Mikä sinusta olisi niin merkityksellinen juttu, jonka vuoksi kannattaisi nostaa lippu salkoon?
Masentavaa ja sateista lauantaita palstaväelle.
https://www.youtube.com/watch?v=jZkSRsFvY3E
Lippua salkoon?
64
194
Vastaukset
- Jee Jee
dazu, nostan lipun kunniaksesi salkoon sitten kun lakkaat käyttämästä tukinikkejä eli uskallat olla oma itsesi.
Jaha, ensimmäinen rohkelikko joka uskalsi nostaa lipun palstalaisen kunniaksi.
Hienoa!
Vedetäänkö puolitankoon vai koko varren pituudelta?
Liputusta siis dazulle, joka itsenään on tehnyt merkityksellisen vaikutuksen ja jonka kummittelua niin monet kaipaavat.- Jee Jee
Troliseni; vähän niinkuin pata kattilaa soimaisi, vai?
Tosin en Elisan nikkeä edes epäile tukinikkeks.
Elisakettu on Elisakettu ainakin mulle, mutta sä kiusanhenki käytät jatkuvasti mun nikkeäni.
Koska sulta itseltäs löytyy sen verran "munaa"; et olisit oman nikkes varassa?
Mä käytän numeroita silloin kun en halua nikkeäni käyttää,
niin näköjään joku/joukut muutkin tekee.
Mä liputan silloin kun toisten nimiin puhuminen lakkaa ja nikkenä silloin vaikka jokaisella olis ANONYYMI ja isoilla kirjaimilla. - määmy
Jee Jee kirjoitti:
Elisakettu on Elisakettu ainakin mulle, mutta sä kiusanhenki käytät jatkuvasti mun nikkeäni.
Mä liputan silloin kun toisten nimiin puhuminen lakkaa ja nikkenä silloin vaikka jokaisella olis ANONYYMI ja isoilla kirjaimilla.Aivan niin dazu, aivan niin...
Jee Jee kirjoitti:
Mä liputan silloin kun toisten nimiin puhuminen lakkaa ja nikkenä silloin vaikka jokaisella olis ANONYYMI ja isoilla kirjaimilla.Anonymiteetti on vapaan kansalaiskeskustelun edellytys. (lainattua)
Hurraa!
*heiluttaa vimmaisesti lippua*
1.4.2015 löytyy. Työni nykyinen loppuu silloin ja kohti uusia seikkailuja.
Tyhmyydelle taas voi liputtaa tämän taloyhtiön raha-asioista päättävälle henkilölle.
Palkkasi talkkariksi henkilön, joka ei osaa leikata nurmikkoa, eikä asentaa rännejäJotkut liputtavat itsensä suosioon suhteiden, toiset osaamisen/tekemisten kautta.
Mitäs arvelet, osaavatko vetää lippua salkoon?
Mutta sullahan on oikea asenne; kohti uusia seikkailuja. Mutta oletkos huomioinut, mikä pikku yllätys tuossakin päivässä lymyää?elisakettu kirjoitti:
Jotkut liputtavat itsensä suosioon suhteiden, toiset osaamisen/tekemisten kautta.
Mitäs arvelet, osaavatko vetää lippua salkoon?
Mutta sullahan on oikea asenne; kohti uusia seikkailuja. Mutta oletkos huomioinut, mikä pikku yllätys tuossakin päivässä lymyää?Eivät vedä, koska heidän mielestä ahkera, osaava ja joustava työntekijä poistuu.
Jotkut ovat sanoneet, että tilaavat minut jos perustan yrityksen. Kun huomioidaan, että nyt maksavat 8,- euroa tunti ja kotitalousvähennys 4,- euroa tunti, voisi kuvitella, että eivät ala tilata tekijää, jonka veloitus minimissään olisi 25 euroa tunti ja kotitalousvähennyksen jälkeen yli kolminkertainen verrattuna neljään euroon.
Alan keväällä etsiskellä samankaltaisia pätkätöitä.runontaja kirjoitti:
Eivät vedä, koska heidän mielestä ahkera, osaava ja joustava työntekijä poistuu.
Jotkut ovat sanoneet, että tilaavat minut jos perustan yrityksen. Kun huomioidaan, että nyt maksavat 8,- euroa tunti ja kotitalousvähennys 4,- euroa tunti, voisi kuvitella, että eivät ala tilata tekijää, jonka veloitus minimissään olisi 25 euroa tunti ja kotitalousvähennyksen jälkeen yli kolminkertainen verrattuna neljään euroon.
Alan keväällä etsiskellä samankaltaisia pätkätöitä.Jihuu!
*itsetuntemukselle ja yrittäjyydelle*
Haistan tulevan työnarkkarin :)elisakettu kirjoitti:
Jihuu!
*itsetuntemukselle ja yrittäjyydelle*
Haistan tulevan työnarkkarin :)Tai sydänkohtaukseen kuolevan :), pitää kaiketi taas käydä tutkituttamassa sydän. EKG:n mukaan ollut jo yksi lievä ja oisko nyt lievä kun välillä on lievästi voimaton olo.
Soittelen maanantaina terkkaan ja kyselenrunontaja kirjoitti:
Tai sydänkohtaukseen kuolevan :), pitää kaiketi taas käydä tutkituttamassa sydän. EKG:n mukaan ollut jo yksi lievä ja oisko nyt lievä kun välillä on lievästi voimaton olo.
Soittelen maanantaina terkkaan ja kyselenEikun menet heti. Hopi hopi!
elisakettu kirjoitti:
Eikun menet heti. Hopi hopi!
Ei voi nyt lähteä, kun tuli otettua konjamiinia, voi olla myös nesteenvajetta. Käynkin hakemassa herukkamehua
runontaja kirjoitti:
Ei voi nyt lähteä, kun tuli otettua konjamiinia, voi olla myös nesteenvajetta. Käynkin hakemassa herukkamehua
Vastauksesatsi päätellen olet umpikalloinen suomalainen mies.
Ei se konjamiini estä hoitoon hakeutumista. Eikä sinne päivystykseen itse ajeta.elisakettu kirjoitti:
Vastauksesatsi päätellen olet umpikalloinen suomalainen mies.
Ei se konjamiini estä hoitoon hakeutumista. Eikä sinne päivystykseen itse ajeta.Jup, niin kauan kuin jalat kantaa
runontaja kirjoitti:
Jup, niin kauan kuin jalat kantaa
Yrität kiusata.
*purasee pohkeisiin vauhtia*elisakettu kirjoitti:
Yrität kiusata.
*purasee pohkeisiin vauhtia*Sitten ns. vihamiehet nostavat lipun salkoon ja palstan pervot puolitankoon :D
runontaja kirjoitti:
Sitten ns. vihamiehet nostavat lipun salkoon ja palstan pervot puolitankoon :D
Olet kuule kamala :-D
Tehdään eemelit ja nostetaan sinut tankoon.elisakettu kirjoitti:
Olet kuule kamala :-D
Tehdään eemelit ja nostetaan sinut tankoon.Hyvä idea, ja sitten testamenttia
http://www.youtube.com/watch?v=whdlHwfcZRYrunontaja kirjoitti:
Hyvä idea, ja sitten testamenttia
http://www.youtube.com/watch?v=whdlHwfcZRYJärjestetään sulle palstahautajaiset ja vili. pitää puheen.
elisakettu kirjoitti:
Järjestetään sulle palstahautajaiset ja vili. pitää puheen.
Ja nyt menen nukkumaan, kun Wallander kohta loppuu. Öitä
Noh... Parin kuukauden kuluttua meinaan antautua eräälle kiusaukselle ja pakkomielteelleni. Se, jos jokin, on liputuksen paikka...
Äähää, aiotkos hankkia lisää vapaa-aikaa vai maisemia?
Ihmisten uskallus tehdä uusia asioita on hyvä liputuksen paikka.
*kirjoittaa paratiisin pääsylippua*elisakettu kirjoitti:
Äähää, aiotkos hankkia lisää vapaa-aikaa vai maisemia?
Ihmisten uskallus tehdä uusia asioita on hyvä liputuksen paikka.
*kirjoittaa paratiisin pääsylippua*Uusi kitara...
Genio.Mente kirjoitti:
Uusi kitara...
...ja lisää musiikkia elämään.
*musiikille ja taiteille*Genio.Mente kirjoitti:
Uusi kitara...
Tässä muistelen ystävääni..
https://www.youtube.com/watch?v=NSLKIKyg6MQGenio.Mente kirjoitti:
Tässä muistelen ystävääni..
https://www.youtube.com/watch?v=NSLKIKyg6MQhän olis täyttänyt tänään 41 v.
Genio.Mente kirjoitti:
hän olis täyttänyt tänään 41 v.
Kerropa Genio mikä ystävyydessä on parasta? Tai tärkeintä?
(ja linkitä vaan niitä biisejä)elisakettu kirjoitti:
Kerropa Genio mikä ystävyydessä on parasta? Tai tärkeintä?
(ja linkitä vaan niitä biisejä)parasta? Hiljaisuus.
- By the way..
Genio.Mente kirjoitti:
Uusi kitara...
joskus ollaan juteltu täällä kitaroista.. mulla oli se Gibson ja Mexico Tele, ja sä mietit usa Standard Teleä..tosin myös akustisista puhuit... ja mä aattelin vaihtaa noi kaks pois parempaan Les Pauliin, mutta tuli ikävä vanhaan mieltymykseeni stratoon ja ostin Eric Clapton Signature straton vm -88 tossa pari päivää sit :)
- Vai mietinkö mä
By the way.. kirjoitti:
joskus ollaan juteltu täällä kitaroista.. mulla oli se Gibson ja Mexico Tele, ja sä mietit usa Standard Teleä..tosin myös akustisista puhuit... ja mä aattelin vaihtaa noi kaks pois parempaan Les Pauliin, mutta tuli ikävä vanhaan mieltymykseeni stratoon ja ostin Eric Clapton Signature straton vm -88 tossa pari päivää sit :)
sillon am. Telen ostamista itsekin, tais olla niin, kaikkeehan tässä on keretty haaveilemaan :)
Vai mietinkö mä kirjoitti:
sillon am. Telen ostamista itsekin, tais olla niin, kaikkeehan tässä on keretty haaveilemaan :)
:)
Nyt on jo mieli taas muuttunut. Tele ja se akkari saa jäädä venttamaan, mut yksi Gretschin puoliakustinen on nyt ihan ykkösenä hankintalistalla. Ja sit kiihottaa myös yks Hughes&Ketnerin pieni 5 wattinen putkinuppikin...Genio.Mente kirjoitti:
:)
Nyt on jo mieli taas muuttunut. Tele ja se akkari saa jäädä venttamaan, mut yksi Gretschin puoliakustinen on nyt ihan ykkösenä hankintalistalla. Ja sit kiihottaa myös yks Hughes&Ketnerin pieni 5 wattinen putkinuppikin...Aattelin tyypata tänkin samalla kun käyn sit joskus kitaraostoksilla...
http://www.f-musiikki.fi/kitarat-ja-vahvistimet/vahvistimet/hughes-kettnertubemeister-5-head-all-tube-5w-tubemeister5head
- Taikatalvia
Se, että yksikin eroparit saisi sovittua riitansa... Se on muuten aika mahdotonta.
Se, että mies kykenisi rakastamaan vaimoaan ja päinvastoin.
Se, että kykenisi tuntemaan olevansa onnellinen ja tasapainoinen ilman "huumeita".Oletko risteyksessä?
Ihanteita ja tavoitteita saa ja täytyy olla. Kehittyvä ihminen oivaltaa sen, että hyviä asioita saavutetaan joskus kulkemalla useammankin reitin kautta. Ruutulipulle kiirehtiminen ei ole voittamista, vaan vasta sen löytäminen.
Voi aloittaa vaikka sateisesta päivästä, mitä mahdollisuuksia se voisi tarjota. Piirtää vaikka oman satupäivän lippunsa.- Taikatalvia
elisakettu kirjoitti:
Oletko risteyksessä?
Ihanteita ja tavoitteita saa ja täytyy olla. Kehittyvä ihminen oivaltaa sen, että hyviä asioita saavutetaan joskus kulkemalla useammankin reitin kautta. Ruutulipulle kiirehtiminen ei ole voittamista, vaan vasta sen löytäminen.
Voi aloittaa vaikka sateisesta päivästä, mitä mahdollisuuksia se voisi tarjota. Piirtää vaikka oman satupäivän lippunsa.No tavallaan, ja tavallaan en.
En ole kehittyvä, enkä oivaltava. Samassa tavallisessa päivässä tarvon.
Voisin aloittaa, mutta mikään ei tarjoa sellaista mahdollisuutta :P - Taikatalvia
Taikatalvia kirjoitti:
No tavallaan, ja tavallaan en.
En ole kehittyvä, enkä oivaltava. Samassa tavallisessa päivässä tarvon.
Voisin aloittaa, mutta mikään ei tarjoa sellaista mahdollisuutta :PKaikki muut ihmiset:Heillä on mahdollisuuksia ja oivalluksia. Heillä on haasteita ja tarpeita. Minulla ei ole :(
Olen katuasfalttia ja työpöydän pinta. Olen paikalla, mutten kenenkään mielessä. Tätä on olla eronnut ilman rakkautta.. siis jätetty.
Tunnen olevani vanha. En halua aloittaa mitään uutta. EI tarvitse, eikä kukaan kaipaa. Te elinvoimaiset, näyttäkää miten elää.. ja elän myötä kenties kanssanne! :) Taikatalvia kirjoitti:
Kaikki muut ihmiset:Heillä on mahdollisuuksia ja oivalluksia. Heillä on haasteita ja tarpeita. Minulla ei ole :(
Olen katuasfalttia ja työpöydän pinta. Olen paikalla, mutten kenenkään mielessä. Tätä on olla eronnut ilman rakkautta.. siis jätetty.
Tunnen olevani vanha. En halua aloittaa mitään uutta. EI tarvitse, eikä kukaan kaipaa. Te elinvoimaiset, näyttäkää miten elää.. ja elän myötä kenties kanssanne! :)Vaikuttaa ettet vielä oikein osaa liputtaa oman markkina-arvosi puolestasi.
Toisaalta elät kriisivaiheessa, Ei ole siis kiirettä yhtään mihinkään.
https://www.youtube.com/watch?v=Aia0Idcuju8
*kiirettömyyslippu salkoon*
- Taikatalvia
Ei täällä ole sateista. Aamulla tosin tipahteli lehtiä maahan metsikössä. Tuntui kuin metsässä olisi hiippaillut satueläimiä... vaikka niin kuin elisakettu :)
- naisenoikeus
Se, että saisi viettää edes yhden vuorokauden modellin seurassa.
- Taikatalvia
Mikset pyydä ja vietä? Tuskin sellaisesta kukaan loukkaantuu?
- määmy
Mä voisi liputtaa itellein, esaks saivat mut ottaa teatteris roolin, mitä olin halunnu. Kuha osa vuorosanaharkoist tehtii meil. Sit palasin 1/2 päiväduuniin etätä.
Jot e tekemiset loppuis, jus enne ensiltaa rattis ruhjo äidin sairaalaan ja otin hänen duunijutut vastuullein. Heinä- ja elokuu meniki nii, ettei nine to five duuniaika riittäny. Onneks teatteriharkat ol jo ohi & pelkät näytökset ees & ny neki loppu & äitiki palannu duuniinsa.
http://www.youtube.com/watch?v=cMRXWaXkMSILipunnosto ahkeruudelle ja työteliäisyydelle, jotka myös nauttivat (eivätkä vittu koko ajan valita) tekemästään työstä.
täytän kohta 30 se on masentavaa.
lipun voi nostaa puoleenväliin jos tämä olo ei parane.
huono mikä huono, apukin on saamatonta mitä yhteiskunta tarjoaa, pitäisi joko vammautua niin pahasti ettei tarvitse enää tehdä mitään koska olen kyvytön vaikka kykyjä on.
ei sitä arvosteta eikä sellaista kuntouttaa koska olen "vanha"sanottiin rehellisesti "aivot ei enää kasva, niin kannat ongelmaa koko ikäsi."
vaikka pahasti vammautuneita kuntoutetaan puhumaan uudestaan yms.
reilua eikö vain.moraalinvartija kirjoitti:
sanottiin rehellisesti "aivot ei enää kasva, niin kannat ongelmaa koko ikäsi."
vaikka pahasti vammautuneita kuntoutetaan puhumaan uudestaan yms.
reilua eikö vain.tuttava sai tissit ilmaiseksi, minun elättäminen maksaa ja tulee maksamaan koska teen sitä, mitä osaan eli olen lapsien kanssa.
ei minun kannata uhrata yhteiskunnalle tietouttani koska mitä ne uhraa minuun, ei mitään en ole velkaa heille, saakoon maksaa kun tulen loisimaan, ei minua kuntouteta vaikka se olisi vain tönäisy eteenpäin että pääsen luomaan uraa, jota jokainen haluaa itsensä tähden kuin perheen vuoksi.
sen miten vähennän tiedon kulkua lopetan täälläkin olemisen. olen vain lihatyö välinen ja sellaiseksi ai'on.moraalinvartija kirjoitti:
tuttava sai tissit ilmaiseksi, minun elättäminen maksaa ja tulee maksamaan koska teen sitä, mitä osaan eli olen lapsien kanssa.
ei minun kannata uhrata yhteiskunnalle tietouttani koska mitä ne uhraa minuun, ei mitään en ole velkaa heille, saakoon maksaa kun tulen loisimaan, ei minua kuntouteta vaikka se olisi vain tönäisy eteenpäin että pääsen luomaan uraa, jota jokainen haluaa itsensä tähden kuin perheen vuoksi.
sen miten vähennän tiedon kulkua lopetan täälläkin olemisen. olen vain lihatyö välinen ja sellaiseksi ai'on.mutta jos pääsen etenee, ilman apuja hommaan heille potkut, jotka on vastustanut ja väärinkohdannut minua koska ovat epäpäteviä ja miten muistan heidät heistä jää nimet lappuihin kun minua diagnosoinut väärin( josta olen joutunut kärsimään.)
Ratikkakuski kirjoitti:
Miksi ikääntyminen on masentavaa?
minun kohdallani on vanhentuminen syy, koska minua ei kuntouteta.
ei hirveästi iloa luo elämään kun sinut on rengastettu tietyntyyppiseksi eikä auteta vaikka tiedetään ongelma.
kumminkin tässä aikuisiällä on vasta oppinut paremmin puhumaan joka on niin epäloogista epäuskottavien väitteiden valossa, ettei ongelmaani pysty kuntouttaa aikuisikäni vuoksi.moraalinvartija kirjoitti:
minun kohdallani on vanhentuminen syy, koska minua ei kuntouteta.
ei hirveästi iloa luo elämään kun sinut on rengastettu tietyntyyppiseksi eikä auteta vaikka tiedetään ongelma.
kumminkin tässä aikuisiällä on vasta oppinut paremmin puhumaan joka on niin epäloogista epäuskottavien väitteiden valossa, ettei ongelmaani pysty kuntouttaa aikuisikäni vuoksi.se masentaa kun tiedän, että minulta on viety mahdollisuus kehittyä ikäni vuoksi.
kirjoitan huonommin kuin puhun mutta koen, että kirjoitan paremmin väitteeni paperille kuin sanon( en ole sanavalmis.)
kun puhuin rengastuksesta tietyntyyppiseksi ( niin tarkoitan itseäni merkittynä työläinen), olen maassa elämä ei hymyile minulle enää, muuta kuin lapsieni hymyissä.
minun pitäisi olla realistinen itselleni koska loistan loogisesti, eli ratkon tehtävät keskiarvoista paremmin. käytännössä vain rätin heiluttajana, koska en osaa peruskoulun asioita, eli en osaa tehokkaasti itselleni opettaa kirjakieltä.
minulta siis puuttuu opiskelutekniikka, joka on minulle sovelias ja tehokas.
jos sen oppisin, pystyisin peruskoulun asiat omatoimisesti opiskelemaan.
en opi sammallailla kuin ukkoseni, vaikka näen ongelmani, en pysty yhdistämään oikeanlaista tekniikkaa. tiedän "teorian" mutta toteuttaa en osaa, puuttuu kokemus.
eikö olekin sairasta, sellaista ei voida opettaa.moraalinvartija kirjoitti:
se masentaa kun tiedän, että minulta on viety mahdollisuus kehittyä ikäni vuoksi.
kirjoitan huonommin kuin puhun mutta koen, että kirjoitan paremmin väitteeni paperille kuin sanon( en ole sanavalmis.)
kun puhuin rengastuksesta tietyntyyppiseksi ( niin tarkoitan itseäni merkittynä työläinen), olen maassa elämä ei hymyile minulle enää, muuta kuin lapsieni hymyissä.
minun pitäisi olla realistinen itselleni koska loistan loogisesti, eli ratkon tehtävät keskiarvoista paremmin. käytännössä vain rätin heiluttajana, koska en osaa peruskoulun asioita, eli en osaa tehokkaasti itselleni opettaa kirjakieltä.
minulta siis puuttuu opiskelutekniikka, joka on minulle sovelias ja tehokas.
jos sen oppisin, pystyisin peruskoulun asiat omatoimisesti opiskelemaan.
en opi sammallailla kuin ukkoseni, vaikka näen ongelmani, en pysty yhdistämään oikeanlaista tekniikkaa. tiedän "teorian" mutta toteuttaa en osaa, puuttuu kokemus.
eikö olekin sairasta, sellaista ei voida opettaa.kuntoutukseni maksaa enemmän kuin minun ja perheeni elättäminen, eli käytännössä epärealistinen väite.
loppujen lopuksi minun pitää opiskella erityisopettajaksi että pystyisin itseäni auttamaan niin kuin huomaamme, tämä ei ole mahdollinen yhtälö koska en osaa kirjoittaa kirjakieltä.
ainoastaan minun pitäisi opiskella epävirallisesti, joka mahdollista vain jos tietäisin heidän opiskelu kirjat. ongelma ei ole oppiminen lukemisesta, enemmän sanojen muistaminen. kirjakieli on jaettu hienoihin sanoihin ja minulta se ei luonnistu luonnostaan kirjakieli, joten minun pitää opetella hienojen nimien säännöt ja harjoitella sääntöjen rajoilla kirjakieltä.moraalinvartija kirjoitti:
tuttava sai tissit ilmaiseksi, minun elättäminen maksaa ja tulee maksamaan koska teen sitä, mitä osaan eli olen lapsien kanssa.
sen miten vähennän tiedon kulkua lopetan täälläkin olemisen. olen vain lihatyö välinen ja sellaiseksi ai'on.Moraalinvartija, turhautuminen on ymmärrettävää. Jos byrokratia potkii sinua nyt naamaan, niin etsi toinen tie. Katkeruuteen ei kannata jämähtää. Lähdet vaikka sieltä alusta asti ja opiskelet perinteisen kautta. Mukautettua opetusta luulisi kuitenkin saavan tavalla tai toisella joissakin osa-alueissa.
Minun kokemukseni mukaan pienemmätkin neurologiset poikkeamat omaavat monesti sellaista, mitä monella ongelmaakärsimättömilläkin usein tuntuu puuttuvan.
Sisua ja sinnikkyyttä.elisakettu kirjoitti:
Moraalinvartija, turhautuminen on ymmärrettävää. Jos byrokratia potkii sinua nyt naamaan, niin etsi toinen tie. Katkeruuteen ei kannata jämähtää. Lähdet vaikka sieltä alusta asti ja opiskelet perinteisen kautta. Mukautettua opetusta luulisi kuitenkin saavan tavalla tai toisella joissakin osa-alueissa.
Minun kokemukseni mukaan pienemmätkin neurologiset poikkeamat omaavat monesti sellaista, mitä monella ongelmaakärsimättömilläkin usein tuntuu puuttuvan.
Sisua ja sinnikkyyttä.minulla on peruskoulun kirjoja edessä joista olen katsomalla oppinut, miten opettaa lapsia toistaminen pienillä tarinoina kuin lisäämällä oppia hitaasti hahmottamaan tekstiä paremmin. jota kautta opitaan löytämään juoni myös muut hienot asiat. mutta minun kohdallani on juurikin hahmottaminen vaikeaa (joka on selkiytynyt kun lukenut äidinkieltä) mutta sanojen opettelu on vaikeaa hidasta ja uuden tavan opettelut vaikeaa, eli kirjakieltä pitää käyttää että oppii korjaamaan virheitä.
loogisuus on vahvuuteni kuin kuvioiden muistaminen ja ratkaisu melkein virheetöntä.
minulla on taas aikaa itsenäiseen opetteluun mutta ei koulussa aikaa istumiseen.
minun tuotto on hankalaan kuin imeä uusia sanoja.
mutta olen tässä huomannut että tapoja oppia on minulla erilaisia lukemalla ja kuuntelemalla tai näkemällä ja kirjoittamalla(kun vielä muistelen näkemää asiaa eli pitää ymmärtää)
eli kun älylasit tulee markkinoille vien kouluun että näen puhutun tekstin laseilla 8)
(jos ovat kehittyneet paremmiksi)
mutta kirjoitan hitaasti todella ala-arvoisen hitaasti esseen kirjoitukseen 200 minimi ja kirjoitin koko ajan vain päälle 50 sanaa koska yritin laittaa järjestykseen ja kone ei ollut hyvä pomppi teksti väleihin (koskin kämmenellä paneeliin jolla hiirtä liikutellaan eli aika meni enemmän tekstin korjaamiseen).elisakettu kirjoitti:
Moraalinvartija, turhautuminen on ymmärrettävää. Jos byrokratia potkii sinua nyt naamaan, niin etsi toinen tie. Katkeruuteen ei kannata jämähtää. Lähdet vaikka sieltä alusta asti ja opiskelet perinteisen kautta. Mukautettua opetusta luulisi kuitenkin saavan tavalla tai toisella joissakin osa-alueissa.
Sisua ja sinnikkyyttä.turhaudun kun kukaan ei opeta vaan minun pitää itse oppia vaikka on erikseen sitä varten opettajia ja kuntouttajia.
olen niin avuton koska minun pitää oppia kaikkea muutakin yksinäni ja aikuiset ihmiset jotka ovat saaneet kaiken avun jo pieninä vanhemmilta oppimiseen (ja tarvittavan kuntoutuksen) joudun olemaan itselleni vanhempi ja opettaja.
ihmiset jotka olen kokenut epäpäteväksi ovat todellisuudessa laiskoja tekemään töitä eli erityisopettaja aikuiskoululla oli laiska kirjoittamaan minusta muistiinpanoja jonka takia, hän ei minua "muistanut"
ei se epäpätevyyden, voi olla mikään muu syy kuin laiskuus miten muuten voisi olla valmistunut paitsi, jos on vain kopioinut ymmärtämättä tekstiä.elisakettu kirjoitti:
Sisua ja sinnikkyyttä.yritä olla sitkeä mutta joskus ajautuu umpikujaan, se rasvattu hirttosilmukka kuulostaa hunajalta korvissani koska kohta minä olen niin väsynyt henkisesti kuin fyysisesti.
töitä saa tehdä ajatuksilla tapahtumatta mitään ja elämä luisuu kuin hiekka sormien välistä. itse analyysiä olen tehnyt jo yli 10 vuotta itse tietoisesti.
koulu asioita vain vähän päälle vuoden ja eteneminen on hidasta.- Jotain ajatuksia
moraalinvartija kirjoitti:
kuntoutukseni maksaa enemmän kuin minun ja perheeni elättäminen, eli käytännössä epärealistinen väite.
loppujen lopuksi minun pitää opiskella erityisopettajaksi että pystyisin itseäni auttamaan niin kuin huomaamme, tämä ei ole mahdollinen yhtälö koska en osaa kirjoittaa kirjakieltä.
ainoastaan minun pitäisi opiskella epävirallisesti, joka mahdollista vain jos tietäisin heidän opiskelu kirjat. ongelma ei ole oppiminen lukemisesta, enemmän sanojen muistaminen. kirjakieli on jaettu hienoihin sanoihin ja minulta se ei luonnistu luonnostaan kirjakieli, joten minun pitää opetella hienojen nimien säännöt ja harjoitella sääntöjen rajoilla kirjakieltä.Mutta voithan harjoitella parammaksi. Vaikka niin, että pisteen jälkeen aloitetaan ISOLLA alkukirjaimella.
Eikö sekään onnistu oikeasti, vai on vain helpompi kirjoittaa? Jotain ajatuksia kirjoitti:
Mutta voithan harjoitella parammaksi. Vaikka niin, että pisteen jälkeen aloitetaan ISOLLA alkukirjaimella.
Eikö sekään onnistu oikeasti, vai on vain helpompi kirjoittaa?Olen tietoinen asiaksi mutta olen lopettanut sen koska helpompaa kirjoittaa pienellä.
Olet oikeassa.
Pisteen jälkeen kuin myös nimet kirjoittaa isolla, joten ei jäisi pahaksi tavaksi.
Itse koen vain virheiden näkymisen suurempana koska pisteet ja pilkut tuottaa ongelmaa vieläkin.Jotain ajatuksia kirjoitti:
Mutta voithan harjoitella parammaksi. Vaikka niin, että pisteen jälkeen aloitetaan ISOLLA alkukirjaimella.
Eikö sekään onnistu oikeasti, vai on vain helpompi kirjoittaa?asiaksi =asiasta
moraalinvartija kirjoitti:
Olen tietoinen asiaksi mutta olen lopettanut sen koska helpompaa kirjoittaa pienellä.
Olet oikeassa.
Pisteen jälkeen kuin myös nimet kirjoittaa isolla, joten ei jäisi pahaksi tavaksi.
Itse koen vain virheiden näkymisen suurempana koska pisteet ja pilkut tuottaa ongelmaa vieläkin.Minä yritän peittää virheitä ja se on ihan normaalia, minun tilassani.
Ikävä tosiasia joka satuttaa.
- se olis
Jos tää wi-fi edes joskus toimisi silloin kun sen toivoisi toimivan...
Terveeksi todettu olen, lääkärin mukaan. Olen eri mieltä
http://www.youtube.com/watch?v=cAi5JorF1Z4- Ruskea kettu loikkaa
.
"Nopsa Ruskea kettu loikkaa laiskan koiran yli"
https://sites.google.com/site/stessential/_/rsrc/1307444310326/High_CoNnect_04.jpg?width=600
har!11
. Minun 18 kuukauden ulosottoni loppui 18.04.2014.
Sille voisin liputtaa.
https://www.youtube.com/watch?v=zUpTJg2EBpw- Jee Jee
Nyt liputan ja lujaa!
Rouva joka järjestää mulle viikonlopputyöni; on kotiutunut sairaalasta.
Hienoa hänen kannaltaan et voi jo paremmin ja pääsi taas omaan kotiinsa asumaan.
Nolottaa sanoa; mut olen niin tyytyväinen et nyt mulla on taas töitä viikonloppunakin. Siitä työstä kun olen saanut isoimman osan palkastani.
Nyt pitää tuumia vielä uusiksmiten ja koska nyyttärit järjestän.
Tintiltä tai Norsult täytyy saada taas apua, ei onnistu muuten, kun mä olen aamulla ja illalla töissä viikonloppuisin.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174766
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2012581Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731687Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291615- 211409
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon251342Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1471101
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74932