Jumala on kovin heikko. Se lakkaa olemasta, jos siihen ei usko.
Kokeilkaapa uskovaiset niin pääsette tekin karehtimaanne ateistiseen vapauteen.
Jumala on helppo tappaa
7
117
Vastaukset
- nounäyttö
mua ärsyttää ihmiset jotka uskoo jumalaan. syy on siinä että se ei ole normaalia käytöstä uskoa johkin mistä ei ole pienintäkään näyttöä
- mää vaan ihmettelen
Samat sanat. Ja vielä enemmän ärsyttää, kun ne yrittävät saada myös muut uskomaan typeriin luuloihinsa. Eikö se jo riitä, että heillä on oma pää täynnä puhuvia käärmeitä ja aaseja?
- Kokovartaloateisti
Uskovat ovat niitä laumasieluisia epäitsenäisiä ajattelijoita. On niin paljon helpompi ajelehtia lauman mukana mitään ajattelematta ja kritisoimatta ja puntaroimatta, kuin tarkastella asioita perinpohjaisen kriittisesti.
Ja jos raamatun satuja tarkastelee vähänkään kriittisesti, niin huomaa heti miten lapsellisia ja epäloogisia sen naurettavat sadut ovatkaan.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200805137648885_ul.shtml
- 1213
"Se lakkaa olemasta, jos siihen ei usko."
Oliko sinulla jotain todisteita väitteellesi?Suomessa oli aiemmin maanläheistä uskontoa, jossa ei ollut sellaista Jumalaa kuin muualla oli; kuten Zeus ja Artemis. Eli voi ajatella että ainakaan sellaiselle ihmiselle ei ole Jumala olemassa, joka ei siihen usko.
Itse uskoin Jumalaan aiemmin, mutta en enää. Jumala lakkasi olemasta. Eikä ole vieläkään elonmerkkiä näkynyt, eli tilanne on vakiintunut.- iisi wei
"Oliko sinulla jotain todisteita väitteellesi?"
Ei oli vaan on. Katsos uskovaiset väittävät Jumalan olevan olemassa, koska he uskovat niin. Sitä vastoin ateistit eivät usko Jumalaan, ja kas kummaa, Jumala se otti ja kuoli. Helpommin tapettu kuin hyttynen. - 1213
helsinkijokkeri kirjoitti:
Suomessa oli aiemmin maanläheistä uskontoa, jossa ei ollut sellaista Jumalaa kuin muualla oli; kuten Zeus ja Artemis. Eli voi ajatella että ainakaan sellaiselle ihmiselle ei ole Jumala olemassa, joka ei siihen usko.
Itse uskoin Jumalaan aiemmin, mutta en enää. Jumala lakkasi olemasta. Eikä ole vieläkään elonmerkkiä näkynyt, eli tilanne on vakiintunut.TUO ON hyvä perustelu " Eikä ole vieläkään elonmerkkiä näkynyt, eli tilanne on vakiintunut."
Kiitos, riittää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501819
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121691Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va321331Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1941177- 921151
- 761046
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta352974- 62849
- 49811
- 50806