Jos se olisi mukava?
Tapailisitko rumaa naista/miestä
16
91
Vastaukset
- ♀ --<--@
Ilomielin! Haaveilen mukavan miehen löytämisestä.
Ruma?
Jos ihminen on yleisten kauneusmääritelmien mukaan kaunis mutta ei ole mukava, niin näyttää minusta rumalta. - 19+19
En tietenkään tapailisi naista jos hän olisi mielestäni ruma.
Omasta mielestäni rumaa en.
- ht ...
En. Jollei olisi vain hieman ruma, mutta samalla aivan järjettömän mukava.
- hugo
En tapailisi helkaa.
- kiltti atm
En pääse tapailee edes rumia naisia. Olen pyytänyt treffeille mutta pakit tulee aina.
Rumat naiste haluaa sellaisia hunks miehiä jotka järnii naista edestä ja takaa. Helkakin tietää tämän vanhana jännämiesten patjana. - girlfriendHki
kiltti atm kirjoitti:
En pääse tapailee edes rumia naisia. Olen pyytänyt treffeille mutta pakit tulee aina.
Rumat naiste haluaa sellaisia hunks miehiä jotka järnii naista edestä ja takaa. Helkakin tietää tämän vanhana jännämiesten patjana.No mun kans et lähe treffeille vaik oon kaunis!
- Niin se on
No jos tapailisi lähinnä vain seksin merkeissä eikä tarvitsisi näyttäytyä yhdessä missään ihmisten ilmoilla, niin sitten ehkä.
- 574
Hyi hitto, miksi haluaisit seksiä ruman kanssa?
- Niin se on
574 kirjoitti:
Hyi hitto, miksi haluaisit seksiä ruman kanssa?
No jos on mukava nainen niin olisi kivaa palkita se.
- totuusonkaru
Eivät naiset tapaile rumaa miestä
- cowboy58
Tapailen rumia ja mieluusti mukavia ihmisiä mielellään. ;D
- T.TÄTI
joo, mukavaa miestä etsiskellessä...
- SekaSikiö
Paha kysymys.
Haluaisin tietenkin, että mieheni ulkonäkö miellyttäisi minua, mutta se ei saisi olla se syy miksi hänen kanssaan seurustelisin.
Uskon myös siihen, että ensisilmäykseen ei kannata luottaa. Silloin näkee vain tietyt piirteet ihmisessä ja ne luovat tiettyä mielikuvaa (varsinkin ulkonäölliset).
Siksi kannattaa toiseen tutustua ja muiden positiivisten piirteiden noustessa esiin toisen ulkonäköön "tottuu", se passaa juuri hänelle (ei voisi kuvitella häntä muun näköiseksi ja hän olisi just hyvä noin) ja ulkonäkö voi alkaa näyttää jopa hyvältä omaan silmään.
Olikohan ymmärrettävästi kirjotettu? :D Hankala selittää. Joskus kun on itselleni käynyt noin, että ekana (häpeän myöntää) ajattelin toisen ulkonäön olevan hiukan vähemmän kaunis/komea jopa ruma, mutta paremmin tutustuessa hän näyttää... itseltään ja siltä miltä hänen pitääkin näyttää ja se on hyvä se. - Jii007
Minulle ei ole mitään muuta väliä kuin, että nainen ei ole lihava. Pyöreähkö vielä menettelee, mutta lihava ei.
Rumana "miehenä" ei oikein voi vaatia mitään missiä tai supermallia.
Tärkein minulle on se, että se nainen hyväksyy minun ulkonäköni ja omituisuuteni, ja on mukava ihminen. Kokemattomuus tietysti kuuluu pakettiin. - Helppo vastaus
"Rumaa" naista kyllä!
Läskiä eli RUMAA naista EN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202810Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472447Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262232Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o392226Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581818Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181349Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121342- 701223
- 551200
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61163