Hei.
Meille sopisi hyvin retkeilyauto versio, retkeilyautoa ei haluta täydellä varustuksella koska miehelläni on harrastuksien takia tavaraa usein kuskattavana, ni ostettas retkeilyauto jossa n.s tavaratilassa pari penkkiä pöytä ja sänky sinne, onkoha kyseisiä retkeilyautoja muun merkkisiä olemassakaan kuin transit,trasporter caravelle,vanhemmat hiacet?
Ajateltiin asia niin koska talvella ei yövytä siinä ni ei myöskää tarvita täydellistä retkeilyauto varustusta.
Haluaisin myös kokemuksia jos ostetaan pakettiauto onko kuinka hankalaa itse sisustaa mieleiseksi ja muutoskatsastaa?
Onkoha itse jos rakentaa miten arvokasta,sekään ei ole tärkein asia koska halutaan auto meidänlaisemme ja jossa viihdytään.
Autoon tulisi suppea varustus penkit,pieni pöytä,sänky/sohva.
Pakettiautosta retkeilyauto suppealla varustuksella.
pakust-retki
1
150
Vastaukset
- Eikös vaatimukset ol
Eikös vaatimukset ole jokseenkin (verovapaalle) matkailautolle:
Sänky,
Penkki,
Pöytä,
Kaappi
Keittolevy tai mikro
190cm sisäkorkeus
Vessaa, lämmitystä, ikkunoita, sammutinta, ilmanvaihtoa, kulkua ohjaamoon, valaistusta... ei vaadita....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde283151Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän352874- 1502358
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542299Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti261970Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3961778Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1101723- 3231630
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151492- 1351489