Uskallatteko mennä keskustelemaan oikein hyvän näkösen

ölölölölölölöllöölöl

Naisen tai miehen kanssa?
Olen kulluu et hyvännäkösil ei uskalleta tulla juttelemaan.

11

87

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2+9

      Livenä en todellakaan uskalla ja myös nettideitissä jätän suosiolla liian hyvännäköiset rauhaan.

    • Jii007

      En ole ikinä livenä aloittanut juttelua todella kauniille naiselle. Netissä olen kyllä viime päivinä aloittanut keskusteluja todella kauniidenkin naisten kanssa ja osa heistä on jopa jutellut takaisinkin. Luultavasti säälistä juttelivat. Yksi superkaunis nainen taas yhden kerran tuli minulle juttelemaan livenä.

      • Ex PUA

        Sinulla tuntuu tuo e-lähestyminen toimivan, sitä kannattaa hyödyntää.

        Samoin kannattaa unohtaa ne PUA-opit (jos niihin olet törmännyt) että pitäisi mahdollisimman nopeasti sopia tapaaminen, pikemminkin jatkatte niin kauan kunnes nainen sitä ehdottaa jos itsellä ei pokkaa.

        Muutenkin tuosta saa arvokasta kokemusta niiden kanssa jutustelussa, vaikka jostain syystä on ihan eri tuntuista puhua livenä kuin kirjoittaen. Tottumuskysymys, ehkä?


      • Jii007
        Ex PUA kirjoitti:

        Sinulla tuntuu tuo e-lähestyminen toimivan, sitä kannattaa hyödyntää.

        Samoin kannattaa unohtaa ne PUA-opit (jos niihin olet törmännyt) että pitäisi mahdollisimman nopeasti sopia tapaaminen, pikemminkin jatkatte niin kauan kunnes nainen sitä ehdottaa jos itsellä ei pokkaa.

        Muutenkin tuosta saa arvokasta kokemusta niiden kanssa jutustelussa, vaikka jostain syystä on ihan eri tuntuista puhua livenä kuin kirjoittaen. Tottumuskysymys, ehkä?

        En aio hyödyntää tuota nettipelleilyä mihinkään, vaan lähinnä teen sitä ihan vain testimielessä. En usko, että kukaan niistä naisista edes haluaisi tavata vaikka sellaista ehdottaisinkin.

        Joskus vuosia sitten juttelin päivittäin erään tytön kanssa ja pariin kertaan ehdotin tapaamista, mutta hän aina vastasi vaan "katsotaan nyt :)" Kyllästyin parin kerran jälkeen ja tajusin, että ei se vaan uskalla sanoa suoraan, että ei kiinnosta. Sen jälkeen en netissä naisiin edes jaksanut ottaa yhteyttä ennen kuin nyt.

        On tuosta naisille netissä juttelusta vähän hyötyä siinä mielessä, että varmaan aika samat jutut toimii livenä jutellessakin.

        Netissä täytyy kyllä tehdä myös "paljon" sen eteen, että joku nainen vastaa, koska sitä tarjontaa on niille niin paljon. Kun vaan löytää sen oikean aloitusviestin niin copypastettaa sitä miljoonille naisille niin pakolla joku vastaa jotain. Netissä ne pakit ei ole niin tylyjä, koska jos jotain ei kiinnosta niin se vaan jättää vastaamatta.
        Helpompaa ja mukavampaa netissä lähestyminen on kuin livenä. Ainakin ujolle ja heikon itsetunnon omaavalle henkilölle.


      • Ex PUA
        Jii007 kirjoitti:

        En aio hyödyntää tuota nettipelleilyä mihinkään, vaan lähinnä teen sitä ihan vain testimielessä. En usko, että kukaan niistä naisista edes haluaisi tavata vaikka sellaista ehdottaisinkin.

        Joskus vuosia sitten juttelin päivittäin erään tytön kanssa ja pariin kertaan ehdotin tapaamista, mutta hän aina vastasi vaan "katsotaan nyt :)" Kyllästyin parin kerran jälkeen ja tajusin, että ei se vaan uskalla sanoa suoraan, että ei kiinnosta. Sen jälkeen en netissä naisiin edes jaksanut ottaa yhteyttä ennen kuin nyt.

        On tuosta naisille netissä juttelusta vähän hyötyä siinä mielessä, että varmaan aika samat jutut toimii livenä jutellessakin.

        Netissä täytyy kyllä tehdä myös "paljon" sen eteen, että joku nainen vastaa, koska sitä tarjontaa on niille niin paljon. Kun vaan löytää sen oikean aloitusviestin niin copypastettaa sitä miljoonille naisille niin pakolla joku vastaa jotain. Netissä ne pakit ei ole niin tylyjä, koska jos jotain ei kiinnosta niin se vaan jättää vastaamatta.
        Helpompaa ja mukavampaa netissä lähestyminen on kuin livenä. Ainakin ujolle ja heikon itsetunnon omaavalle henkilölle.

        "Kun vaan löytää sen oikean aloitusviestin niin copypastettaa sitä miljoonille naisille niin pakolla joku vastaa jotain. Netissä ne pakit ei ole niin tylyjä, koska jos jotain ei kiinnosta niin se vaan jättää vastaamatta."

        Totta!

        Joskus eräs nainen veti tuosta käytännöstä herneen nenään, ja sitten rupesi heittämään tätä tunnesykkyrä- & naisen kuudes aisti-läppää, että naiset "tietävät" sen jos mies lähettelee copy and pastea, ja siksi eivät vastaan. xD


    • 2+15

      En uskalla kenellekkään.

    • Ex PUA

      Uskallan, mutta esim. viime viikonloppuna oli kyllä sen verran hyvännäköinen böönä, joka valikoitui sattumalta kun päätin että "nyt mennään", että lähestyessä muistan katseen menneen "tunnelinäöksi" kun aivot tajusivat mitä olin tekemässä. :D

      Tätä ennen olen myös tuon toistanut, hyvin kauniin naisen kanssa, ja tällöin tehnyt ensimmäisiä kokeita poistuessani PUA-pelleilyistä, ja lopputuloksena se, että nainen päätyi kehumaan persoonaani, joten tuo pua-persoonan pudotus oli hyvä idea.

      Mutta kyllähän tuo silti hirvittää, ja ihan yhtä hämillään sitä on jos naisen vastaus on tavallista parempi. Se on tutkittu juttu että miehen aivoihin kaunis nainen vaikuttaa yhtä sekoittavasti kuin huume, joten ei sitä pidä häpeillä, se merkitsee vain sitä että olet terve mies. :)

    • ätmi

      Kyllä mä uskallan mennä kassalle, vaikka siinä vähän kauniimpi nainen istuisikin.

    • kiltti atm

      Kyllä minä uskalla ja olen mennyt monesti. Usein saa pakit vaikka olen asiallinen ja sitten joku känninen pulsu menee juttelee saman naisen kanssa niin nainen antaa hiplata. Nykyään ei oikein viitsi jutella naisille ellei mene baariin, selvinpäin kun yrittää naisille jutella niin naiset pitää miehiä ahdistelijana.

    • Livenä yleensä jätän rauhaan, mutta netissä voin ehkä jonkun viestin pistää. Siis niille jotka on omaan mieleen hyvännäkösiä.

    • Hhhhhhht

      En. En uskalla enkä oikeastaan usko olevani heidän tasoisensa, vaikken mikään ruma olekaan. Lisäksi he ovat niitä potentiaalisia pinnallisia ihmisiä, vaikkei tietysti ulkonäöstä sitä oikeasti voi päätelläkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      117
      2174
    2. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1308
    3. Peräti 95 % persujen kannattajista rasisteja

      Kertoo EVA:n teettämä kysely. Pakollista yhdenvertaisuuskoulutusta tarvitsee siis paljon laajempi joukko kuin pelkästää
      Maailman menoa
      312
      1013
    4. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      81
      936
    5. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      83
      906
    6. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      85
      886
    7. On minulla suunitelma

      Siitä ei vain tiedä kukaan muu kuin tällä hetkellä minä. Suunnitelma ja varasuunnitelma. Sinun takiasi nainen. Vain s
      Ikävä
      44
      680
    8. Palstan ylivoimaisesti suosituin keskustelunaihe

      Palstan suosituin keskustelunaihe näyttää olevan homoseksuaalisuus. Otsikoiden perusteella voisi kuvitella olevansa Seks
      Luterilaisuus
      248
      667
    9. Ei koskaan saatu tuntea

      Mitä olisi ollut painautua toisiimme vasten. Hengittää syvään, hyväillä ja rakastella vailla kiirettä. Tai repiä vaattee
      Ikävä
      33
      660
    10. 50
      654
    Aihe