Todella rankkaa!

Koskee12

Lyhyesti,puol vuotta avoerosta ja kaipuu on ollu koko ajan suunnaton ja tiedän että paluuta ei ole,koko ajan henkinen kantti äärimmäisen kovalla koetuksella eikä saa mitään otetta elämään ja nyt paljastu että ex naisystävällä on uusi suhde joka saa asiat tuntumaan vielä entistä pahemmalta.Tiedän että elämän kulku menee näin mutta tuntuu vaa niin todella pahalta ja aika parantaa kyllä mutta se ei vaa nyt lohduta.Järkyttävän rankkaa päivästä toiseen!

5

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämä on...tätä

      Niin on, puolison menettäminen kuoleman kautta miltei helpompaa. Suru on erilaista ja voi surra avoimesti, eikä voi syyllistää ketään eikä mitään. Ehkä kuulostaa törkeältä vertaukselta, olen kokenut molemmat 25v. aviossa ,kunnes kuolema erotti. 12v avosuhteessa, kunnes selvisi, että miehellä salasuhde, sattuu todella sieluun saakka.

    • jo toipunut

      No joo, itse olen kokenut 25v avioliitosta eron joka päätty toisen uskottomuuden takia ja silti minusta on hyvä, et hän on elossa ja elää onnellisena kuulemma tämän silloisen salasuhteen kanssa. Hyvää jatkoakin!,heille.

    • kahdesti erotettu

      Olen kokenut kahdesti eron kuoleman kautta ja kummatkin miehet kuolivat melko nuorina. Olen kanssa miettinyt, että kumpiko on kauheampaa, kuolema vai avioero. Riippuu varmaan, kuinka riitaisa tai sopuisa avioero olisi, mutta yllättävät kuolemat ovat ainakin kamalia. En ole toipunut täysin edes ensiimmäisestä, vaikka aikaa on kulunut parikymmentä vuotta. Toisenkaan käsittelyssä en ole päässyt alkua pidemmälle parissa vuodessa.

      • ..........

        No raadollisesti ajateltuna kuoleman jälkeen ketään ei tee kiusaa ei nalkuta huuda elkkujen perään eikä vie puolia omaisuudesta eikä häiriköi uutta suhdetta


    • Tämä hajottaa minut

      Aika parantaa, niin se vaan on ja luota siihen että sinusta tuntuu vielä ajan kanssa paremmalta. Niin se vaan on. Joillakin menee enemmän aikaa kuin toisilla, ota sinä rauhassa vaan oma aikasi.
      Se että exälläsi on uusi, anna olla. Helpommin kyllä sanottu kuin tehty. Kuulostaa tylyltä, mutta niin sekin vain on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      311
      2834
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2193
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      82
      1643
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      189
      1541
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1345
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1233
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1094
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      20
      1092
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe