Olenko esimies?

huijattu hölmö

Olen töissä suuressa valtakunnallisessa palveluketjussa (ei siivous).

Olen oman jaostoni asiantuntija. Työpaikaltamme ei siis löydy muita alan erityisosaajia. Siksipä saan tehdä omaa toimialaani koskevat päätökset itse. Suunnittelen työpäivät itselleni ja kahdelle työkaverilleni. Toimitan myös yhteistuntimme ja mahdolliset käyttämämme materiaalit laskutukseen. Hoidan asiakassuhteita ja toimitan asiakkaille oman jaostoni puolesta tarjouksia. Hoidan myös kaikki tilaukset ja ostot mitä tarvitsemme. Haastattelen työntekijät, jotka tulevat omalle työkentälleni.

Kaikesta päätöksen teosta huolimatta tarvitsen kaikkeen viralliseen esimiehen hyväksynnän. Tuntuu lapselliselta, koska uskon että työni täyttää jo täysin esimiehen vastuut ja tehtävät.

Naurettavinta kaikessa on, että en ole saanut MITÄÄN perehdytystä talon töihin, tapoihin ja yhtään mihinkään, vaan olen lähtenyt täysin itsenäisesti toteuttamaan omaa työkenttääni. Tuntipalkkani vastaa tällä hetkellä oman alani kenttätyöntekijän palkkaa.

3

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itsehän sen sanoit

      "Tuntipalkkani vastaa tällä hetkellä oman alani kenttätyöntekijän palkkaa."
      Saat työntekijän palkan esimiehen työstä. Esimiehesi saa sen esimiehen palkan. Tekemättä juuri mitään.

    • raudoittaja veka

      Sun kaltaisia klooneja löytyy meiltäkin etelästä Me sanotaan duunareiden kesken teikäläisiä "myyriksi"Nyt jos susta tehtäis pikkupomo olisit puuttumassa omien töiden lisäksi alaistes tekemiseen ts. lisätään töitä duunareille mutta niistä ei makseta korvauksia.Teidän firman pomot taitaa olla sen verran visionäärejä , ettei myyrillä aiheuteta kun lisää harmia jo muutenkin korruptuneisiin hyväveli rakenteisiin

      • hölmö, mutta mahakas

        HAH. En ole duunareista nostettu kyttä, vaan ihan oman jaoston vetoon palkattu tekijä, joka ei kuitenkaan ole esimies.... ota sitten selvää, mitä herrapeliä tällä vedetään. Mutta nautin duunaria parempaa liksaa ilman suurempia vastuita. Eli ollaan kai tyytyväisiä..kuitenkin..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      88
      1991
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1709
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1646
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1636
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe