Olisiko vinkkejä? :)
Miten kynsilakan saa kestämään pitempään?
9
575
Vastaukset
- elämä pilalla
No oon miettiny samaa. Vaikka käytön aluslakkaa ja kiiltolakkaa päällä, ei se auta. Ja oon kokeillu ilmanki. Ei sekään auta.
- 2145
Laadukkaat lakat, tarpeeksi pitkä kuivumisaika, puhdas ja öljytön kynnenpinta ennen lakkaamista, kynsien huoltaminen...
Kiitos vastauksista. Itsekin käytän aluslakkaa ja kiiltolakkaa mutta ei auta. Pitää kokeilla laadukkaampia kynsilakkoja...
- Kettu sylissä
Myös se auttaa kynsilakkaa pysymään pidempää jos kynsinauhan on osannut ottaa kunnolla pois ennen lakkausta. En tiedä miten ammattilaiset sen tekee, mutta helpoiten pääsee jos viiltää sen saksilla tai terävällä veitsellä hyvin hellästi painaen, ja sitten kynsinauha lähteekin vain raaputtamalla
- soile
Maybelline Super Stay hinta n kympin paikkeilla kestää tosi hyvin, ihan vahingossa kerran ostin, sen jälkeen en ole muuta käyttänytkään.
- Elinaa
CND sticky base coat on pidentänyt kynsilakan pysyvyyttä. En tiedä saako Suomesta, itse tilasin ebaysta.
- Roid
Osta Diorin lakka. Erittäin kestävää, ei lohkeile. Ekalla kerralla pari-kolme kerrosta, sen jälkeen päivittäin 1 kerros aina jos muistat. En enää muita käytä kun pysyy niin hyvin ja levittyy myös hyvin. Sivellin muotoiltu siten, että sillä on helppo levittää.
- manikyristi
kynnen kärkeen pohjalakalla poikittainen veto. Pysyy hyvin. Eikä se hinta aina sano laatua. ite luotan Essien lakkoihin, pysyy hyvin viikonkin verran ilman mitään päivittäisiä lakkauksia.
- Aleksa Sona
Itsekin käytän aluslakkaa ja kiiltolakkaa mutta ei auta. Pitää kokeilla laadukkaampia http://goo.gl/l684P9
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442