Olenko esimies?

huijattu hölmö

Olen töissä suuressa valtakunnallisessa palveluketjussa (ei siivous).

Olen oman jaostoni asiantuntija. Työpaikaltamme ei siis löydy muita alan erityisosaajia. Siksipä saan tehdä omaa toimialaani koskevat päätökset itse. Suunnittelen työpäivät itselleni ja kahdelle työkaverilleni. Toimitan myös yhteistuntimme ja mahdolliset käyttämämme materiaalit laskutukseen. Hoidan asiakassuhteita ja toimitan asiakkaille oman jaostoni puolesta tarjouksia. Hoidan myös kaikki tilaukset ja ostot mitä tarvitsemme. Haastattelen työntekijät, jotka tulevat omalle työkentälleni.

Kaikesta päätöksen teosta huolimatta tarvitsen kaikkeen viralliseen esimiehen hyväksynnän. Tuntuu lapselliselta, koska uskon että työni täyttää jo täysin esimiehen vastuut ja tehtävät.

Naurettavinta kaikessa on, että en ole saanut MITÄÄN perehdytystä talon töihin, tapoihin ja yhtään mihinkään, vaan olen lähtenyt täysin itsenäisesti toteuttamaan omaa työkenttääni. Tuntipalkkani vastaa tällä hetkellä oman alani kenttätyöntekijän palkkaa.

3

226

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsehän sen sanoit

"Tuntipalkkani vastaa tällä hetkellä oman alani kenttätyöntekijän palkkaa."
      Saat työntekijän palkan esimiehen työstä. Esimiehesi saa sen esimiehen palkan. Tekemättä juuri mitään.

• raudoittaja veka

Sun kaltaisia klooneja löytyy meiltäkin etelästä Me sanotaan duunareiden kesken teikäläisiä "myyriksi"Nyt jos susta tehtäis pikkupomo olisit puuttumassa omien töiden lisäksi alaistes tekemiseen ts. lisätään töitä duunareille mutta niistä ei makseta korvauksia.Teidän firman pomot taitaa olla sen verran visionäärejä , ettei myyrillä aiheuteta kun lisää harmia jo muutenkin korruptuneisiin hyväveli rakenteisiin

• hölmö, mutta mahakas

HAH. En ole duunareista nostettu kyttä, vaan ihan oman jaoston vetoon palkattu tekijä, joka ei kuitenkaan ole esimies.... ota sitten selvää, mitä herrapeliä tällä vedetään. Mutta nautin duunaria parempaa liksaa ilman suurempia vastuita. Eli ollaan kai tyytyväisiä..kuitenkin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1043
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      20
      965
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      513
      831
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      49
      791
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      45
      712
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      649
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      595
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      59
      568
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      560
    Aihe