Hei,
olen 19-vuotias lähihoitaja ja etsin au pair paikkaa suomalaisesta perheestä. Minulla on kokemusta lastenhoidosta kouluni puolesta, lisäksi olen hoitanut nuorempia sisaruksiani ja tuttujeni lapsia. Lapsien iällä tai määrällä ei ole väliä. Olen myös valmis hoitamaan erityislapsia. Puhun suomen lisäksi vähän englantia, jota haluan oppia lisää. Minulla on B-ajokortti. Voin aloittaa tammikuussa 2015.
Ota yhteyttä: [email protected]
Au pair etsii perhettä
saarar
3
193
Vastaukset
- Anna A.
Etsimme Au pairia perheeseemme tammikuusta 2015 alkaen, vähintään 6 kuukaudeksi Espanjaan, Fuengirolaan. Jos olet kiinnostunut niin kerro itsestäsi,
[email protected] - saarar
Perhe edelleen etsinnässä!
Hei Saarar.
Me olisimme puolisuomalainen perhe irlannissa, joka hakee ajokortillista suomalais tyttoa aupairiksi hoitamaan meidan perhetta, jossa irlantilainen isa, pojat 1,5v ja 3v, ja suomalainen aiti. Jos olet viela vapaa ja kiinnostunut, laita viestia [email protected] ja kerron lisaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2044035Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112563Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382265Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861268- 481149
- 751017
- 59873
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu57844S24 Lieksa miksi on paikallinen entinen Kansallinen Kokoomus valtuutettu sali niin kallis?
Vailla alennuksia? gogo express joensuu kertakäynti 10 euroa avoinna 5-24. Miksi pitää Lieksassa tukea paikallista yritt72797