Kysyisin naisilta että miksette ikinä kysele nettideittaillessa mitään? yksi kymmenestä on osannut ihan oma aloitteisesti kysyä asioita ja näin ollen pitänyt omalta osaltaan keskustelua käynnissä, muuten on joutunut itse kysymään kaikenlaista kotipaikkakunnasta lempiväriin ja saanut vastaukseksi vaan robottimaisia vastauksia.
Yritä siinä sitten tutustua ja pitää keskustelua yllä....
Missä vika?
6
108
Vastaukset
- niinpäniin
No, en tiedä ikääsi, mutta minulla on keski-ikäisistä miehistä samanlainen
kokemus. Itse kyselen mielellään ja yritän saada juttua aikaan, mutta
vastapuoli on yleensä joo, ei, niinpä ja tätä rataa.
Erittäin ärsyttävää ja tälläisen kanssako sitten treffeille muka. Luulisi, että
jos on kiinnostunut, niin silloin kyllä keksii jutunaihetta. Mikäli ei kiinosta,
niin sen taas voi sanoa suoraan.- AP.
Samoja ongelmia siis miehissäkin:(. Itselläni on kyllä kokemusta suhteen löytämisestä tuolta ja se meni niin että toinenkin kyseli asioita niin että siitä tuli välillä jopa 8 tuntia kestävä keskustelu. Näyttää tosin siltä että pelimiehet jyllää tuolla s24 treffeissä hamstraten kaikki naiset itselleen ja valikoivat parhaan päältä jos sitäkään
- nainennnn5456
Yleensä kaikki keskustelut sujuvat luonnollisesti ja asioita puhutaan ja kertoillaan puolin ja toisin. Jos heti aloituksesta huomaa ettei ihminen ole puhelias ja asioita jotenkin pitää väkisin saada ulos, niin ihmistä ei kiinnosta tai ihminen ei ole muutenkaan kiinnostava, ei minuakaan kiinnosta istua hiljaisuudessa. Jos nainen ei vasta tai ei itse kysy, niin naista ei kiinnosta.
- turha elämä.
Olen kans huomannut että naiset ei kysy mitään. Miten siinä voi sitten tutustua kun vastaavat parilla vain parilla rivillä. Ei naiset oikeesti halua mitään miestä, niillä on muuten vain se ilmoitus siellä.
- kondolikotka
Olen huomannut täysin saman asian, että ei niitä naisia kiinnosta ainakaan tavallinen mies. Pitäisi olla malliainesta, laadukkaasti ja omaperäisesti kirjoitettu profiili, mutta auta armias jos se liian omaperäinen niin eipä hyvä sekään.
Viesteihin ei vastata ja onpa jopa käynyt, niin että kirjoiteltiin toisille muutama viesti ja sovimme, että jatketaan toinen ilta jos ei ole mitään sitä vastaan. No ei ollut mitään vastaan, mutta eipä enää vastannut viestiin kuitenkaan sen jälkeen. On tämä älytöntä touhua.
Ja entäs nämä naisten "unohtuneet" profiilit. Näitä voi olla miesten profiileissa, mutta en ole miehenä käynyt tutustumassa, joten puhumme nyt naisten profiileista.
Eli kuinkahan monella naisella on "unohtunut" profiili palveluihin, koska eivät niissä omissa profiileissa vieraile, joten olisi ihan ystävällistä poistaa jos siellä ei vieraile, ettei turhaan tälläisille viestejä erehdy laittamaan.Täällä kuitenkin jotkut ovat tosimielellä liikkeellä.
Ja näkyy siellä olevan vuodesta toiseen samoja ja mielestäni ihan normi naisten profiileja, joilla ei mielestäni olisi oikein varaa välttämättä sitä malliainesta etsiä, mutta kun ei tavallinen mies kelpaa
Vai onko niin että profiili "unohtuu", että sieltä voidaan koko ajan etsiä parempaa kaveria jos nykyinen alkaa pänniä?
Mutta eipä minulla muuta!- 4333333333
Voin sanoa suoraan, ettei minulle tavallinen mies kelpaa, eli ei minulle ihan kuka tahansa kelpaa.
Malliainesta en etsi, mutta etsin itselleni miestä, jonka kanssa synkkaa. Ei kaikkien ihmisten kanssa synkkaa, vaikka kuinka hyvä mies kyseessä olisikin. Ei kukaan lähde suhteeseen tai olemaan kenenkään kanssa, jos ei oikeasti tunnu siltä, että siitä toisesta kiinnostuu.
Omalle persoonalle sopivan kumppanin etsimisessä ei ole mitään väärää.
Tosin minun on pakko kysyä, mikä sinulle on "tavallinen" mies?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15511938
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1495430Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p434477Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1323632Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392738Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071646Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3611601Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021506Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361451