Lyhyesti,puol vuotta avoerosta ja kaipuu on ollu koko ajan suunnaton ja tiedän että paluuta ei ole,koko ajan henkinen kantti äärimmäisen kovalla koetuksella eikä saa mitään otetta elämään ja nyt paljastu että ex naisystävällä on uusi suhde joka saa asiat tuntumaan vielä entistä pahemmalta.Tiedän että elämän kulku menee näin mutta tuntuu vaa niin todella pahalta ja aika parantaa kyllä mutta se ei vaa nyt lohduta.Järkyttävän rankkaa päivästä toiseen!
Todella rankkaa!
5
355
Vastaukset
- elämä on...tätä
Niin on, puolison menettäminen kuoleman kautta miltei helpompaa. Suru on erilaista ja voi surra avoimesti, eikä voi syyllistää ketään eikä mitään. Ehkä kuulostaa törkeältä vertaukselta, olen kokenut molemmat 25v. aviossa ,kunnes kuolema erotti. 12v avosuhteessa, kunnes selvisi, että miehellä salasuhde, sattuu todella sieluun saakka.
- jo toipunut
No joo, itse olen kokenut 25v avioliitosta eron joka päätty toisen uskottomuuden takia ja silti minusta on hyvä, et hän on elossa ja elää onnellisena kuulemma tämän silloisen salasuhteen kanssa. Hyvää jatkoakin!,heille.
- kahdesti erotettu
Olen kokenut kahdesti eron kuoleman kautta ja kummatkin miehet kuolivat melko nuorina. Olen kanssa miettinyt, että kumpiko on kauheampaa, kuolema vai avioero. Riippuu varmaan, kuinka riitaisa tai sopuisa avioero olisi, mutta yllättävät kuolemat ovat ainakin kamalia. En ole toipunut täysin edes ensiimmäisestä, vaikka aikaa on kulunut parikymmentä vuotta. Toisenkaan käsittelyssä en ole päässyt alkua pidemmälle parissa vuodessa.
- ..........
No raadollisesti ajateltuna kuoleman jälkeen ketään ei tee kiusaa ei nalkuta huuda elkkujen perään eikä vie puolia omaisuudesta eikä häiriköi uutta suhdetta
- Tämä hajottaa minut
Aika parantaa, niin se vaan on ja luota siihen että sinusta tuntuu vielä ajan kanssa paremmalta. Niin se vaan on. Joillakin menee enemmän aikaa kuin toisilla, ota sinä rauhassa vaan oma aikasi.
Se että exälläsi on uusi, anna olla. Helpommin kyllä sanottu kuin tehty. Kuulostaa tylyltä, mutta niin sekin vain on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1561304Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207980Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865