukset on noin pitkät). Hiukset oli lettien poiston jälkeen aika huonossa kunnossa ja niitä lähti tosi paljon ja ne oli ohuet. Mutta jos sulla on vahva hius niinkuin mulla on niin ne tulee nopeasti taas hyvään kuntoon esim. tehohoitoaineella.
Hinta vaihtelee tosiaankin paljon. Kalleimmillaan ne voi olla jopa 800e kampaajalla. Itse olen saanut letit 200e ja 30e! Ammattikoulusta kannattaa kysyä tekevätkö lettejä tai vielä parempi jos sulla on tuttuja jotka ois valmiina letittämään (siinä menee aikaa). Toivottavasti saat ne letut:)! - Siiri
Minä teen pikkulettejä halvalla!
Otakaa ihmeessä maililla yhteyttä jos kiinnostaa :)
[email protected]- ^^bilehile^^
itsekin oon ajatellut ottaa kuituletit.siskolla on ollut.haluaisin tietää että kun käy kampaamossa tai amiksessa laitattamassa ne,niin onko hinta halvempi jos ottaa laiton polttamalla,kuin liimaamalla?liimallahan ne kestävät paremmin.
- Parturi-kampaaja
^^bilehile^^ kirjoitti:
itsekin oon ajatellut ottaa kuituletit.siskolla on ollut.haluaisin tietää että kun käy kampaamossa tai amiksessa laitattamassa ne,niin onko hinta halvempi jos ottaa laiton polttamalla,kuin liimaamalla?liimallahan ne kestävät paremmin.
"haluaisin tietää että kun käy kampaamossa tai amiksessa laitattamassa ne,niin onko hinta halvempi jos ottaa laiton polttamalla,kuin liimaamalla?"
Mitä mahdat tällä liimaamisella/ polttamisella tarkoittaa? Omasta mielestä kaikkein kätevintä on sulattaa letin pää kolvilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403057- 802801
- 1842428
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362155- 181476
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241