En usko, että uskollisia miehiä on olemassa.

100 % Uskollinen

Otsikko kertoo kaiken. Olen sinkku pettäjämieheni oikean luonteen paljastuttua 12 vuoden jälkeen. Pidin häntä rehellisenä, luotettavana ja ehdottomasti uskollisena. Edellinen pitkä suhteeni päättyi niin ikään uskottomuuteen miehen taholta 10 vuoden yhteiselon jälkeen. Nyt sinkkuna iskemään tulevat miehet ovat kaikki olleet parisuhteessa.

Sysätkää nyt odotetusti vastuu asiasta minulle. En välitä, sillä en enää usko uskollisuuden olevan hyve kenellekään kaksilahkeiselle.

19

303

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pettäjä

Tiedän monta miestä jotka viimeseen asti ovat uskollisia puolisolleen. Itse en varmaan pysty siihen koskaan. Ellen löydä sellaista naista joka todella vie mun sydämmen...

• Ville Vattu

et tule löytämään sillä sydämeesi näyttää mahtuvan "kaksi ämmää"...

• ...

Jotkut miehet eivät saa sitä ensimmäistäkään naista, jota pettää, joten olet väärässä jo siltä osin.

Ja jotkut sitten ovat kiinnostavia vain vapaana, hekin ovat uskollisia - elleivät sitten aktiivisesti yritä statustaan peittää.

• Reijo06_

Kyllä niitä uskollisia miehiä on olemassa. Minä käyn baarissa n. 6 krt / vuodessa ja saan huomiota naisilta todella paljon. Miltein joka kerta joku ehdottaa jatkoja. Koskaan en ole vieraisiin eksynyt eikä ole edes houkuttanut.

Nyt Sinulla on paha mieli kun olet saanut näpeillesi, mutta tilanne tasoittuu jonkin ajan kuluttua. Jotkut miehet kärsivät itsetunto ongelmista ja ne paukuttaa kaikkia kaksilahkeisia ja sitten on morkkis. Kyllähän sitä on mukava hangata karvoja vastakkain, mutta tunne siinä on parasta. Ei sitä tunnetta vieras korvaa minkä saat rakkaan kanssa. Meillä n. 25 vuoden jälkeen ollaan haettu lisäpoweria sänkyelämään kolmannen pyörän avulla ja hyvin on toiminut. Vieraisiin ei ole tarvinnut lähteä kun voi tehdä kaiken luvan kanssa. Joskus pitää soveltaa että onnellisuuden aste pysyy siedettävällä tasolla. Tämäkin kolma pyörä juttu otettiin meidän kohdalla käyttöön vasta 20 vuoden yhteiselon jälkeen, joillekin se voisi tulla nopeammin. Eroja tulee mielestäni paljon. Tokihan on tilanteita että toinen puoliso käy vieraissa, kun haluaa toisesta eroon. Kukaan meistä ei tiedä millaista on arki toisessa perheessä. Joskus toinen on yksinkertaisesti niin ärsyttävä, että sitä tekee kaikkensa säilyttääkseen elämänilon. Tämän olen nähnyt ystäväverkostoni kautta. Ikävä kyllä nämä ystäväni eivät saa puhumalla asioita selviksi eikä ole kanttia ottaa eroa, hävettää heidän puolestaan.

• Kysynpähän vaan.........

Kerrohan onko kolmas pyörä mies vai nainen. Kyllä meillä ei tuo onnistuisi. Tai sitten jos onnistuisi niin vain epätasa-arvoisesti. Ainakin mun ukko on sellainen, että minulle ei soisi mitään, itselleen kyllä

• Reijo06_
        Kysynpähän vaan......... kirjoitti:

Kerrohan onko kolmas pyörä mies vai nainen. Kyllä meillä ei tuo onnistuisi. Tai sitten jos onnistuisi niin vain epätasa-arvoisesti. Ainakin mun ukko on sellainen, että minulle ei soisi mitään, itselleen kyllä

Vaimon kanssa sovitaan kumpi tulee. Meillä on vakio kaverit molemmista sukupuolista.

• Usollinen

Olen ollut saman naisen kanssa 28 vuotta enkä koskaan ole pettänyt. Tarjottu on, mutta kohtuutonta vaatia puolisolta uskollisuutta jos itse ei siihen kykene. Avioliiton aikana meillä on ollut myös lähes seksittömiä vuosia lasten syntymän jälkeen, mutta niistäkin on selvitty. Omin käsin onneen kun vaimoa ei kiinnostanut.
      Minulle se rakkaus ja parisuhde on ollut enemmän kuin pelkkää seksiä, siihen kuuluu koko elämä!
      Etsi vaan, meikäläisiä on olemassa.

• Passiivisesti uskoll

Minä en ole ihan noin pitkään ollut, yli 10 v kuitenkin. Ei ole mitään tarjottu, eikä tulla tarjoamaan, joten uskollisena tästä pysytään. Itse en mitään aloitteita tee.

• mek

Itse miehenä olen ollut saman naisen kanssa 25v ja ei ole koskaan tarvinnut kotona ollessa viikkoakaan ilman seksiä ja siksi parisuhde on toiminut. Joskus kun vielä oli reisuuhommia niin kolmeviikkoa pisin aika ilaman mutta senaikainen tyttöystävä sai kolemnviikon edestä kun kotio pääsin ja se siitä. Itse en seksittömyytä siedä ja sen aikanaan kun vakavammin ruvettiin naiseni kanssa olemaan kerroin mitä parisuhteelta haluan ja miten sen pitää toimiä ja sama hommahan se naisellakin on vaatimuksia ja se siitä. Yhteen muutaessa tai naimisiin mennessä olis hyvä laittaa vaikka paperille mitä kumpikin haluaa parisuhteelta ettei tule yllätyksiä.

• viljo.
        Passiivisesti uskoll kirjoitti:

Minä en ole ihan noin pitkään ollut, yli 10 v kuitenkin. Ei ole mitään tarjottu, eikä tulla tarjoamaan, joten uskollisena tästä pysytään. Itse en mitään aloitteita tee.

Minä en pyydä, mutta jos minulta kauniisti pyydetään voin hoidon antaa. Tällä periaatteella on onnistunut 36 vee uskollisena.

• Maailma 2014

Miksi aina puhutaan pettävistä miehistä, ei ne miehet useinkaan keskenään touhua, jossain on sama määrä pettäviä naisia.

Toistaiseksi olen pysynyt uskollisena. Hitto mitä kiusauksia maailma täynnä:)

• ...

Ne kakkoset ovat useimmiten sinkkuja, tai sitten miehet salaavat ykkössuhteensa.

Mutta kyllä suhteessa olevat naisetkin pettävät miehiään.

• markkiks

En ole koskaan pettänyt naistani. Edellinen suhde oli niin loppuun kaluttu etten ymmärrä itsekään miksi en pettänyt. Kai se on periaatekysymys. Nyt olen löytänyt mulle maailman parhaan naisen ja tajuan että tätä olen aina jotenkin kaivannut... tunnetta yhteenkuuluvuudesta. Rakkautta. Arvostusta. Täydellistä seksiä ja antautumista. Huumoria. Hieno nainen.

Tätä naista en petä koskaan. Voin sen luvata koko maailmalle ja itse tiedän sen myös menevän niin. Mun elämä on tässä. Tämän naisen rinnalla.

• nrattaako

Tyhmät luulot.Naisten kanssa varttunut vai jokin feikki.Kenties hauskaa miehen halpishubaa.

Täysin hukassa kuitenkin.Sinun maailmaasi tekoripset, kynnet ja manipuloitu pääsi.
      Oikea maailma:Miehet eivät halua huorahtavia naisia kuin panopuuhiin.Ihan kuten itse syöt jätskisi kertaalleen strösselillä.Ällöttävää, mutta kun.....ei ole ajattelukykyä.
      Naiset tuskin haluavat seksiriippuvaisia tai varattuja.Kummastakaan ei ole siipaksi.

Nykynaiset tyhmiä ja halpoja.Vielä 30 vuotta sitten viisikymppinen nainen tunsi olevansa nainen kybällä vailla koulutustakin.Nyt jo 30 vuotias huokailee uurteitaan.Tämäkö tasa-arvoa?

Säälittävää lähinnä.

• joskus huijattu

Älä mainosta olevasi 100% uskollinen jos sulle ukkomiehetkin nyt kelpaa. Uskollinen ihminen ei osallistu kenenkään pettämiseen. Älä lähde toiseksi naiseksi, pidä itsesi naisena.

Jos sä kuitenkin toiseksi naiseksi käyt, niin ihan samalla lailla sulla on vastuu asiasta kuin pettäjälläkin. Ei hän yksin puolisoaan petä. Haluatko sä oikeasti vajota yhtä alas kuin pettäjät?

Uskollisia miehiä on varmasti olemassa, luultavammin enemmän kuin uskottomia. Kyllä se tulee vielä sunkin kohdalle. Odotellessa jätä leikkimättä varattujen kanssa. Meneehän sulta mainekin siinä ja vaikeuttaa huomattavasti hyvän miehen löytämistä.

• hallooooooo

Kannattaa harjoitella luetunymmärtämistä. Ei AP sanonut, että hän suhteilisi varattujen miesten kanssa! Hän kirjoitti, että varatut tulevat iskemään. Se on aivan eri asia.

• no jaa
        hallooooooo kirjoitti:

Kannattaa harjoitella luetunymmärtämistä. Ei AP sanonut, että hän suhteilisi varattujen miesten kanssa! Hän kirjoitti, että varatut tulevat iskemään. Se on aivan eri asia.

Mä ymmärrän sitten toisin kuin sä ap: kirjoittaman. " Sysätkää nyt odotetusti vastuu asiasta minulle. En välitä, sillä en enää usko uskollisuuden olevan hyve kenellekään kaksilahkeiselle." Eli ihan sama, onko ukko vapaa vai varattu?

• relisti nainen

En usko minäkään. Kaksi suhdetta takana jotka molemmat päättyneet erittäin törkeään pettämiseen. Mikä minussa on vikana? Liika sinisilmäisyys? Olenko tyhmä? Perusluonteeltani olen sellainen että olen ollut helppo höynäytettävä jo lapsena kun ajattelin aina kaikista hyvää. Olen itse rehellinen ja suora ihminen ja tyhmänä ajattelin että myös muut ovat samanlaisia. Isäni oli hyvin rehellinen, suora ja turvallinen. Sen minkä lupasi sen myös piti aina. Varmaan sen takia kasvoin siihen että mies on sellainen. Karu todellisuus on valjennut minullekin vaikken pumpulissa ole kasvanutkaan. En luota enkä usko enää mihinkään. Enkä usko että onnistuisin koskaan suhteissani koska en luota enkä pystyisi antamaan toiselle mahdollisuutta vaikka olisi kuinka hyvä mies tahansa. Ihminen on ihmiselle aina susi! Tämä maailma ei ole herkkiä ihmisiä varten eikä täällä rehellisyydellä pärjää.

• ...

Kehut itseäsi ihan turhaan. "Olen liihan rehellinen ja sinisilmäinen" - pah, sinussa on vikana ennen kaikkea se että valitset vääriä miehiä. Jos he saivat sinun sydämesi tykyttämään, saavat he muidenkin naisten sydämet tykyttämään. Turhaan kuvittelet olevasi se ainoa oikea maailman ihanimmalle miehelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      73
      4527
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3769
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      142
      3463
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      37
      1970
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1921
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1219
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      118
      1035
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      127
      944
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      925
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      837
    Aihe