Olen töissä suuressa valtakunnallisessa palveluketjussa (ei siivous).
Olen oman jaostoni asiantuntija. Työpaikaltamme ei siis löydy muita alan erityisosaajia. Siksipä saan tehdä omaa toimialaani koskevat päätökset itse. Suunnittelen työpäivät itselleni ja kahdelle työkaverilleni. Toimitan myös yhteistuntimme ja mahdolliset käyttämämme materiaalit laskutukseen. Hoidan asiakassuhteita ja toimitan asiakkaille oman jaostoni puolesta tarjouksia. Hoidan myös kaikki tilaukset ja ostot mitä tarvitsemme. Haastattelen työntekijät, jotka tulevat omalle työkentälleni.
Kaikesta päätöksen teosta huolimatta tarvitsen kaikkeen viralliseen esimiehen hyväksynnän. Tuntuu lapselliselta, koska uskon että työni täyttää jo täysin esimiehen vastuut ja tehtävät.
Naurettavinta kaikessa on, että en ole saanut MITÄÄN perehdytystä talon töihin, tapoihin ja yhtään mihinkään, vaan olen lähtenyt täysin itsenäisesti toteuttamaan omaa työkenttääni. Tuntipalkkani vastaa tällä hetkellä oman alani kenttätyöntekijän palkkaa.
Olenko esimies?
3
160
Vastaukset
- Itsehän sen sanoit
"Tuntipalkkani vastaa tällä hetkellä oman alani kenttätyöntekijän palkkaa."
Saat työntekijän palkan esimiehen työstä. Esimiehesi saa sen esimiehen palkan. Tekemättä juuri mitään. - raudoittaja veka
Sun kaltaisia klooneja löytyy meiltäkin etelästä Me sanotaan duunareiden kesken teikäläisiä "myyriksi"Nyt jos susta tehtäis pikkupomo olisit puuttumassa omien töiden lisäksi alaistes tekemiseen ts. lisätään töitä duunareille mutta niistä ei makseta korvauksia.Teidän firman pomot taitaa olla sen verran visionäärejä , ettei myyrillä aiheuteta kun lisää harmia jo muutenkin korruptuneisiin hyväveli rakenteisiin
- hölmö, mutta mahakas
HAH. En ole duunareista nostettu kyttä, vaan ihan oman jaoston vetoon palkattu tekijä, joka ei kuitenkaan ole esimies.... ota sitten selvää, mitä herrapeliä tällä vedetään. Mutta nautin duunaria parempaa liksaa ilman suurempia vastuita. Eli ollaan kai tyytyväisiä..kuitenkin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk274735Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin133008Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_141249Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.451065Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231034PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht131860Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport40835- 112789
- 37784
- 142713