Kokemuksia suhteesta brassin kanssa?
Brassit
19
343
Vastaukset
- Raaka Watson
Brassi naiset ovat aivan loistavia puolisoita, ainakin jos suomalaisiin naisiin vertaa.
Portugalia on syytä osata jotta kommunikaatio pelaa jopa niiden naisten kanssa jotka osaavat jotain kolmatta kieltä.
Naiset pitävät miehestään huolta ja useimmilla onkin periaate että mies ei kotoa poistu vatsa tyhjänä ja pallit täynnä.
Mustasukkaisuus on aivan omalla tasollaan, mutta kun osoittaa että ei juokse jokaisen yksilahkeisen perässä ja osoittaa luottamusta naiseen sekin tasoittuu kyllä.
Kaikenkaikkiaan suosittelen lämpimästi.- liina.inkeri
Miten sulla Raaka voi olla kokemus kaikista Suomen naisista parisuhteessa?
Tai ehkä lähinnä mua kiinnostaa, et mikä tarve sulla on yleistää asioita?
Olen suomalainen nainen. Hymyilen ja olen hyvin onnellinen elämästä. Rakastan miestäni, haluan hemmotella häntä. Huomioida ja helliä. En jaksa turhaa draamaa enkä naputa. Pidän kyllä puoleni ja olen joskus hieman itsepäinenkin. Mieheni saa ja antaa taatusti hyvää seksiä ja paljon. Ruoka on hyvää ja koti on siisti. Onnellinen ja naisestaan ylpeä mies on minulle tärkeä asia.
Brassinaiset=draamakuningattaret. Helvetinmoinen show ja ylilöyntejä reagoinnissa.Tulisen temperamentin piikkiin laitetaan kaikki mikä suusta ulos suoltaa ja käsi heittää/lyö. Valehtelu ja kieroilu normikäytöstä. Ikuisia teiniprinsessoja kehitykseltään. Jos olisin mies... kiertäisin kaukaa. - Raaka Watson
liina.inkeri kirjoitti:
Miten sulla Raaka voi olla kokemus kaikista Suomen naisista parisuhteessa?
Tai ehkä lähinnä mua kiinnostaa, et mikä tarve sulla on yleistää asioita?
Olen suomalainen nainen. Hymyilen ja olen hyvin onnellinen elämästä. Rakastan miestäni, haluan hemmotella häntä. Huomioida ja helliä. En jaksa turhaa draamaa enkä naputa. Pidän kyllä puoleni ja olen joskus hieman itsepäinenkin. Mieheni saa ja antaa taatusti hyvää seksiä ja paljon. Ruoka on hyvää ja koti on siisti. Onnellinen ja naisestaan ylpeä mies on minulle tärkeä asia.
Brassinaiset=draamakuningattaret. Helvetinmoinen show ja ylilöyntejä reagoinnissa.Tulisen temperamentin piikkiin laitetaan kaikki mikä suusta ulos suoltaa ja käsi heittää/lyö. Valehtelu ja kieroilu normikäytöstä. Ikuisia teiniprinsessoja kehitykseltään. Jos olisin mies... kiertäisin kaukaa.Ei minulla tarvitse olla kokemusta KAIKISTA suomalaisista naisista.
Se kokemus mitä minulla on riittää.
Sitäpaitsi näin Brasiliassa asuessa ei täällä nyt oikeastaan (onneksi) ole suomalaisia naisia tarjolla. Pitää tyytyä brassiin....
- Tietävä
Jos haluat helpoa seksiä, draamaa ja päänsärkyä niin anna palaa. Harvinaisen hankalia ihmisiä, joiden kulttuuri eroaa… No kaikista järkevistä kulttuureista.
Naiset ovat rahan perässä ja heillä on aivan liian suuri ego. Tavallinen tallaaja luule päihittävänsä kaikki alempien kansallisuuksien naiset brassi naisten maineen varjolla. Miehet ovat machoja, haluavat omistaa naisen. Molemmat järkyttävän mustasukkaisia. Olettavat että muutkaan eivät osaa pitää housujansa jalasaa. Pettäminen on siis normi. Ja se 5-vuotiaan tempperamentti… Ensin ollaan iloisia ja kohta ei ole enää mitään syytä elää.
Niin ja varaudu kuuntelemaan luentoja siitä kuinka paras maa Brazilia on. Joo, on hieno… Tosi hienoa olla yksi väkivaltaisimman maanosan vakivaltaisimmista maista. Ei kiitos brasseille, maalle ja koko sekopää kansalle.- Raaka Watson
Olet ilmiselvästi sekaantunut ilotyttöihin. Niille elämä on pelkkää saippuaoopperaa.
Tavallinen brassinainen ei niin helposti GRINGOn matkaan lähde. Esimerkiksi täällä Riossa huonoimmat naiset löytyy juuri Copacabanalta jne. En edes koskisi pitkällä seipäälläkään.
Mutta hei, totesin että tulee osata kieli ja tuntea kulttuuri.
- jano seksiin
Haahaahaaaaa......Brassit eläävät kuin olisivat vapaita seksiä siellä täällä niin naiset kuin miehet.Juu kyllä Watsonin muijakin pettää.
- China Dragon
Baareissa tapaa naisia jotka ovat kiinnostuneita, tulevat lähelle ja ovat hyviä seuralaisia.
Pidät jostakin naisesta ja saat vastakaikua.
Miesten maa, ainakin jos omaa vaalean ulkoasun joka poikkeaa paikallisista.
Seksiä saa eivätkä naiset pyydä rahaa. Tulee olo jossa et tiedä ovatko naiset baarien sisällä ilotyttöjä vai eivät. Naisia jotka ovat seksuaalisesti aktiivisia baareissa viihtyviä mutta eivät pyydä rahaa. Outoa.
Temperamentti on korkealla tasolla mutta tulisuudesta pitävät monet miehet.
Naiset ovat seksuaalisesti aktiivisia. Joskus tuntui ettei muulla ole paljon väliä kunhan mies on tyydytetty seksuaalisesti. Päiväohjelmat täyttyivät mukavasti ja miehellä oli hyvä menevä elämä.
Jokaisessa maassa tapaa erilaisia naisia, myös Brasiliassa. Useimmiten turisti tapaa poikkeavia naisia jotka ovat olleet turistien kanssa tekemisissä aikaisemmin joten en osaa kuvailla Brasilian naisia yleisellä tasolla. Kokemusta on vain niistä joilla on ollut kokemusta ulkomaalaisten kanssa tavalla tai toisella.
Brasilialainen Suomessa...voi ensimmäiseksi valittaa kylmästä ilmasta, siitä ettei mitään tapahdu ympäristössä, lanteet heiluu mutta Suomessa ei musiikkia paljon kuule. Kulttuurishokki, vaatii mieheltä jos jonkin verran. - Raaka Watson
Niinkö?
Mistä tiedät? - NiinMakaaKuinPetaa
Raaka Watson kirjoitti:
Niinkö?
Mistä tiedät?Älä ala naputtamaan kun ihmiset kertovat faktoja. Jos totuus ei mielytä vika on kuulijassa.
- Raaka Watson
NiinMakaaKuinPetaa kirjoitti:
Älä ala naputtamaan kun ihmiset kertovat faktoja. Jos totuus ei mielytä vika on kuulijassa.
Enhän minä naputa.
Haluaisin kuitenkin tietää mistä nämä faktat tulevat. Ymmärrän kyllä mitä vihjaat, mutta minun tietoni eivät perustu harhakuvitelmiin. - China Dragon
Raaka Watson kirjoitti:
Enhän minä naputa.
Haluaisin kuitenkin tietää mistä nämä faktat tulevat. Ymmärrän kyllä mitä vihjaat, mutta minun tietoni eivät perustu harhakuvitelmiin.:)
Kokemuksia kertyy iän myötä. En yleistä mutta voin kuvitella etteivät brasilialaiset yleisesti pidä Suomesta, suomalaisen on helpompi muuttaa Brasiliaan mitä brasilialaisen Suomeen monesta eri syystä. - TotuusOnRaakaaWatson
Raaka Watson kirjoitti:
Enhän minä naputa.
Haluaisin kuitenkin tietää mistä nämä faktat tulevat. Ymmärrän kyllä mitä vihjaat, mutta minun tietoni eivät perustu harhakuvitelmiin.Ei kai kenenkään omakohtaiset kokemukset ole harhakuvitelmaa... Se että niitä tuputtaa muille absoluuttisena ja ainoana faktana puolestaan on aika harhaista.
- Raaka Watson
TotuusOnRaakaaWatson kirjoitti:
Ei kai kenenkään omakohtaiset kokemukset ole harhakuvitelmaa... Se että niitä tuputtaa muille absoluuttisena ja ainoana faktana puolestaan on aika harhaista.
Enhän minä ole mitään tuputtanut absoluuttisena faktana, kunhan vaan olen todennut että jos jokin asia on faktaa 99,99%sti kuten musuloidien kohdalla on niin todennäköisesti kaikki ovat samanlaisia. Toki yksi tai kaksi voi olla ihan hyväksyttäviä mutta tuskin yksikään palstan patjojen ulkoista.
- TotuusOnRaakaaWatson
Raaka Watson kirjoitti:
Enhän minä ole mitään tuputtanut absoluuttisena faktana, kunhan vaan olen todennut että jos jokin asia on faktaa 99,99%sti kuten musuloidien kohdalla on niin todennäköisesti kaikki ovat samanlaisia. Toki yksi tai kaksi voi olla ihan hyväksyttäviä mutta tuskin yksikään palstan patjojen ulkoista.
Ihan samalla logiikalla sinun brassi neitosi on 99,99 %:sti leppupeppu draamakuningatar, joka notkuu baareissa metsästämässä rahakasta miestä. Ja jos väität vastaan sinua tulee haukkua monin eri sanankääntein tyhmäksi.
Nyt näiden tähän ketjuun kirjoittaneiden miesten pitäisi vain lähteä spämmäämään palstaa, jossa brasilian expatriaatit haluavat keskustella suhteistaan. ;) - Tittelin Tuure
Ihan samalla logiikalla sinun brassi neitosi on 99,99 %:sti leppupeppu draamakuningatar, joka notkuu baareissa metsästämässä rahakasta miestä. Ja jos väität vastaan sinua tulee haukkua monin eri sanankääntein tyhmäksi.
Nyt näiden tähän ketjuun kirjoittaneiden miesten pitäisi vain lähteä spämmäämään palstaa, jossa brasilian expatriaatit haluavat keskustella suhteistaan. ;)Aika outoa ja täysin väärää logiikkaa. Muslimithan on lähes kaikki sellaisia, kuin väitetään. Tuskin tarvitsee enää kerrata. Tämä koskee vain miespuolisia muslimeja. On niissä erittäin pieni prosentti kunnon miehiä ja jos jonkun suomalaisen on onnistunut saamaan sellainen, niin voi vain onnitella itseään. Mutta tuo veto Watsonin vaimosta on naurettava, eikä sitä voi perustella millään.
- Raaka Watson
Nyt näiden tähän ketjuun kirjoittaneiden miesten pitäisi vain lähteä spämmäämään palstaa, jossa brasilian expatriaatit haluavat keskustella suhteistaan. ;)No pointti on se että eipä Brasilian expattien tarvitse luoda mitään keskustelu palstaa mistä haetaan vertaistukea, ei ainakaan miesten. Täällä miehet ovat miehiä ja naiset ovat naisia. Ja ihan ilman toinen toistaan alistamatta. Mukava tasapaino.
Mitä tulee naiseeni niin epäilen että mahtaako hän edes tietää missä ne baarit ovat mistä voisi löytää rikkaita miehiä. Saati että olisiko hänellä aikaa, tuntuu töissä menevän päivät. Mutta kiitos mielikuvasta.
Ja mitä tulee haukkumiseen niin voit olla varma että minua on haukuttu hyvinkin värikkäin sanakääntein.
On varmaan rankka paikka kun vastaan kokemukseni perusteella eri aiheisiin. Jos seuraisit kirjoituksiani niin huomasit että joku tai jotkut kirjoittelevat nikilläni. Ihan kaikki ei ole minun tuottamaani. Varsinkaan se apulanta. - Raaka Watson
Tittelin Tuure kirjoitti:
Aika outoa ja täysin väärää logiikkaa. Muslimithan on lähes kaikki sellaisia, kuin väitetään. Tuskin tarvitsee enää kerrata. Tämä koskee vain miespuolisia muslimeja. On niissä erittäin pieni prosentti kunnon miehiä ja jos jonkun suomalaisen on onnistunut saamaan sellainen, niin voi vain onnitella itseään. Mutta tuo veto Watsonin vaimosta on naurettava, eikä sitä voi perustella millään.
Totta joka sana. Kiitos.
- brassin mies
en tiedä mikä tämä keskustelun sävy on mutta minun vieressäni nukkuu joka yö brassipuoliso ja ihanempaa ihmistä saa etsiä. Joku puhui mustasukkaisuudesta, sitä heillä kyllä on. Tunnen useamman ja kaikki on samanlaisia joten se pitää täysin paikkansa. Vaikka oma puolisoni on taivaallinen niin ulkoisesti kuin sisäisestikin, voin todeta maassa käyneenä että ne kuvat sieltä kyllä hämää. Keskimääräinen brassinainen ei ole juurikaan suomalaista kommoisemman näköinen. Eksoottinen toki ensi näkemältä mutta kun silmä tottuu niin samanlaisia jokinorsuja ne on sielläkin, lyhyitä ja pulleita. Ihan joka puolella maata en ole käynyt joten eroja varmaan löytyy, iso maa. Etsikää yksilöä, älkää kansallisuutta. Yksi iso ero kuitenkin on, luin jostain että 55 % brassinaisista tekee kauneusleikkauksen. Tuo on kyllä hyvä homma ja siitä olis opittavaa Suomessakin. Yhtään en silti valita että pääsin eroon suomalaisista ja löysin kauniin ja hyväluonteisen puolison.
- Brassi12
Naiset on mukavia ja naisellisia brasiliassa ja miehetkin hyvin ystävällisiä. Yksi jännä piirre paikallisissa miehissä on se että tuntuvat pitävän paljon ilotytöistä, joka tuntuu olevan niin naimisissa olevien kuin naimattomien huvia. Missään muualla ei ole paikalliset ole yhtä suoraan ehdottaneet että haluatko lähteä sunnuntaina mukaan bordelliin kuin Brasiliassa. Eivät tosin koskaan ole loukkaantuneet kun olen kieltäytyneet. Brasilia on sen verta suuri maa että sinne mahtuu jos jonkinlaista vipeltäjää. Niitä brasilisia joita olen Suomessa tavannut ovat usein vähän hiljaisempia tyyppejä ja niitä jotka pitävät Suomessa asumisesta koska täällä on rauhallista ja turvallista. Aktiivisemmat ja railakkaammat masentuvat täällä varmasti aika nopeasti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272514Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1271396- 981337
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241173Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59985