Kannattaa kattoa töllöä viiteen ja vetää samalla Chivasia.
Ei stna.
(Naurua)
Huippudarra
7
<50
Vastaukset
- Nasdaq
Huippudarraa on mukava potea muijan uudella bonus-sohvalla. Tämä on stna varmaan pienen yksiön kokoinen. Ihan järjetön laite.
(Naurua)- Nasdaq
Siis silmämääräisesti tähän voi sammua noin viisi täysimittaista ihmistä.
(Reps)
- runontaja off
Onko uhrius rooli, jonka taakse menet piiloon?
- Nasdaq
On. Lisäksi on kivaa olla lauantaina kännissä.
Mä oon jotenkin... relaxed.
(naurua) - runontaja off
Nasdaq kirjoitti:
On. Lisäksi on kivaa olla lauantaina kännissä.
Mä oon jotenkin... relaxed.
(naurua)Ja nyt saatana sitä positiivista asennetta esiin, vaikka vaikka ikenet verissä!
http://www.youtube.com/watch?v=2fh3k05cQQc&feature=share
Chivas on bulkki-viskiä. Ota seuraavalla kerralla Ardbegia, jos savuisemmat maistuu tai Aberlouria, jos sherry-tynnyrissä kypsytetty single malt menee paremmin alas.
- Nasdaq
Ei siis tää oli (tai on yhä) lahjapullo. En mä pidä Chivasista ollenkaan. Olen enemmän Glenlivetin miehiä.
(reps)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947613- 374037
- 473586
- 2433004
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402702- 452552
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212504- 1322471
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292419Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as292258