Miten käytetään muotoiluvaahtoa?

lättätukka

Minulla on tankea ohut ja rasvoittuva hius.
Pesen hiukset aamulla aina kun menen jonnekin, jossa oltava ilman päähinettä.
Leikkautin hiukset aivan lyhyiksi. Nyt olen katsellut muiden lyhyitä hiuksia, jokainen vakuutta vain kampaavansa ne märkinä ja ne jäävät "muottiinsa".
Ostin muotoiluvaahdon.
Mistään en löydä neuvoa opetusta sen käytölle.

8

180

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katiiii

Laitat vaan suihkun jälkeen pyyhekuiviin hiuksiin, ei pestä pois :) kyllä käyttöohje pitäisi pakkauksessakin lukea.

• etyl

Aivan kuten katiiii jo sanoi, lisäksi voit föönata hiuksiin lisää ilmavuutta (tosin föönaus kannattaa tehdä melkein jo kuivaan tukkaan, niin että hiukset rasittuu lämmöstä mahd vähän).

Ja ota käyttöösi myös hiuspuuteri (saa ihan normi marketista, esim se violetti purkki, Got 2 be, jotain 7e). Ainakin minun lyhyiin ja ohuiin hiuksiin se on loistokeksintö.

Eli muotovaahto- äkkiföönaus - vähän kampaa, ja sitten nostele suortuvia ja ripottele hiuspuuteria hiusten tyveen ja pöyhi. Lopuksi vähän lakkaa.

• -------------------

Minkähän ikäinen kysyjä on?Voiko olla noin avuton?

• Veikkaan max 12v.

Tai sitten kyseessä älyllisesti hieman rajoittunut yksilö.

• Parempi toistaan..
        Veikkaan max 12v. kirjoitti:

Tai sitten kyseessä älyllisesti hieman rajoittunut yksilö.

... kumpikin on.

Taisit itse juuri paljastaa oman älyrajoituksesi muka hauskalla kommentillasi :) käsittääkseni keskustelupalstalla saa myös kysyä, eikä tyhmiä kysymyksiä ole olemassakaan. Tyhmempäähän on olla kysymättä jos ei ole varma asiasta. Meneppäs potemaan huonoa oloasi muualle, ennenkuin se tarttuu :)

• Työnnä nenä
        Parempi toistaan.. kirjoitti:

... kumpikin on.

Taisit itse juuri paljastaa oman älyrajoituksesi muka hauskalla kommentillasi :) käsittääkseni keskustelupalstalla saa myös kysyä, eikä tyhmiä kysymyksiä ole olemassakaan. Tyhmempäähän on olla kysymättä jos ei ole varma asiasta. Meneppäs potemaan huonoa oloasi muualle, ennenkuin se tarttuu :)

pyllyyn!

• Alaspäin

Ravista ja pullo alassuiten niin ponnekkaasu ei tuu pihalle.

• takkutukka§

Olen eräs perisuomalaisen lättänän hiusten laadun omaava nainen. Kun minulla oli lyhyet hiukset, en käyttänyt muotovaahtoa ollenkaan vaan vain vahvaa geeliä ja lakkaa. Niiden kanssa pärjäsin. Tarpeen vaatiessa kiharrinta, fööniä, suoristusrautaa sitten mukaan mutta vaahdot olivat aivan liian mietoja lisäksi ne lätisti jo ennestään lättyä tukkaani.

En tiedä oliko tästä apua mutta kerroin oman kokemukseni.

Nyt kun on pitempi tukka, en edelleenkään ole siirtynyt vaahtoihin, koska edelleenkään en halua tämän lipovan pitkin päätäni. Kunnon geelit ja lakat!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      20
      2227
    2. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      28
      2088
    3. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      194
      1647
    4. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      52
      1609
    5. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      76
      1580
    6. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      113
      1430
    7. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      50
      1368
    8. Pyyntö Teelle

Voisitko nyt vaan ystävällisesti laittaa viestin?
      Ikävä
      83
      1129
    9. Martina haluaa tasoisensa miehen

Seiskassa juttu minkälaisen miehen Martina haluaa. Kumppanin pitää tuoda hänen herkkyytensä ja vahvuutensa esiin sekä ol
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      997
    10. Voi ei! Katja Ståhl joutui sairaalaan - Syynä tämä vitsaus - Koskettava päivitys sairaalasängystä

Pikaista paranemista, Katja! Katja Ståhl on kertonut somessa joutuneensa sisään sairaalaan. Lue lisää: https://www.suom
      Suomalaiset julkkikset
      21
      885
    Aihe