En löydä en, vaikka oon katsonut joka taskusta ja sängyn alta.
Epäilen kissaa.
850 vm 94 kyseessä.
Mistä mä saan uuden?
Volvon avain hukassa...
11
1864
Vastaukset
- mistä luulisit
Volvolta.
- Hiekatze
Kissaa on lähtökohtaisesti pidettävä syyttömänä ennenkuin se on tuomittu.
- aika helppo homma
semmoinen iso talo jossa myydään autoja ja ulkoseinässä tai katolla on iso sininen mainoskyltti jossa lukee VOLVO.
- Tero61
Onko se näin yksinkertaista, että volvon tiskillä esittää rekisteriotteen, joka on auton hansikaslokerossa, jonka ovet on kiinni:) Saanko jotain runkonumeroa vastaan alkuperäisen avaimen ja erillisen käynnistyksen estopuikulan?
Voisin tietenkin soittaa volvolle, mutta ihan kiva kysellä täältä jos jollain on kokemusta tai tietoa.- ei mitään kiirettä
joo jatka vaan kyselyä täällä niin voi ensi viikonkin ajella taksilla.
- ittooidI
Eikö volvoturo osaa hommata avaimia oikeaa reittiä pitkin? Aika superprovo aloitus.
"Voisin tietenkin soittaa volvolle, mutta ihan kiva kysellä täältä jos jollain on kokemusta tai tietoa."
Esimerkiksi nimimerkit "aika helppo homma" tai "mistä luulisit" omasivat uskomattoman hyvää kokemusta asiasta. Vie kissasi siis heidän ehdottamaansa autoliikkeeseen. - Tero61
No hei taas...Ei tässä ole tarkoitus provoilla alkuunkaan.
Sattui vaan niin että auton ainoa avain ja se puikko hävisi.
Kyllähän tuo on jo jokseenkin selvinnyt että miten toimitaan, mutta kivahan se on tässä rupatella ja heittää jotain läppää avaimista..
Epäilen edelleenkin kissaa ja joku nurkka on vielä tutkimatta.
Mun kissalla on tapana leikkiä pienillä jutuilla..:)- ittooidI
No etpä sä sitä autoa hirveästi tartte kun on avaimistakin aikaa rupatella sillä välin kun ovat kissan leluna. Nyt siis jo ainakin yhdeksän päivän ajan. Aika ovelaa syyttää kattia avainten katoamisesta muuten. Meilläkin oli joskus kissoja, ja heti sen huomasi kun leikki kävi jollakin luvattomalla. Johonkin väärään koloon olet itse avaimesi lykännyt.
- nöpö
Aika herkkiä kissaihmisiä täällä on.
- Tero61
Saan volvolta rekkarin perusteella uuden avaimen mutta tuo puikko käynnistyksenestoon en saa.
Auto tuotiin saksasta joskus muinoin ja siis etsin sitten semmoista tahoa joka osaa ohittaa eston.
Tämmöstä tää nyt on...Hyvää syksynjatkoa teille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4533876Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501266
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047