Pitkät naiset on helvetin rumia

Mies 172cm

Pitkät naiset on kyllä todella rumannäköisiä. Naisen ei saa missään nimessä olla milliäkään pidempi kuin korkeintaan 172cm

59

2286

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 178cm+korot

      Taas se mamman poika ja lyhyeksi jäänyt,,,tollasen ottaa kainaloon ja pistää nurkkaan istumaan,,,

      • Anonyymi

        Niin ja varmaan kaljupäinenkin🤭🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja varmaan kaljupäinenkin🤭🤭

        😄 🫢🤭🤪172cm


    • sua pidempi

      Hauska mutta niiiiiiiiiiin vanhentunut idea ja provona surkee..

      • korkeushyppyä

        Olen 197 100 45 ja kiihottaa kun nainen 175-195cm pitkät sääret nami nam.


    • Keksi jotain muuta

      Taaaaaaaaaaaaaaasko tätä samaa tylsää provoilua?

    • Taas tätä

      Olehan hukkapätkä hiljaa siellä. Eikö itsetuntosi kestä, että nainen voi olla pidempi sinua?

      • Nainenseon

        Ei aloittaja todennäköisesti ole edes mies.


      • Anonyymi

        Onhan se noloo..jos mies on persjalka😂pitää korkokenkiä pitää..


    • pätkän kirous

      Johtuu siitä, että katsot heitä niin alhaalta, että näet kasvoistakin vain sieraimen reiät.

    • mun mielipide

      Ei saa haukkua ketään rumaksi, mutta joskus kyllä ovat vähän oudon näköisiä normaalipituisten keskellä. Ja jos ovat kovin laihoja, niin jotkut näyttää poikamaisilta ainakin kauempaa katsottuna.

      • kääpiöt

        Ompa erikoista jos mies alle 170cm nainen alle 150cm.


      • mun mielipide
        kääpiöt kirjoitti:

        Ompa erikoista jos mies alle 170cm nainen alle 150cm.

        Puhuin siis pitkistä naisista tuossa tekstissäni.


      • Anonyymi

        Mut kuule ku joku voi tykätäkki toooosi hoikasta .samallee..ku paksusta pötkystä..ihan vaa tiedox


    • fklsdjkjggjer

      Tänään oli huoltiksen kassajonossa pitkä nainen takanani, huolestutti että se pystyy kurkkimaan tunnuslukuni olkani yli :-/
      Itse olen 178, nainen oli varmaan 180cm tai ylikin, tosin korkkarit jalassa, en tiedä miten korkeat. Sen muovikassin rapinakin kuului oudon korkealta selän takana.

      • Anonyymi

        Ai sua huolestutti?? Oliko tilillä katettaki????!!


    • N173

      Joo, ja jos mies on allet 173 cm, niin se on ihan kauhea näky.

      • Anonyymi

        On todella!


    • huhh-uhh

      mikään ei ole niin hieno näky kuin pitkä nainen :)

      t: pitkä mies

      • Anonyymi

        Uuhhh..


      • Anonyymi

        Hieman pidempi (174) nainen kiittää sanoistasi


    • Huvittavaa

      Okei aloitushan on selvä provo mutta vastaan silti. Aloittaja on itse lyhyt mies, joten häntä sen takia harmittaa pitkät naiset. Pitkillä miehillä taas ei ole mitään pitkiä naisia vastaan eivätkä he muutenkaan valikoi naisia pituuden perusteella. Olenkin huomannut että lyhyillä miehillä on aina jokin kompleksi pituudestaan, eivät kestä sitä jos nainen on heitä pidempi.

    • kysynpä vain

      Miksi pitkät naiset ovat niin herkkiä loukkaantumaan, jos joku ei pidä pitkää naista kauniina? Sillä on todella paljon miehiä, jotka pitävät naisellisempana ja kauniimpana vähän lyhyempää naista, joka mahtuu syliinkin paremmin. Ja kuten joku tuossa aiemmin sanoi, että todella pitkä laiha nainen saattaa näyttää pojalta kauempaa katsottuna, riippuu hiuksista ja pukeutumisestakin.

      • MitäKukaMissäMilloin

        Kuka täällä on loukkaantunut?


      • joka ketjussa
        MitäKukaMissäMilloin kirjoitti:

        Kuka täällä on loukkaantunut?

        Joka ketjussa, jos pitkistä naisista sanotaan jotain negatiivista, niin jo joku pitkä nainen haukkuu miehet mammanpojiksi ja kaikki muut naiset läskeiksi persjaloiksi. Ihan niinkuin läskit naiset haukkuu kaikki normaalipainoisetkin anorektikoksi, niin pitkät ja laihat haukkuvat kaikki normaalipainoisetkin ja normaalipituiset läskeiksi.


      • Samaa tekee lyhyet
        joka ketjussa kirjoitti:

        Joka ketjussa, jos pitkistä naisista sanotaan jotain negatiivista, niin jo joku pitkä nainen haukkuu miehet mammanpojiksi ja kaikki muut naiset läskeiksi persjaloiksi. Ihan niinkuin läskit naiset haukkuu kaikki normaalipainoisetkin anorektikoksi, niin pitkät ja laihat haukkuvat kaikki normaalipainoisetkin ja normaalipituiset läskeiksi.

        Mutta niinhän lyhyetkin naiset haukkuu pitkiä, joka ketjussa jossa sanotaan lyhyistä jotain negatiivista. Jopa ketjuissa joissa ei ole lyhyistä puhuttu mitään, kun vaan joku sanonut pitävänsä pitkistä naisista, tulee lyhyet haukkumaan pitkiä miehekkäiksi ja rumiksi kirahveiksi. Ja pitkiä hoikkia naisia sitä vasta haukutaankin! On pojan näköisiä ja niin kamalia ja rumia että...


      • Anonyymi
        joka ketjussa kirjoitti:

        Joka ketjussa, jos pitkistä naisista sanotaan jotain negatiivista, niin jo joku pitkä nainen haukkuu miehet mammanpojiksi ja kaikki muut naiset läskeiksi persjaloiksi. Ihan niinkuin läskit naiset haukkuu kaikki normaalipainoisetkin anorektikoksi, niin pitkät ja laihat haukkuvat kaikki normaalipainoisetkin ja normaalipituiset läskeiksi.

        Ei oo koiraa karvoihin kahtominen..oisin kyllä katkera hoikalle ja pitkälle..paksuna ja mahakkaana ! 🙃


    • reject button

      Pitkät naiset halveksii itseään lyhyempiä miehiä ja lyhemmät miehet halveksii pitkiä naisia joten sehän on molemminpuolinen vihaussuhde.

      • Höpsis.

        Ei pitkät naiset halveksi minkään pituisia miehiä...


      • Anonyymi

        Älä höpötä! Ei piä paikkaansa...🤭😂


    • +222

      Tieteenkin perusteella lyhyet naiset ovat naisellisempia, ja kyllähän sellaisia on kiva halata.

      • ____________________

        Linkitä ihmeessä se tieteellinen tutkimus tähän.


      • tutkimustänne

        Jaha just.. Ite saanu vaa kärsiä niistä pirun naisellisista muodoistani


    • Jagdpanther

      Pitkät naiset on helvetin nameja ;)

    • trolli on trolli

      älkää ruokkiko trollia!

    • t: 172 cm mies

      Pitkä nainen on ok, kunhan on hoikka. Näin kerran kaupassa varmaan lähemmäs kaksimetrisen naisen, siis oli ihan oikeasti mieletön hongankolistaja. Olisin voinut about seisaaltaan nuolla pillua.

      Hänellä näytti olevan joku fetissi lyhyisiin miehiin. Hän oli ostoksilla suurin piirtein minun pituisen miehen kanssa ja katseli minuakin pidempään.

      • Ei fetissi

        Ei se fetissi ole... Pitkille naisille se pituus ei vain ole mikään "juttu" joten voivat valita puolison joidenkin muiden ominaisuuksien perusteella kuin sen pituuden, joka naisille yleensä on lähes tärkein ominaisuus miehen ulkoisessa olemuksessa. Ehkä hän vain piti sinua hyvän näköisenä, tai huomasi sinun katselevan itseään ja kiinnitti huomiota sinuun sen takia.


      • Anonyymi

        Eräs mies kertoi, että hirvenpuolikas haki häntä tanssiin


    • MURR senkin trolli

      No voi vittu, ihanku pituus olis taas riippuvaista itsestään? Jos sanot minua rumaksi niin minäkin sanon sinua rumaksi senkin kääpiö.. Aina te kääpiöt ootte haukkumassa pitkiä naisia tai isompia ihmisiä kuin te. Sehän johtuu vaan siitä ku olette niin kateellisia..

      • ja vastaavasti...

        Minkäs takia pitkät naiset haukkuu lyhyempiä naisia persjaloiksi ja läskeiksi, kun lyhyemmäthän (hoikatkin) näyttää muodokkaammilta ja naisellisemmilta pitkiin naisiin verrattuna, niin kateusko senkin kääntää läskiksi pitkien naisten mielestä?


      • pitkä n
        ja vastaavasti... kirjoitti:

        Minkäs takia pitkät naiset haukkuu lyhyempiä naisia persjaloiksi ja läskeiksi, kun lyhyemmäthän (hoikatkin) näyttää muodokkaammilta ja naisellisemmilta pitkiin naisiin verrattuna, niin kateusko senkin kääntää läskiksi pitkien naisten mielestä?

        Aina te persjalkaiset ämmät jaksatte valittaa.Luitteko tänään jutun lehdestä jossa oli polven yli menevistä saappaista.Niimpä niin, toisille sopii ja toisille ei::)))


      • ja vastaavasti...
        pitkä n kirjoitti:

        Aina te persjalkaiset ämmät jaksatte valittaa.Luitteko tänään jutun lehdestä jossa oli polven yli menevistä saappaista.Niimpä niin, toisille sopii ja toisille ei::)))

        Olen normaalipituinen ja normaalipainoinen kurvikas nainen (kurvit oikeissa kohdin), joka saa miehiltä jatkuvasti huomiota ja kiinnostusta. Pitkät laihat naiset jäävät varjooni, koska valitettavasti heidän laihuutensa ja muodottomuutensa vielä korostuu vierelläni. Joten minua ei loukkaa ollenkaan vaikka huudat minullekin kateellisena tuota persjalkaläskiä, se kuuluu varmaan vakiosanoihisi. Ja minulle sopii pitkät saappaat oikein kauniisti ja kun vielä säärissäni on muutakin kuin vain pelkkää luuta ja nahkaa.


      • Anonyymi

        🙏👍juuri näin..pitkä on hot..🔥


      • Anonyymi
        pitkä n kirjoitti:

        Aina te persjalkaiset ämmät jaksatte valittaa.Luitteko tänään jutun lehdestä jossa oli polven yli menevistä saappaista.Niimpä niin, toisille sopii ja toisille ei::)))

        Siinä on pirulla paljo töitä ojan pohjalla maatesa😂


    • Anna ja olla

      Aloittajan päässä taitaa tuuli humista korvasta korvaan tunnelissa...

    • Ei h-i !

      Naisen mikään pituus ei haittaa yhtään niin paljoa kuin mieähen lyhyt järki.

    • Nasdaq

      Puolueettomasti voin myöntää, että pituudesta on yllättävän paljon hyötyä, ja vastaavasti vähemmän haittaa, kuin sen puutteesta.

      Pituus näkee, ymmärtää, näkyy ja yltää. Pituus on myös vaivatonta verhota näkyville. Pituus on kuin valomainos autiomaassa: mihinkään ei voi piiloutua, ja olet jokaisen ohikulkijan ihmetyksen ikuinen kohde. Olet aihe.

      Onko se sitten mitä?

      En minä tiedä, mutta tässä ajassa se on kruununjalokivi. Aikoja tulee ja menee.




      (Naurua)

    • Anonyymi

      Aahaaa ...ja mies ei saa olla karvanen,möhömaha jolla napa on venynyt....ja pitää olla 180 cm .muuten hommataan hamekangas .

      • Anonyymi

        Mies ei saa olla lyhyempi kuin 19 cm.


    • MUA EI HAITTAIS JOS MINUN TAI MUN NAINEN OIS 177-193 CM

    • Mitä oikein selität? Mallit ovat yleensä todella pitkiä ja kauniita.

    • Anonyymi

      Riippunee kai naisesta turha yleistää

      • Anonyymi

        Stephanie Towers 198cm , kandee tsekkaa pia


    • Anonyymi

      Älykkäitä kaunis sydämmisii upeita 180 cm naiset sydän peppuu pusu

    • Anonyymi

      Onks se liian pitkä jos on 173,6cm näin 14- vuotiaana

      • Anonyymi

        Liian pitkä mihin ja kenelle? Riippuu täysin keneltä kysytään.


    • Anonyymi

      Tiesitkö että pitkän naisen kanssa voi harrastaa seksiä seisaaltaan suihkussa ja paljon muutakin jännää verrattuna niihin kainalokeppeihin?

    • Anonyymi

      No ei kai nyt rumia sentään.. Kyllä pitkissäkin löytyy kauniita. Ei pelkkää pituus kenestäkään rumaa tee

    • Anonyymi

      Ei ole. Pitkät naiset on upeita, tuon pituiset miehet taas njeh

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2711
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1165
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      94
      1151
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1094
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1021
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      943
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      42
      845
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      38
      817
    Aihe