kuulin Jumalan äänen

kiitollinen

Olen tästä joissain ketjuissa jo mainnut mutta nyt haluan kertoa koko jutun. Olin 19 vuotias,jäänyt orvoksi ja eksynyt huonoon seuraan jossa oli huumeiden käyttäjiä.Itse en koskenut huumeisiin mutta se maailma kiehtoi minua,no olin mä nyt pari kertaa polttanut ruohoa.oli kaunis kesäpäivä ja olin selvinpäin ja istuin matonpiiskaustelineellä. ja sitten mä mietin mielessäni et :miltäköhän heroiini tuntuis? samassa mä kuulin miehen äänen taivaalta sanovan mulle: Et edes ajattele sitä! katsoin ylöspäin ja hetken mietin et kukakohan mulle huus parvekkeelta mut sit tajusin et kuka mun ajtukset lukis. siis päättelin että kyseessä on Jumala joka päätti puuttua elämääni.olin häkeltynyt mutta sanat olivat niin selkeät että en voinut muutakaan kuin muuttaa elämääni. en sen jälkeen ole edes ajatellut huumeiden käyttöä jätin sen piirin kokonaan pois elämästäni.ja joka päivä olen kiitollinen tuosta kuulemisestani.kuinka monta ihmistä maailmassa onkaan ja Jumala puuttui juuri minun elämääni ja puhui minulle.tunnen olevani rakastettu.

13

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ; - )

( - ;

• Pidä kuitenkin niistä vanhoista ystävistä kiinni, jos mahdollista. Ihan evankeliointi mielessä. Siunausta. Hoos. 14:3.
      Nyt sä et ole enää orpo. Meillä on sama ihana Isä.

• Vastakääntyneen uskovan ei pidä ryhtyä evankelioimaan ryppy- tai narkkarikavereitaan. Liian moni on mennyt sille tielle takaisin aineisiin.
        Jumalan lapsen tulee ensin vahvistua Herrassa ja uskossa Häneen.
        Sitten vähän kasvaneena ja vahvistuneena voi saada Herralta tehtävän evankelioida entisiä kavereita. Mutta minä varottaisin siitä ensimmäisten uskossaolo vuosien aikana. Seurakuntaan kasvamaan ja vahvistumaan Herran ja uskovien seurassa.

• O0O0O0O0O0O0O0O0O0O0
        jaikali kirjoitti:

Vastakääntyneen uskovan ei pidä ryhtyä evankelioimaan ryppy- tai narkkarikavereitaan. Liian moni on mennyt sille tielle takaisin aineisiin.
        Sitten vähän kasvaneena ja vahvistuneena voi saada Herralta tehtävän evankelioida entisiä kavereita. Mutta minä varottaisin siitä ensimmäisten uskossaolo vuosien aikana. Seurakuntaan kasvamaan ja vahvistumaan Herran ja uskovien seurassa.

Kunpa voisin antaa jaikalin kommentille useamman kuin yhden plussan. Olen nähnyt että ihmiset eivät ilmesty tyhjästä ympärillemme, vaan edustavat aina joko taivaan tai pimeyden joukkoja, ja myös sillä asialla toimivat. Jos on ollut pimeyden touhuissa mukana, ei siihen liittyvät kaverit mielestäni voi missään tapauksessa olla kiinnipitämisen arvoisia vaikka siltä tuntuisi. Osa heistä lähtee pois automaattisesti kun ihminen tulee uskoon, mutta osa jää ikään kuin kyselemään suostumustasi ja saattaa onnistua vetämään takaisin pimeyteen vaikka eivät sitä toki suorasti ilmaise. Yritin itse kovastikin pitää vanhoista kavereistani kiinni mutta myöhemmin olen katunut sitä. Jos elämäänsä saa iloisen muutoksen niin miksi ei antaisi koko elämän uudistua sen mukana ja vaihtaa kaveripiiriäkin, sillä eihän siinä yksin jää kuitenkaan.

• Veikko.
        jaikali kirjoitti:

Vastakääntyneen uskovan ei pidä ryhtyä evankelioimaan ryppy- tai narkkarikavereitaan. Liian moni on mennyt sille tielle takaisin aineisiin.

Ei. Parempi silti mennä, ja saada heidän edes henkisesti kääntymään. Ei ole todistetita, että juomarit eläisi juurikaan lyhempää elämää, kuin maidolla, mehuilla, limsoilla ja kahveilla, ja huumeaineisiinkin kuoleminen alkaa olla harvinaisempaa, kun sitä opitaan ottamaan hieman kohtuullisemmin.
        Pahempi lankeemus on se, että hylkää ystävänsä, kuin että jää kiinni aineisiin....
        Älä omaa ylpeää kieltämystänne kaikille elämäntavaksi tarjotko, eihän Paavalikaan sitä ylpeyttä pitänyt minkään arvoisena. Eihän Jeesus sanonut, että mikään ravinto- tai huumausaine ketään saastuta:"Ei saastuta mikä tulee suusta sisään, vaan se mikä ulos"....

• Hei kiitollinen

Kiitos, kun kerroit kokemuksesi. Jumala puuttuu ja tahtoo vaikuttaa meidä jokaisen elämään, ja suorastaan riemuitsee jokaisesta joka ottaa hänet vastaan. Iloitsen puolestasi. Toivottavasti olet löytänyt seurakuntayhteyden, muita uskovia ja paikan, jossa voit uskossasi vahvistua. Tätä kertomaasi sinun kannattaakin jakaa eteenpäin :)

Kaikkea hyvää sinulle,
      Pirkko-pappi

• ääniä päässä

kun joku ilman jumalaa selviää jostain te käytätte sitä todisteena jumalan teoista. mutta kun kysytään pahuuden ongelmasta, te vetoatte vapaaseen tahtoon. selitykset teillä on aina tilanteen mukaan mutta ei mitään todistetta jumalan töistä aloittajankaan tapauksessa. jumalan äänen kuulemista pitäisi pahoitella koska olematon ei puhu tai ääntele.

• JumalaOn

Hienoa,aloittaja:) Itselläni on ollut samankaltainen kokemus,noin 20-vuoden iässä(uskoon tulin 19-vuotiaana). Jumala(tai luultavimmin se tietenkin oli enkeli,palvelukseen lähetetty henki) puhui minulle korvin kuultavalla äänellä. Hän puhui vain yhden lauseen,mutta se lause ja kokemus onkin kantanut jo viitisentoista vuotta,kun on ollut tiukkoja hetkiä. Olin kokeillut huumeita jo tuolloin,ollut vieroituksessakin,pelannut spiritismiä ja tehnyt kaikkea painokelvotonta..Öiset kauhu ja pelkokohtaukset piinasivat,vaikka päihteitä en enää käyttänytkään,tupakkaa kuitenkin poltin. Erään kerran taas valvoin ja vapisin peiton alla Raamattu rintaani vasten,rukoillen kuin henkeni hädässä,että Jumala ottaisi kamalan ahdistukseni pois ja yhtäkkiä kuulin sanat: "Älä pelkää!" Ne sanat sanottiin niin voimakkaalla auktoriteetilla ja rauhalla,etten ole ennen enkä jälkeen sellaista kuullut enkä kokenut. Rauhoituin välittömästi ja tiesin,että nyt Jumala näkee ja kuulee minut,kuten psalmikin todistaa:"..vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa,en minä pelkäisi mitään pahaa.." Kiitos Jeeukselle,joka karkoittaa kaiken pelon,amen :)

• juuhelikkäs

Nonni, eletää kumminki vuotta 2014, nää jumalalöpinät voi lopettaa jo. Kuka nykypäivänä edes uskoo "ihmeparantumiseen" tai "vetten päällä kävelyyn". Ei vittu.

• Jesurun
        juuhelikkäs kirjoitti:

Nonni, eletää kumminki vuotta 2014, nää jumalalöpinät voi lopettaa jo. Kuka nykypäivänä edes uskoo "ihmeparantumiseen" tai "vetten päällä kävelyyn". Ei vittu.

Minä uskon. Varsinkin kun olen nähnyt enkelin, karkottanut myrskyn, puhunut kielillä, elänyt johdatuksessa, nähnyt profetioiden toteutuvan, ja kaikkea muuta mitä raamattu kertoo. Tosin uskoin jo tätä ennen, ja se onkin tärkeää. Jumala ei mielellään tällaisilla tempuilla todistele itseään, vaan nämä on vasta seurausta uskosta ja näin raamattu opettaakin.
        Mitä tuo vuosiluku merkitsee? Eikö Jumalaa ole olemassa, koska vuosiluku on 2014? Onpa omituinen näkemys. Jumala pystyy luomaan suuremmankin vuosiluvun. Sen näemme parin kuukauden päästä.

• "... olin selvinpäin..."

Mitä ilmeisemmin et ollut vaikka luulit olevasi.

• Veikko.

Jos olet perheen vanhin tyttö, löydät äänen helpommin kuin vanhin poika, joka Jumalan aistii valona. Äänenä kun ymmärrät Jumalan, niin löydät sen siitä fiiliksestä, joka pistää sinut muodostamaan sanojasi. Ei Jumala koske fysikaalisessa tilanteessa meidän ymmärrykseemme, vaan ihminen saa itse syödä ymmärtämänsä asiat, ja se valitettavasti tarkoittaa, että Jumala sinänsä ymmärrä ihmisen kieliä. Paitsi sen jälkeen, kun tuli Jeesuksessa maansa päälle. Tämän jälkeen paholaisella alkoi se kauhu, ettei se saa enää koskaan yhtään inhimillistä henkeä ja ääntä itselleen ohjaajaksi, mutta väärät profeetat siihen silti suostuivat....He ovat niitä syyttäjäpirulaisia, jokaisen kristillisenkin lahkonsa johtopaikoilla....

• Naapurin setä

Oletko varma, että "ääni" puhui sinulle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      74
      3345
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      1921
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1909
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      17
      1446
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1391
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1308
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1296
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1207
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1197
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      965
    Aihe