Uskallatteko mennä keskustelemaan oikein hyvän näkösen

ölölölölölölöllöölöl

Naisen tai miehen kanssa?
Olen kulluu et hyvännäkösil ei uskalleta tulla juttelemaan.

11

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2+9

      Livenä en todellakaan uskalla ja myös nettideitissä jätän suosiolla liian hyvännäköiset rauhaan.

    • Jii007

      En ole ikinä livenä aloittanut juttelua todella kauniille naiselle. Netissä olen kyllä viime päivinä aloittanut keskusteluja todella kauniidenkin naisten kanssa ja osa heistä on jopa jutellut takaisinkin. Luultavasti säälistä juttelivat. Yksi superkaunis nainen taas yhden kerran tuli minulle juttelemaan livenä.

      • Ex PUA

        Sinulla tuntuu tuo e-lähestyminen toimivan, sitä kannattaa hyödyntää.

        Samoin kannattaa unohtaa ne PUA-opit (jos niihin olet törmännyt) että pitäisi mahdollisimman nopeasti sopia tapaaminen, pikemminkin jatkatte niin kauan kunnes nainen sitä ehdottaa jos itsellä ei pokkaa.

        Muutenkin tuosta saa arvokasta kokemusta niiden kanssa jutustelussa, vaikka jostain syystä on ihan eri tuntuista puhua livenä kuin kirjoittaen. Tottumuskysymys, ehkä?


      • Jii007
        Ex PUA kirjoitti:

        Sinulla tuntuu tuo e-lähestyminen toimivan, sitä kannattaa hyödyntää.

        Samoin kannattaa unohtaa ne PUA-opit (jos niihin olet törmännyt) että pitäisi mahdollisimman nopeasti sopia tapaaminen, pikemminkin jatkatte niin kauan kunnes nainen sitä ehdottaa jos itsellä ei pokkaa.

        Muutenkin tuosta saa arvokasta kokemusta niiden kanssa jutustelussa, vaikka jostain syystä on ihan eri tuntuista puhua livenä kuin kirjoittaen. Tottumuskysymys, ehkä?

        En aio hyödyntää tuota nettipelleilyä mihinkään, vaan lähinnä teen sitä ihan vain testimielessä. En usko, että kukaan niistä naisista edes haluaisi tavata vaikka sellaista ehdottaisinkin.

        Joskus vuosia sitten juttelin päivittäin erään tytön kanssa ja pariin kertaan ehdotin tapaamista, mutta hän aina vastasi vaan "katsotaan nyt :)" Kyllästyin parin kerran jälkeen ja tajusin, että ei se vaan uskalla sanoa suoraan, että ei kiinnosta. Sen jälkeen en netissä naisiin edes jaksanut ottaa yhteyttä ennen kuin nyt.

        On tuosta naisille netissä juttelusta vähän hyötyä siinä mielessä, että varmaan aika samat jutut toimii livenä jutellessakin.

        Netissä täytyy kyllä tehdä myös "paljon" sen eteen, että joku nainen vastaa, koska sitä tarjontaa on niille niin paljon. Kun vaan löytää sen oikean aloitusviestin niin copypastettaa sitä miljoonille naisille niin pakolla joku vastaa jotain. Netissä ne pakit ei ole niin tylyjä, koska jos jotain ei kiinnosta niin se vaan jättää vastaamatta.
        Helpompaa ja mukavampaa netissä lähestyminen on kuin livenä. Ainakin ujolle ja heikon itsetunnon omaavalle henkilölle.


      • Ex PUA
        Jii007 kirjoitti:

        En aio hyödyntää tuota nettipelleilyä mihinkään, vaan lähinnä teen sitä ihan vain testimielessä. En usko, että kukaan niistä naisista edes haluaisi tavata vaikka sellaista ehdottaisinkin.

        Joskus vuosia sitten juttelin päivittäin erään tytön kanssa ja pariin kertaan ehdotin tapaamista, mutta hän aina vastasi vaan "katsotaan nyt :)" Kyllästyin parin kerran jälkeen ja tajusin, että ei se vaan uskalla sanoa suoraan, että ei kiinnosta. Sen jälkeen en netissä naisiin edes jaksanut ottaa yhteyttä ennen kuin nyt.

        On tuosta naisille netissä juttelusta vähän hyötyä siinä mielessä, että varmaan aika samat jutut toimii livenä jutellessakin.

        Netissä täytyy kyllä tehdä myös "paljon" sen eteen, että joku nainen vastaa, koska sitä tarjontaa on niille niin paljon. Kun vaan löytää sen oikean aloitusviestin niin copypastettaa sitä miljoonille naisille niin pakolla joku vastaa jotain. Netissä ne pakit ei ole niin tylyjä, koska jos jotain ei kiinnosta niin se vaan jättää vastaamatta.
        Helpompaa ja mukavampaa netissä lähestyminen on kuin livenä. Ainakin ujolle ja heikon itsetunnon omaavalle henkilölle.

        "Kun vaan löytää sen oikean aloitusviestin niin copypastettaa sitä miljoonille naisille niin pakolla joku vastaa jotain. Netissä ne pakit ei ole niin tylyjä, koska jos jotain ei kiinnosta niin se vaan jättää vastaamatta."

        Totta!

        Joskus eräs nainen veti tuosta käytännöstä herneen nenään, ja sitten rupesi heittämään tätä tunnesykkyrä- & naisen kuudes aisti-läppää, että naiset "tietävät" sen jos mies lähettelee copy and pastea, ja siksi eivät vastaan. xD


    • 2+15

      En uskalla kenellekkään.

    • Ex PUA

      Uskallan, mutta esim. viime viikonloppuna oli kyllä sen verran hyvännäköinen böönä, joka valikoitui sattumalta kun päätin että "nyt mennään", että lähestyessä muistan katseen menneen "tunnelinäöksi" kun aivot tajusivat mitä olin tekemässä. :D

      Tätä ennen olen myös tuon toistanut, hyvin kauniin naisen kanssa, ja tällöin tehnyt ensimmäisiä kokeita poistuessani PUA-pelleilyistä, ja lopputuloksena se, että nainen päätyi kehumaan persoonaani, joten tuo pua-persoonan pudotus oli hyvä idea.

      Mutta kyllähän tuo silti hirvittää, ja ihan yhtä hämillään sitä on jos naisen vastaus on tavallista parempi. Se on tutkittu juttu että miehen aivoihin kaunis nainen vaikuttaa yhtä sekoittavasti kuin huume, joten ei sitä pidä häpeillä, se merkitsee vain sitä että olet terve mies. :)

    • ätmi

      Kyllä mä uskallan mennä kassalle, vaikka siinä vähän kauniimpi nainen istuisikin.

    • kiltti atm

      Kyllä minä uskalla ja olen mennyt monesti. Usein saa pakit vaikka olen asiallinen ja sitten joku känninen pulsu menee juttelee saman naisen kanssa niin nainen antaa hiplata. Nykyään ei oikein viitsi jutella naisille ellei mene baariin, selvinpäin kun yrittää naisille jutella niin naiset pitää miehiä ahdistelijana.

    • Livenä yleensä jätän rauhaan, mutta netissä voin ehkä jonkun viestin pistää. Siis niille jotka on omaan mieleen hyvännäkösiä.

    • Hhhhhhht

      En. En uskalla enkä oikeastaan usko olevani heidän tasoisensa, vaikken mikään ruma olekaan. Lisäksi he ovat niitä potentiaalisia pinnallisia ihmisiä, vaikkei tietysti ulkonäöstä sitä oikeasti voi päätelläkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe