Todella rankkaa!

Koskee12

Lyhyesti,puol vuotta avoerosta ja kaipuu on ollu koko ajan suunnaton ja tiedän että paluuta ei ole,koko ajan henkinen kantti äärimmäisen kovalla koetuksella eikä saa mitään otetta elämään ja nyt paljastu että ex naisystävällä on uusi suhde joka saa asiat tuntumaan vielä entistä pahemmalta.Tiedän että elämän kulku menee näin mutta tuntuu vaa niin todella pahalta ja aika parantaa kyllä mutta se ei vaa nyt lohduta.Järkyttävän rankkaa päivästä toiseen!

5

355

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämä on...tätä

Niin on, puolison menettäminen kuoleman kautta miltei helpompaa. Suru on erilaista ja voi surra avoimesti, eikä voi syyllistää ketään eikä mitään. Ehkä kuulostaa törkeältä vertaukselta, olen kokenut molemmat 25v. aviossa ,kunnes kuolema erotti. 12v avosuhteessa, kunnes selvisi, että miehellä salasuhde, sattuu todella sieluun saakka.

• jo toipunut

No joo, itse olen kokenut 25v avioliitosta eron joka päätty toisen uskottomuuden takia ja silti minusta on hyvä, et hän on elossa ja elää onnellisena kuulemma tämän silloisen salasuhteen kanssa. Hyvää jatkoakin!,heille.

• kahdesti erotettu

Olen kokenut kahdesti eron kuoleman kautta ja kummatkin miehet kuolivat melko nuorina. Olen kanssa miettinyt, että kumpiko on kauheampaa, kuolema vai avioero. Riippuu varmaan, kuinka riitaisa tai sopuisa avioero olisi, mutta yllättävät kuolemat ovat ainakin kamalia. En ole toipunut täysin edes ensiimmäisestä, vaikka aikaa on kulunut parikymmentä vuotta. Toisenkaan käsittelyssä en ole päässyt alkua pidemmälle parissa vuodessa.

• ..........

No raadollisesti ajateltuna kuoleman jälkeen ketään ei tee kiusaa ei nalkuta huuda elkkujen perään eikä vie puolia omaisuudesta eikä häiriköi uutta suhdetta

• Tämä hajottaa minut

Aika parantaa, niin se vaan on ja luota siihen että sinusta tuntuu vielä ajan kanssa paremmalta. Niin se vaan on. Joillakin menee enemmän aikaa kuin toisilla, ota sinä rauhassa vaan oma aikasi.
      Se että exälläsi on uusi, anna olla. Helpommin kyllä sanottu kuin tehty. Kuulostaa tylyltä, mutta niin sekin vain on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      156
      1304
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1155
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      980
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      956
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      879
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      875
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      865
    Aihe