Voisitteko tapailla debiiliä (ÄO 50-70)

jos kyseinen

ihminen muuten on hyvännäköinren ja mukava.

31

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä vain.

Imbesillikin kelpaa jos on hyvännäköinen.

• Entäs

idiootti?

• En.

• Itsessikö

nyt puhut?

• ätmi

Normaali suominainen on joka tapauksessa debiili verrattuna omaan älyyni, joten samapa tuo.

• naikkonen 333

Tiedän kyllä mitä tarkoitat ja voi sitä tragikomiikkaa seurata mitä leikkikenttä juttuja meneillään, mutta pitää muistaa myös huippuälykkäät on toisinaan ihan täysin väärässä, vaikka tuntuukin siltä hetken, että on tosi oikeassa taas ;)

• timantinkova

Hyvännäköinen, mukava ja rikas. Yhteiskunta painaa sittenkin liikaa päälle, haluan taloudellisen vapauden tekemättä mitään. Ei kai tuollaisella olisi sanavarastoakaan sen vertaa, että voisi mistään jutella. Voisin vain sanoa, että siivoa, pese pyykit, ota suihin. Ruoka ja kauppareissut pitäisi varmaan tehdä itse.

• En voisi. Mistä me juttelisimme? En jaksaisi kuunnella tyhjänpäiväisiä asioita.

Kerran voisin korkeintaan lähteä kahville, jos olisi ihan pakko mutta siinä se.

• scrg

Mutta voithan sinä puhua ja mies kuunnella. Eikö se ole tavallisin tapa jolla parit keskustelevat?

• 6+4
        scrg kirjoitti:

Mutta voithan sinä puhua ja mies kuunnella. Eikö se ole tavallisin tapa jolla parit keskustelevat?

ei ole tavallista, ei

• valkoinen barbaari

Naiset ainakin voivat. Mustien afrikkalaisten keskiverto-ÄO on tota luokkaa ja ne on todella haluttuja suomalaisten naisten keskuudessa.

• Eikä niiden

tatuoitujen jyystäjäkarjujenkaan ÄO usein ylitä 70 pistettä

• scrg

Ehkä. Mistä sen tietää että jonkun äo on 70? Tai täysi sata?

Onko palstalla joku 70? Minä?

• ht ...

Niin siis nyt puhutaan käytännössä jostain älyllisesti kehitysvammaisen tasolla olevasta.

Voisi vähän tiukkaa tehdä, mutta jos olisi sekä hyvän näköinen että mukava, niin voisihan sellaista harkita. Suhde olisi tosin varmasti kaukana mistään normisuhteesta, mutta tarvitseeko kaiken aina olla normaalia.

• Näin on marjat

Varmaan, jos nainen on nätti blondi, niin sitten. Sellaisenhan kuuluukin olla yksinkertainen.

• Kaikki blondit

on debiilejä, osa jopa imbesillejä

• Ei vain blondit
        Kaikki blondit kirjoitti:

on debiilejä, osa jopa imbesillejä

vaan lähes kaikki naiset

• Tepiilit tänne!

Totta hemmetissä. Jos on mukava ja nätti, ja innokas sänkyhommissa, ei tarvi olla mikään ruudinkeksijä. Eikä tarvi olla mitenkään nättikään, ihan tavis meikitön käy erittäin hyvin, kunhan on suunnilleen normaalipainoinen. Merkittävä ylipaino ei todellakaan sytytä.
      Jos joku ominaisuus tuntuu olevan heikompi, kuten se äo, niin sitä todellakin voi kompensoida vaikka iloisella ja mukavalla luonteella. Ainakin minua miellyttää Frendit-sarjassa se tyhmää esittävä blondi. Se on nätti ja hauska, ei sellaisen kanssa olisi tylsää.

• sinä kai olet juuri niitä joiden ansiosta väitetään miehelle kelpaavan seksiin kuka ja mikä tahansa.

• Ukko muttei hullu
        hullu_ukko kirjoitti:

sinä kai olet juuri niitä joiden ansiosta väitetään miehelle kelpaavan seksiin kuka ja mikä tahansa.

Ja sinä niitä, jotka ei saa ikinä keneltäkään, vaikka kelpuuttaisi kenet tahansa ikähaarukassa 6-112v.

• Ukko muttei hullu kirjoitti:

Ja sinä niitä, jotka ei saa ikinä keneltäkään, vaikka kelpuuttaisi kenet tahansa ikähaarukassa 6-112v.

Pidä huoli, että oli viimeinen kerta kun haukut minua pedofiilksi!

Jos olisit fyysisesti edessäni olisin nuijinut sinut maahan!

• vielä hullumpi
        hullu_ukko kirjoitti:

Pidä huoli, että oli viimeinen kerta kun haukut minua pedofiilksi!

Jos olisit fyysisesti edessäni olisin nuijinut sinut maahan!

Nimimerkkisi kertoo sinusta kaiken. Tosin minun nuijimiseen tarvitaan melkoinen lauma hulluja. Mave on tuttu liike, captain of crushit tuttuja leluja, enkä säikähdä, vaikka pimeällä kadulla huumehörhö osoittaisi minua aseella päähän. Tiedä sitten, kumpi meistä on se hullumpi...

• Ikisinkku M

Tuo jatko "ihminen muuten on hyvännäköinen ja mukava." poissulki suominaisten mahdollisuuden vastata kyllä, jos olisit kysynyt "Voisitteko tapailla debiiliä (ÄO 50-70), ihminen muuten väkivaltainen ja vastuuton paska" kaikki naiset olisi rientäneet tänne sanomaan "Kyllä ilmanmuuta"

• Äädämi

Kunhan siltä pillureikä löytyy ja ulkonäkö on riittävän kyrpääseisottava. Ei naisen yläpäällä muutenkaan suihinottoa lukuun ottamatta mitään tee.

• Mieluummin

kuin huippuälykästä asbergeriä.

• intj87

Äly ja yleissivistys ovat tärkeimpien kriteerieni joukossa joten todennäköisesti tuosta ei tulisi mitään. Ei olisi mitään puhuttavaa kun jatkuvaa small talkia en kestä. Ekstroverteille ihmisille tuollainen suhde olisi varmaan helpompi.

• taukki kelpaa

miksen voisi tulen taviksien kanssa toimeen mistä älykäs sitten juttelee itse en jaksa kuunnella mitään piin 3,14 synnystä ja mistä se on saanut alkunsa ja x kertaa y jaettuna pii kolmanteen tulee x ja y tulee niin ei kiinnosta oli kuinka älykäs kuin tykkää mutta tykkään puhua ihmisten asioita kaikkea mukavaa pussailla ajella autolla paneskella puhua pehmeitä ja tyhmiä siitä minä tykkään pimppi asioista naisen kanssa mutta en pii asioista

• lady_marmalade83

Mikä ettei, jos hän vain lopettaa nuoruusvuosista, sivarivalinnasta ja kotiseudun tyypeistä jankuttamisen.

• Kyllä

Voisin. Yhtä lailla voisin tapailla painoindeksiltään isoa, joka olisi mukava. Mukavuus on se avainsana.

Kauan sitten tämä otsikon tilanne osui kohdalleni. Oli tyttö, joka oli mukava ja mielestäni tosi kauniskin. Hänestä itsestään täysin riippumattomista syistä oli hänelle annettu syntymässä kuitenkin vähän vähemmän kuin muille. Tutustuimme netissä ja aikamme siellä keskusteltua aloimme tapailla livenä. Viihdyimme hyvin toistemme seurassa.

Sitten kohtalon kova koura puuttui peliin. Muut ihmiset tekivät molemmille selväksi, että yhteydenpidon täytyy loppua. Minä olin kuulemma likainen vammaisen hyväksi käyttäjä. Tytön taas ei kuulemma kannattanut edes ajatella mitään parisuhteita saati lapsia. Olimme nuoria, pelokkaita ja uskoimme muita. Se oli väärin.

Tämä ei tapahtunut 1930-luvun Saksassa. Vaan Suomessa 2000-luvun alussa.

• Entäs tämä?

Olisitko halunnut lapsia tuon tytön kanssa? Älykkyyden sanotaan periytyvän äidiltä pojalle. Olisitko ollut valmis vähälahjaisen pojan vanhemmaksi? Ei ole niin helppoa ohjata lasta jolle kaikki on hurjan monimutkaista ja vaikeaa, tai katsoa lapsen surua kun muut lapset kiusaavat tarhassa ja koulussa. Lapset ovat niin julmia kun huomaavat toisessa jonkun heikkouden.

• qqwweewqq

Jos kyseessä olisi nätti, suloinen ja hauskan positiivinen nainen. Sellainen hyväntahtoinen joka näkisi kauneutta rumissakin asioissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      302
      7661
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      85
      5989
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      167
      3548
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2007
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      192
      1885
    6. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      20
      1733
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1599
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1484
    9. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1431
    10. Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?

Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan
      Maailman menoa
      66
      1406
    Aihe