Miksei tuo ohjelma soustu lataamaan musiikkia, vaika netti toimii normaalisti. Yläreunassa vilkkuu vaan loading...loading...
winMX?
10
2174
Vastaukset
- Shadow
kyl se mul ainaskin lataa musiikkia.
- kaikkien puolesta
Kiitti! Nyt kaikki ongelmat onkin ratkaistu, kun "sul ainaski" homma toimii.
Unohdit laittaa osoitteesi, jonne me muut voimme tulla latailemaan. Vai laitailetko itse ja polttelet niitä levylle ja lähettelet meille? Ihan sama, saat päättää itse.
Ja luettuasi tämän, voit mennä pyyhkimään kuolat suupielistäsi.
- oix
No palomuurista oletkin varmaan antanut luvan mennä läpi, mutta oletko sallinut TCP ja UDP vai toisen vain, käytätkö ykkös vai kakkos luokan yhteyttä.? Oletko sallinut luvan molempiin suuntiin.?
enpä taida olla mitään TCP tai UDP juttuja... kun en oikeen tiedä mitä onkaan. palomuurista olen sallinut. täytyypä perehtyä asiaan
- oix
donna_86 kirjoitti:
joo, nyt se toimii taas. Kiitos
Hyvä homma.!
- pittinikkari
Miksi winMX?
Ei sillä ohjelmalla enää mitään tee, se oli hyvä joskus 6 vuotta sitte...
Hae DC , nii homma rupee toimimaan. Siihen pitää vaan laittaa hubeja joilta voit ladata, tosin kuin winMX:llä...
www.dcplusplus.com - mies6.9
Se auttoi ainakin mulla.
- iska
donna_86 kirjoitti:
kokeilin. vika on jossain muussa
Kokeile, ota kokonaan palomuuri pois päältä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?901757- 851242
- 1101123
- 71954
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 47741
- 36732
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47681- 33663