6290€kk

olen rikas

on varaa pitää audi rs4 vm- 09 repikää siitä kyöhät

20

354

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi että...

      No hui. Oletpa TOSI rikas kun on varaa pitää ikäloppua autonraatoa...

    • micralla ajelet?

      katoppa ekana sitä omaa rumua enne ku tuut tänne huutelee et ois muka joku raato, sinä varmaan ajet jollakin vm- 82 micralla joka hajoo keti ku vähänkin koskee

      • voi että...

        No sinähän sen tiedät kun itse ajelet vanhalla paskalla?


    • micralla ajelet?

      jaa vanha paska varmaa tarkotit omaa autoo, sulla reppanalla ei ole edes varaa rs4 audii ja nyt vituttaa

    • 1+3

      En nyt välttämättä lähtisi keulimaan lähes kuusi vuotta vanhalla rs4:llä. Ei millään pahalla.

    • köyhä duunari ......

      ihan nätti auto, itse en kyllä ole noitten audien perään, jos olisin ns. rikas, ei nyt mikään miljonääri. mut sen verran varakas että olis autoon (kesä-autoksi)
      varaa laittaa toi sun rs4 verran niin ostaisin ihan jotain muuta merkkiä.
      mut minkäs teet kun on persaukinen pätkäduunari.
      katoin äsken nettiautosta tota sun autoas, tehot nm jne..
      kiukkuinen on peli.
      300hv alkaa olemaan itellä maksimi.

      tämä 6vuotta vanha on aivan uusi itselle. ihailen muutamaa 80 luvun autoa joten repikää sitä vanhaa siitä :)

    • olen rikas

      oha toi suht koht äkänen peli ja kiihtyvyss kohdillaan, hyvi ehtii kaupasta kotii enne ku maidot happanee :D pitäs varmaa ruveta vaihtaa, ku uudesta asti ollu

      mitäs mieltä ootte AWD R s60 volvosta ? tehot jää vaa 300 hv mut hyvinhän silläkin pääsee

    • lkhgfvblufxbkl

      kyöhät. :=DDDDDDDD

    • kait täällä pärjää

      Hahhahhaaa...! Palkanmaksajasi saa verovähennyksiin 40,000.00 !!! :D ei kukaan ole noin tyhmä että noin halvalla tekee! :D Jos työehtosopimuksessa on määrätty 12,780.00e ni se on silloin se eikä yhtään vähempää! :)

    • lapsenkaitsija

      Nyt on niin heikko trolli että kenties siellä on 15-vuotias nuori poju päässyt nettiin välitunnilla leikkimään?

      Tuskin tienaat edes kahta tonnia kun et osaa äidinkieltä, kielioppia, isoja kirjaimia, pilkkuja tai edes pisteitä käyttää lauseissa tai niiden välissä.

      Onnea etsiessäsi vähänkin vaativampaa työtä elämässäsi. Kouluttaudu!

    • olen rikas

      Kerro miks mun pitää etsiä työtä itselleni kun mulla on jo ?!?!!?

      ja nyt sua varmaa vituttaa ku olet kyöhä etkä tienaa paljoo paskaakaa ja nyt tuut tänne avautuu, kannattaisko hankkia parempi työpaikka pelle ?!?!?!

      sähän varmaa tienaat just ton alle 2 tonnii,

      mut eihän tommoset äidin pikku finni naamat edes tienaa ton enempää kun ei ole koulustusta meneppä sinne amiksee ja hanki itselles se koulutus

      • olen sivistynyt

        Käsket menemään kouluun, vaikka kirjoitustaidostasi päätellen olet itsekin vältellyt koulua?

        miks
        ku
        kyöhä
        finni naamat
        meneppä
        amiksee

        ??!?!!!???!!!??????

        Leuhkisin autolla vasta sitten, kun se on uutena ostettu ja käteisellä maksettu.


    • tyj fj

      olkaa mitä olette...mulla on kaikki mitä tarvin.

    • olen rikas

      koulut on jo käyty, ei tarvii enää käydä!!!! susta en menis nyt iha samaa sanomaa !!

    • Netto surkee

      Jos tuo on brutto tuloa, en paljon kehuskelis..
      Varsinkii jos on perhe..

      Vuosiansio n.68K€, eikä ole varaa perheellisellä kuin vanhaan autoon.. Verottaja vie muut palkasta otettavat n.41% pois tuloista..

      Ja muija penskat loput..

      • Verottaja ystävä

        Samaa mieltä, että vaikka hyvätuloisuus on jonkun mielestä ihannoitava (kenenpä ei) niin kyllä se verottaja ottaa omansa. Itse rupeaa pikkuhiljaa pääsemään tuonne 100k vuosiansioille, niin joo kyllä siitä jää nettoa, mutta ei rikkaaksi voi kutsua todellakaan. Noh, "saa" tässä toisaalta tehdä töitä vielä varmaan lähes 40 vuotta töitä, joten toivottavasti pysyy vain terveenä. Eläkettä kertyy, mutta ei niistä taida nauttimaan koskaan päästä...


    • ---

      PK-seudulla alkaa 6000 olla keskipalkkaa

    • olen rikas

      tämä palkka on nettona

      • Dippadaa

        Haluaisimpa tietää mitä hommia tekee, jos saa yli 6000€/kk käteen.. rehdillä palkka työllä... ??

        Tuskin tänne lekurit kirjottelee..

        Onhan omatkin parhaat kk tilit jopa 7000€/kk kun on toosi paljon överii yms. ylimääräistä tilissä, mut sitten palataan sinne normi 3K€ netto tuloihin/kk..


        n.75000€/vuosi nettoon tarvii ainaskin 140000€ bruton..

        Jos olet norjassa öljynporauslautalla....


    • olen rikas

      iha rehellistä työtä teen, mutta en suomessa.

      Ruotsissa teen LVI hommia, eihän täällä suomessa noin hyvi tienaa ellei ole joku lääkäri.

      olen siellä joku 1.5-3 kk kerrallaa ja sit taas takas kotii jokuin aikaa oon ja sit taas takas ruotsii,

      täällä suomessa tienasin lvi hommista joku 21€/h oha tossa pikkunen ero!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2274
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2127
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe