Täällä lukee että pettänyt puoliso katuu ja tekee kaikkensa hyvittääkseen. Minun mies sanoo, että suhde oli parasta mitä hänelle on tapahtunut.
mies petti eikä kadu
27
857
Vastaukset
- katuu ja katuu
Katuu ja tekee kaikkensa hyvittääkseen... Mutta onko oikeasti kysymys katumuksesta ja tajuaako pettäjä oikeasti, mitä on tehnyt? Vai kaduttaako vain se, että jäi kiinni? Sitä ei voi kukaan tietää. Toisen pään sisään kun ei pääse. Saahan pettäjä kertoa katuvansa ja vääntyä vaikka mutkalle ettei ero tule, mutta onko se aitoa?
Sun miehesi on ainakin jossain mielessä rehellinen. Suhde on todella ollut hänelle jotain niin hyvää, että uskaltaa sen sulle sanoa. Minkä johtopäätöksen sä teit tuosta? Mä ainakin antaisin miehen mennä.- ulic
Minusta tuo mies on moukka! Ei todellakaan parempi kun laukoo tuollaisia. Itsekeskeinen sika sanoisin....
- epätoivoinen vaimo?
ulic kirjoitti:
Minusta tuo mies on moukka! Ei todellakaan parempi kun laukoo tuollaisia. Itsekeskeinen sika sanoisin....
Rehellisyys on aina parempi vaikka miten raaka olisi. Valhe valheiden päällä on sikamaista....kun itketään ja selitellään ja vannotaan ettei enää ikinä ja koskaan ja ei edes halunnut ja kun ei tiedä miten noin kävi....ups, se vain sattui....tuo on se mätä ihminen. Rehellisesti kun sanoo, niin toisella ainakin mahdollisuus päättä omasta elämästään, haluako jäädä vai lähteä.
- komppi tälle
Komppaan edellistä 100-0. Moni väittää "katuvansa", mutta sama meno jatkuu kun pöly laskeutuu... Kerran voisin antaa anteeksi, mutta en toista kertaa. En haluaisi laamaa mieheksi, siis sellaista, joka ei tiedä mitä tahtoo ja sekoilee alati sanoissaan ja touhuissaan.
- 123y
Haluaitko jäädä miehen luokse, joka ei edes kadu, vaikka näkee miten on haavoittanut sinua?
- ANgfoas
Miksei sitten miehesi jatkanut suhdetta, jos se oli parasta mitä hänelle on tapahtunut. Miksi hän viel' lymyilee luonasi?
Jos löytäisin ihmisen, joka on parasta minulle, en antaisi hänen mennä vaan vakiintuisin tietenkin hänen kanssaan.
Onko miehesi parasta mitä sinulle on tapahtunut, vai miksi sinä hänen kanssaan vielä olet? - Läpi lokakuun
Varmaankin on parasta, mikä voisi olla parempaa kuin suuret tunteet ja mahtava seksi ilman arjen paineita. Itselle on täytynyt myös perustella, miksi uskottomuus on ihan ok: "Olen ansainnut tämän. Tämä on parasta, mitä minulle on tapahtunut."
Eihän ketään voi kieltää kokemasta parastaan.
Eri asia on sitten jatko. Ehkäpä arki ja vakaa rakkaus parisuhteessa ajaa salaisten "parhaiden" hetkien ohi. Mies voi ymmärtää, että paras ei kestä ikuisesti ja arjessa siitä voi tulla hyvää, tyydyttävää, välttävää tai kenties heikkoa.
Älä mieti miehesi ensikommenttia, vaan katso eteenpäin. Jos hän haluaa kokeilla parhaan kestävyyttä, eroatte. Jos hän haluaa jatkaa liittoa, mutta sinä et pysty luottamaan häneen, eroatte. Jos mies haluaa elää arkea sinun kanssasi, mutta nauttia silloin tällöin "parasta", niin sanokoon niin ja antakoon sinun päättää jatkosta. Salaiset suhteet ovat äärimmäisen julmia. - Paavo M. Pettäjä
Sinun mies on rehellinen, muiden ei... ;)
- parastotuus
Rehellinen...mutta vain tuossa kohtaa. Petti kuitenkin.
Mutta niin monet eivät uskalla kertoa tunteistaan käryn käytyä.
Vannotaan valoja väärään suuntaa, se syö ihmistä.
- niin tai näin
Niin suhde ja ihastuminen voi olla parasta. Yhdenillan hyppyä voi katua ja olla erehtynyt. Miksei suhdettakin voi katua, jos ihastus jo väljähtänyt. Itse en voisi jatkaa sivusuhteilleen kanssa liitossa. Luottamus siinä olisi mennyt.
- hirveää
En jatkais p äivääkään.
- Voi herranen aika
En minäään. Rehellinen pitää olla, mutta toi on jo toisen aliarvioimista ja erittäin epäkunnioittavaa alkaa selittään "parasta mitä on tapahtunut" jne. Siinä vaiheessa voisi jo pitää turpansa kiinni. Tietysti on hyvä, että tunnustaa, että on pettänyt, mutta alkaa selittään parasta mitä on tapahtunut on jo todella itsekeskeistä, toista loukkaavaa. minä sanoisin ukolleni, että älä mulle enään selitä mistään parhaasta vaan pakkaa kamat ja HÄIVY!
- no hoh hoh
Voi herranen aika kirjoitti:
En minäään. Rehellinen pitää olla, mutta toi on jo toisen aliarvioimista ja erittäin epäkunnioittavaa alkaa selittään "parasta mitä on tapahtunut" jne. Siinä vaiheessa voisi jo pitää turpansa kiinni. Tietysti on hyvä, että tunnustaa, että on pettänyt, mutta alkaa selittään parasta mitä on tapahtunut on jo todella itsekeskeistä, toista loukkaavaa. minä sanoisin ukolleni, että älä mulle enään selitä mistään parhaasta vaan pakkaa kamat ja HÄIVY!
Jep koska jos inisee itku kurkussa että voi kun väärin tein ja oli niin huonokin ja sä olet parempi mut ku piti muitakin kokeilla että tajua miten ihanaa olet....tyhmät vaimot vielä uskovat ja anteeksi antavat. Kun naamaan tulee se totuus että mies petti eikä tekoa kadu, on vaimolla mietittävä pystyykö elää asian kanssa. Mutta olen huomannut että naiset mielellään elävät pas' kassa ja valheissa kuin todellisuudessa. On se vaikeampi kun tiedostaa ettei mies arvosta mutta keksitään selityksiä itselleen ja puretaan katkeruutta vaikka kakkosiin. Sitä on täällä saanut lukea yllin kyllin.
Naiset, edes jotain itsearvoa! - niin nähty..
no hoh hoh kirjoitti:
Jep koska jos inisee itku kurkussa että voi kun väärin tein ja oli niin huonokin ja sä olet parempi mut ku piti muitakin kokeilla että tajua miten ihanaa olet....tyhmät vaimot vielä uskovat ja anteeksi antavat. Kun naamaan tulee se totuus että mies petti eikä tekoa kadu, on vaimolla mietittävä pystyykö elää asian kanssa. Mutta olen huomannut että naiset mielellään elävät pas' kassa ja valheissa kuin todellisuudessa. On se vaikeampi kun tiedostaa ettei mies arvosta mutta keksitään selityksiä itselleen ja puretaan katkeruutta vaikka kakkosiin. Sitä on täällä saanut lukea yllin kyllin.
Naiset, edes jotain itsearvoa!nimenomaan. eikä sitä pahaa oloa pureta pelkästään kakkosiin vaan työkavereihin ja vaikka kaupan kassalle. kakkosethan sinänsä pääsevät kaikesta roskasta eroon ja helpolla, mutta alahan vaihtaan työpaikkaa siksi, että siellä joku onneton, katkera, petetty vaimo purkaa kaiken kakan muiden harteille!
- oiuke
Täytyy sanoa, että en ikinä haluaisi pahoittaa läheiseni mieltä sanomalla, että uskottomuus ja henkilö siinä olisi parhainta mitä on tapahtunut. Mielestäni kaikkea ei tarvitse sanoa rehellisyyden nimissä. Sellaistakin on kun hyvä käytös (edes tässä kohtaa) ja toisen kunnioitus. Sama juttu tuossa kun olisi pahoinpidellyt jonkun ja sitten toteaa että kyllä teki hyvää.
- jätä se mies?
Onko hyvä enää jatkaa tuollaista suhdetta? Kuulostaa että mies pyrkii eroon tai aina on joku muu kiinnostava? Se latistaa itsetuntoa kun toinen tekee noita temppuja. Jatkaako hän edelleen toista suhdetta, vaikka sanoo ettei? Eikö mies ole röyhkeä? Ja epäreilu? Ilkeä? Lyttää? Miten kestät tätä? Se varmasti ahdistaisi ja masentaisi minua, jos mulle tehtäisi noin (on tehtykin). Mies ei välttämättä muutu yhtään. Onko hän pelimies tai hyvin kylmä? Kun siltä kuulostaa. Tai suhteeseen ja muuhun kyllästynyt väärinkäsittäjä? Mikä mättää? Katkera ja oikeutti pettämisen? Pariterapia? Miten suhde toimii sinun mielestä, entä hänen? Hän ei ole sinuun rakastunut, kiinnostunut? Vaan toiseenko?
- alkup
Mies sanoo että syy pettämiseen tulee minusta. Olin vuosi sitten sanonut hänen harrastuksestaan siihen sävyyn, etten tukenut tarpeeksi?!
Hän on tosi pidetty naisten keskuudessa. Sanookin, että muut naiset ihmettelevät, miksi on minun kanssa, kun en ole erityinen. Hän ei ole koskaan pyytänyt mitään anteeksi. Näissä tilanteissa hän raivostuu jos otan pahan mieleni puheeksi. Ja tilanne päättyy siihen, että itse pyydän anteeksi, jotta hän tasaantuisi. - ota vastuuta elämäst
alkup kirjoitti:
Mies sanoo että syy pettämiseen tulee minusta. Olin vuosi sitten sanonut hänen harrastuksestaan siihen sävyyn, etten tukenut tarpeeksi?!
Hän on tosi pidetty naisten keskuudessa. Sanookin, että muut naiset ihmettelevät, miksi on minun kanssa, kun en ole erityinen. Hän ei ole koskaan pyytänyt mitään anteeksi. Näissä tilanteissa hän raivostuu jos otan pahan mieleni puheeksi. Ja tilanne päättyy siihen, että itse pyydän anteeksi, jotta hän tasaantuisi.alkuperäiselle. Kuulosta nyt kyllä pöljältä vai onko tämä provo? Sinähän annat kohdella itseäsi kuin karjaa, ja siksi mies ei kunnioita sinua pätkääkään. Tottakai ukkosi on narsisti, ei muuten tommoista tee, mutta että kuka käskee kattelemaan tommosta kohtaloa. Loppujen lopuksi ihminen on itse vastuussa itsestään ja elämästään. jos on jo noin selvä tapaus ja vielä olet ihmettelemässä, niin sitten sinun roolisi on kärsiä ja katkeroitua. Ethän muuta voi odottaa. Mä en ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka valittaa, mutta eivät tee asioille mitään. Sitten pitää olla valittamatta, jotta ei rasita läheisiä omilla ongelmilla, joihin ei halua edes puutttua. Nykyään sanon ihan suoraan vaikka työkaverille, joka "purkaa" sitä samaa ongelmaa vuodesta toiseen, että en kiitos enään kuuntele. On ne hyvin ymmärtäneet, eivätkä ole kyllä suuttuneetkaan Varmasti itsekkin tajuavat kuinka pöljää se on.
- voi kun itkettää
alkup kirjoitti:
Hän on tosi pidetty naisten keskuudessa. Sanookin, että muut naiset ihmettelevät, miksi on minun kanssa, kun en ole erityinen. Hän ei ole koskaan pyytänyt mitään anteeksi. Näissä tilanteissa hän raivostuu jos otan pahan mieleni puheeksi. Ja tilanne päättyy siihen, että itse pyydän anteeksi, jotta hän tasaantuisi.Kaikki mitä miehesi tekee on ihan oma syytäsi. Kuulostat jo siltä että olet pahoillaan että mies on tälläinen ja alat jo uskoa että sussa se vika. Olet miehelle kuin ovimatto mihin jalkoja pyyhitään kuin vierasta pillusta tullaan. Hän sanoo asioita suoraan ja ilkeäst tahallaan satuttaen, ja sinä jatkat hänen kanssaan ylpeytesi nieltäen. Oma on valintasi, annat miehen tehdä mitä hän tekee. Arvostaisit itseäsi naisena tai edes ihmisenä et katsoisit moista ku''sipäätä kauan.
- gabriel tule
ota vastuuta elämäst kirjoitti:
alkuperäiselle. Kuulosta nyt kyllä pöljältä vai onko tämä provo? Sinähän annat kohdella itseäsi kuin karjaa, ja siksi mies ei kunnioita sinua pätkääkään. Tottakai ukkosi on narsisti, ei muuten tommoista tee, mutta että kuka käskee kattelemaan tommosta kohtaloa. Loppujen lopuksi ihminen on itse vastuussa itsestään ja elämästään. jos on jo noin selvä tapaus ja vielä olet ihmettelemässä, niin sitten sinun roolisi on kärsiä ja katkeroitua. Ethän muuta voi odottaa. Mä en ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka valittaa, mutta eivät tee asioille mitään. Sitten pitää olla valittamatta, jotta ei rasita läheisiä omilla ongelmilla, joihin ei halua edes puutttua. Nykyään sanon ihan suoraan vaikka työkaverille, joka "purkaa" sitä samaa ongelmaa vuodesta toiseen, että en kiitos enään kuuntele. On ne hyvin ymmärtäneet, eivätkä ole kyllä suuttuneetkaan Varmasti itsekkin tajuavat kuinka pöljää se on.
Kohtaappa joskus ovela narsisti. Monet vahvatkin ihmiset ovat joutuneet ahdinkoon
- ota vastuu elämästäs
gabriel tule kirjoitti:
Kohtaappa joskus ovela narsisti. Monet vahvatkin ihmiset ovat joutuneet ahdinkoon
Olen kohdannut yhden ovelan narsistin, joka on tai oli lähipiiristä. vedin tiukat rajat, mutta en alkanut riitelemään. Toisen narsistin kohtasin työpaikalla, joka olikin jo sitten kinkkisempi juttu, koska ei pystynytkään itse piirtään rajoja juuri siihen kohtaan kun olisi ollut tarpeellista, koska oli työpaikalla eli yhteisellä tontilla. Selvisin kyllä, kun otin yhteyttä työpaikkalääkäriin, henkilöstöjohtajaan ja paikallisiin esimiehiin. Työtä se vaati ja lakimiehenkin turvaksi, mutta kannatti. Joten tiedän kyllä mistä puhun, enpä muuten edes puhuisikaan. Tosiasia on vain se, että suurin osa ihmisistä vaan valittaa, mutta ei tee asioiden eteen mitään. Toki se vaatii sitä, että osaa ajatella omilla aivoilla ja kävellä omilla jaloilla eikä pelkästään pysyä pystyssä.
- hakekoon!
Miehelle pitää antaa aina tilaa ja saa mennä ja tulla miten haluaa. Ei saa suhteilta kahlita, tiedä vaikka joku niistä naisista onkin sitten hänelle se oikea, mites sitten suu pannaan. ei saa estää ihastumisia. oikea saattaa osua kohdalle jopa vanhainkodissa.
- eksän kopio
Miehes taitaa olla omani kopio. Otin jo oman asunnon ja pikkuhiljaa irtaudun miehestä. Tee sama elämäsi paras päätös ja heivaa hirviö pois polkemasta itseäsi.
Vaikka on lapset jotka tekee tästä haastavaa ja miehen käytöksestä vieläki rumempaa. Rakastan silti tätä uutta elämää. Ei kukaan alenna, hauku, lyttää, syyllistä ja manipuloi jatkuvasti.
Olet liian hyvä tuollaiseen suhteeseen, pakene vielä kun voit ja jaksat.
- fasgfaeg
Niinhän se hänestä vielä tuntuu siltä. Kun kaikki paska on kasassa kohtuullisen koontuna, niin sitä paskaa on niin kauas kuin silmä kantaa. Siinä sitä romantiikkaa kakkosille. Eli sitä ei ebää ole.
- kukkona tunkiolla
Kyllä nyt on aivan selvää, ettei tätä miestä voi ylistää, niinkuin alkupään viestit tekivät.
Täysi paska, miten kohtelee toista ihmistä! On täysin nitistänyt alkuperäisen. Mitä iloa hän siitä itselleen saa?
- Anonyymi
Minulla on varattu mies joka ei ole maailman paras sänkyhommissa mutta oli niin tyrkyllä ja saan rahaa sina panon jälkeen niin mikä ettei... mies on naimisissa ja on Metalli yritys karjaalla ja teemme yhteistyötä ja siinä välissä nussimme... Minulla ei ole mitään oman tunnon tuskia vaikka mies on naimisissa. En kyllä ikinä ottaisi vakkstiksi. Nussin muitakin ja tämä E luulee että on ainoa joka pilluani nuolee.... siellä missä hyöfyn heille annan. Olen ollut myös naisten kanssa jotka on helpompi kui tuo E on. Luulee ettändutin sen nuolemisesta mutta kun saan rahaa nii mikä ettei
- Anonyymi
Oho minä en ikinä voisi pettää vaimoani vaikka olisi sairas tai haluton.Aito rakkaus kun ei pysty. Hoidan hommat toisin. En ikinä pettäisi. Mies joka pettää oli syy mikä vain on täys kusipää ja idiootti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6037906Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3413023Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3962121- 1281327
- 311273
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51209Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1061105- 911073
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651045- 46913