ihminen muuten on hyvännäköinren ja mukava.
Voisitteko tapailla debiiliä (ÄO 50-70)
31
334
Vastaukset
- Kyllä vain.
Imbesillikin kelpaa jos on hyvännäköinen.
- Entäs
idiootti?
En.
- Itsessikö
nyt puhut?
- ätmi
Normaali suominainen on joka tapauksessa debiili verrattuna omaan älyyni, joten samapa tuo.
- naikkonen 333
Tiedän kyllä mitä tarkoitat ja voi sitä tragikomiikkaa seurata mitä leikkikenttä juttuja meneillään, mutta pitää muistaa myös huippuälykkäät on toisinaan ihan täysin väärässä, vaikka tuntuukin siltä hetken, että on tosi oikeassa taas ;)
- timantinkova
Hyvännäköinen, mukava ja rikas. Yhteiskunta painaa sittenkin liikaa päälle, haluan taloudellisen vapauden tekemättä mitään. Ei kai tuollaisella olisi sanavarastoakaan sen vertaa, että voisi mistään jutella. Voisin vain sanoa, että siivoa, pese pyykit, ota suihin. Ruoka ja kauppareissut pitäisi varmaan tehdä itse.
En voisi. Mistä me juttelisimme? En jaksaisi kuunnella tyhjänpäiväisiä asioita.
Kerran voisin korkeintaan lähteä kahville, jos olisi ihan pakko mutta siinä se.- scrg
Mutta voithan sinä puhua ja mies kuunnella. Eikö se ole tavallisin tapa jolla parit keskustelevat?
- 6+4
scrg kirjoitti:
Mutta voithan sinä puhua ja mies kuunnella. Eikö se ole tavallisin tapa jolla parit keskustelevat?
ei ole tavallista, ei
- valkoinen barbaari
Naiset ainakin voivat. Mustien afrikkalaisten keskiverto-ÄO on tota luokkaa ja ne on todella haluttuja suomalaisten naisten keskuudessa.
- Eikä niiden
tatuoitujen jyystäjäkarjujenkaan ÄO usein ylitä 70 pistettä
- scrg
Ehkä. Mistä sen tietää että jonkun äo on 70? Tai täysi sata?
Onko palstalla joku 70? Minä? - ht ...
Niin siis nyt puhutaan käytännössä jostain älyllisesti kehitysvammaisen tasolla olevasta.
Voisi vähän tiukkaa tehdä, mutta jos olisi sekä hyvän näköinen että mukava, niin voisihan sellaista harkita. Suhde olisi tosin varmasti kaukana mistään normisuhteesta, mutta tarvitseeko kaiken aina olla normaalia. - Näin on marjat
Varmaan, jos nainen on nätti blondi, niin sitten. Sellaisenhan kuuluukin olla yksinkertainen.
- Kaikki blondit
on debiilejä, osa jopa imbesillejä
- Ei vain blondit
Kaikki blondit kirjoitti:
on debiilejä, osa jopa imbesillejä
vaan lähes kaikki naiset
- Tepiilit tänne!
Totta hemmetissä. Jos on mukava ja nätti, ja innokas sänkyhommissa, ei tarvi olla mikään ruudinkeksijä. Eikä tarvi olla mitenkään nättikään, ihan tavis meikitön käy erittäin hyvin, kunhan on suunnilleen normaalipainoinen. Merkittävä ylipaino ei todellakaan sytytä.
Jos joku ominaisuus tuntuu olevan heikompi, kuten se äo, niin sitä todellakin voi kompensoida vaikka iloisella ja mukavalla luonteella. Ainakin minua miellyttää Frendit-sarjassa se tyhmää esittävä blondi. Se on nätti ja hauska, ei sellaisen kanssa olisi tylsää.sinä kai olet juuri niitä joiden ansiosta väitetään miehelle kelpaavan seksiin kuka ja mikä tahansa.
- Ukko muttei hullu
hullu_ukko kirjoitti:
sinä kai olet juuri niitä joiden ansiosta väitetään miehelle kelpaavan seksiin kuka ja mikä tahansa.
Ja sinä niitä, jotka ei saa ikinä keneltäkään, vaikka kelpuuttaisi kenet tahansa ikähaarukassa 6-112v.
Ukko muttei hullu kirjoitti:
Ja sinä niitä, jotka ei saa ikinä keneltäkään, vaikka kelpuuttaisi kenet tahansa ikähaarukassa 6-112v.
Pidä huoli, että oli viimeinen kerta kun haukut minua pedofiilksi!
Jos olisit fyysisesti edessäni olisin nuijinut sinut maahan!- vielä hullumpi
hullu_ukko kirjoitti:
Pidä huoli, että oli viimeinen kerta kun haukut minua pedofiilksi!
Jos olisit fyysisesti edessäni olisin nuijinut sinut maahan!Nimimerkkisi kertoo sinusta kaiken. Tosin minun nuijimiseen tarvitaan melkoinen lauma hulluja. Mave on tuttu liike, captain of crushit tuttuja leluja, enkä säikähdä, vaikka pimeällä kadulla huumehörhö osoittaisi minua aseella päähän. Tiedä sitten, kumpi meistä on se hullumpi...
- Ikisinkku M
Tuo jatko "ihminen muuten on hyvännäköinen ja mukava." poissulki suominaisten mahdollisuuden vastata kyllä, jos olisit kysynyt "Voisitteko tapailla debiiliä (ÄO 50-70), ihminen muuten väkivaltainen ja vastuuton paska" kaikki naiset olisi rientäneet tänne sanomaan "Kyllä ilmanmuuta"
- Äädämi
Kunhan siltä pillureikä löytyy ja ulkonäkö on riittävän kyrpääseisottava. Ei naisen yläpäällä muutenkaan suihinottoa lukuun ottamatta mitään tee.
- Mieluummin
kuin huippuälykästä asbergeriä.
- intj87
Äly ja yleissivistys ovat tärkeimpien kriteerieni joukossa joten todennäköisesti tuosta ei tulisi mitään. Ei olisi mitään puhuttavaa kun jatkuvaa small talkia en kestä. Ekstroverteille ihmisille tuollainen suhde olisi varmaan helpompi.
- taukki kelpaa
miksen voisi tulen taviksien kanssa toimeen mistä älykäs sitten juttelee itse en jaksa kuunnella mitään piin 3,14 synnystä ja mistä se on saanut alkunsa ja x kertaa y jaettuna pii kolmanteen tulee x ja y tulee niin ei kiinnosta oli kuinka älykäs kuin tykkää mutta tykkään puhua ihmisten asioita kaikkea mukavaa pussailla ajella autolla paneskella puhua pehmeitä ja tyhmiä siitä minä tykkään pimppi asioista naisen kanssa mutta en pii asioista
- lady_marmalade83
Mikä ettei, jos hän vain lopettaa nuoruusvuosista, sivarivalinnasta ja kotiseudun tyypeistä jankuttamisen.
- Kyllä
Voisin. Yhtä lailla voisin tapailla painoindeksiltään isoa, joka olisi mukava. Mukavuus on se avainsana.
Kauan sitten tämä otsikon tilanne osui kohdalleni. Oli tyttö, joka oli mukava ja mielestäni tosi kauniskin. Hänestä itsestään täysin riippumattomista syistä oli hänelle annettu syntymässä kuitenkin vähän vähemmän kuin muille. Tutustuimme netissä ja aikamme siellä keskusteltua aloimme tapailla livenä. Viihdyimme hyvin toistemme seurassa.
Sitten kohtalon kova koura puuttui peliin. Muut ihmiset tekivät molemmille selväksi, että yhteydenpidon täytyy loppua. Minä olin kuulemma likainen vammaisen hyväksi käyttäjä. Tytön taas ei kuulemma kannattanut edes ajatella mitään parisuhteita saati lapsia. Olimme nuoria, pelokkaita ja uskoimme muita. Se oli väärin.
Tämä ei tapahtunut 1930-luvun Saksassa. Vaan Suomessa 2000-luvun alussa.- Entäs tämä?
Olisitko halunnut lapsia tuon tytön kanssa? Älykkyyden sanotaan periytyvän äidiltä pojalle. Olisitko ollut valmis vähälahjaisen pojan vanhemmaksi? Ei ole niin helppoa ohjata lasta jolle kaikki on hurjan monimutkaista ja vaikeaa, tai katsoa lapsen surua kun muut lapset kiusaavat tarhassa ja koulussa. Lapset ovat niin julmia kun huomaavat toisessa jonkun heikkouden.
- qqwweewqq
Jos kyseessä olisi nätti, suloinen ja hauskan positiivinen nainen. Sellainen hyväntahtoinen joka näkisi kauneutta rumissakin asioissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3027661Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne855989Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1673548Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322007Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1921885Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san201733- 361599
- 441484
- 221431
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan661406