Olemme olleet noin 2 1/2 v yhdessä. Emme asu yhdessä. Minulla jo täysi-ikäiset pojat. Miehellä ei lapsia.
Tästä voisi varmaan kirjoittaa romaanin..niin paljon sekä hyvää, että huonoa tapahtunut.
Siitä huonosta seurasi se, että kummankaan vanhemmat eivät voi sietää meitä yhdessä. Kertakaan en ole kasvotusten nähnyt äitiään, mutta jolle mies kertonut kaikki riidat yms. Yksityisyys minulta on viety. En ihmettelisi ollenkaan vaikka kuukautiskierron, e-pilleri merkin tämä miehen äiti ei tietäisi.
Vkonlopun aikana puhuimme ja puhuimme ja paperille laitettiin omat toiveemme, jotta suhde alkaisi täysillä toimimaan. Ilman, että joka ikinen asia olkoon hyvä tai huono, pitää informoida eteenpäin. "Likapyykki pestään kotona"-- vai miten sen meni.
Ilmoitin omille vanhemmilleni, että jumalauta, olen 40v nainen ja rakastan kaikesta huolimatta tuota miestä ja haluan mennä kihloihin.( Hänessä on hurmaavia piirteitä, huolehtivaisuutta ja seksi aivan upeata!) Mutta kukaan ei ole täydellinen, en minä eikä hän.
Tästä alkoi melkoinen puhelin rumba minun ja vanhempien kesken. Sanoja en kehtaa tässä toistaa, mutta kaikki mahdolliset viat ja syytteet minusta ja miehestä otettiin esille, jopa paino..(olet kohta niin lihava kun se äijäkin..)
Mies tuli kotiinsa, olin täällä itkenyt, sitten tuli raivo. Tiesin, että ei tämä uutinen mikään mieluisa eilen ollut vanhemmille ja mieskin sen tiesi. Kerroin, että ketuttaa pahasti, kaikkea kuulemaani en viitsinyt edes sanoa. Mies totesi, että kyllähän sä tämän tiesit, miksi kiukkuat. Ennen kihlausta luvattiin, että yhdessä selvitään, koska tiedettiin mitä on tulossa.
Se, että minun piti lähteä ulos siksi aikaa kun äitilleen soitti..kesti jotain pari minsaa.. mutta kovimpa keretty juttelemaan. Epäilin heti, että juu--ei ole soittanut. Mutta kaunis kihlasormus sormessa..en jaksanut alkaa riiteleemään.
Tosiaan, nyt mies nukkuu ja tyytyväinen, että minulla meni lopullisesti välit vanhempiini. Eihän niihin muutenkaan saanut kovin usein yhteyttä pitää (äiti 80v ja isä 72).
Tuo sanan helina mitä mies piti useiden päivien ajan " kyllä me selvitään.. plaap plaap.." Nyt kun oma äitinsä täyttää vuosia, ei pyöreitä, niin jos tämä kihlaus olisi voimassa, niin sormus olisi taskussa, ettei äiti hermostu .
Nyt enemmänkin ottaa päähän oma tyhmyys!!! Jätän sormuksen tänne ja etsiköön iki-ihanaisen äitinsä kanssa sitä. Mammanpoika aina ja ikuisesti. ja minä luuseri tai jotain kuulemma.
Ottaisin mieluusti jotain rohkaisevaa palautetta, aika paha olla ja häpeä.
Eilen kihloihin, nyt ero
10
326
Vastaukset
- teinimeininkiä
Anteeksi, kun en ymmärtänyt mikä jutun pointti oli?
Aikuisena kuitenkin itse päätät elämästäsi, ja jos vanhempasi eivät hyväksy ratkaisujasi, niin antaa heidän sitten olla omissa oloissaan. - appppp74..
Sori, taisi olla hieman sekava..mutta tuohon aikaan yöstä ei oikein kirjoitus sujunut.
Ongelma on se, että mies on niin kiinni vanhemmissaan, että huh huh. Sieltä on sadellut haukkumisia viimeiset pari vuotta. Syy tosiaan se, että mies kertoo kaiken lähinnä äidilleen ja sen perusteella on sitten minusta mielipide muodostettu.
Jossain vaiheessa oli jopa niin, että salassa seurusteltiin. Tämä oli äijän mielestä helpompaa, kun ei tarvinnut selittää mitään minusta. No siihen tuli loppu jokin aikaa sitten. Niinkuin edellä kirjoitin, että haluttiin ottaa seuraava askel, minua ei omien vanhempien mielipiteet kiinnosta, lähinnä soitin vaan ilmoitusluontoisen puhelun. Ja sitten alkoi se ryöpytys, johon tämä mies ei ottanut kantaa vaan meni nukkumaan, vaikka kuvittelin ja asiasta puhuttu, että tukea tarvitaan puolin ja toisin. Olemme aikuisia ihmisiä ja ja pitäis olla ME henki tuli mitä tuli.
Elämässä sattuu ja tapahtuu ja jos toinen on noin kylmä mua kohtaan, niin en halua tällaista, jos ei ymmärrä pahaa mieltäni, niin mitä tuo äijä sitten loppujen lopuksi voiskaan tukea YHTÄÄN MISSÄÄN ASIASSA! - no jo on tarina
On tosiaan kinkkistä tuo teidän seurustelu. Minusta sinä vastaat suhteistasi omiin vanhempiisi ja sinun ei pitäisi kaivata siihen miehen tukea. Samoin hän vastaa omista suhteistaan omiin vanhempiinsa. Miksi teidän pitää elämöidä vanhempien suuntaan koko kihlauksella jos se on riidan haastamista. Itse sitten vastaat omasta parisuhteesta jos haluat seurustella miehen kanssa, joka jakaa kaikki asiat äitinsä kanssa.
Ei millään uskoisi, että olette aikuisia. Vaikea tässä on kannustaa teitä kun ei itse ymmärrä, että miten teidän ikäiset toimivat tuolla tavalla. Ensin mennään kihloihin ja sitten jätetään sormus pöydälle. No ehkä teillä ei ole elämässä riittävästi draamaa ja se pitää jollain konstilla hakea. - Särkynyt
Ihan oikea päätös jättää sormus pöydälle, ei tule onnistumaan teidän onni. Eikä syy ole vanhemmat ei todellakaan, tiedät sen itsekin. Joten parempi löytää eri osoitteet, et jaksaisi tuota pitkään kuitenkaan.
Saattaahan sitä sokaistua hienosta sormuksesta tai jostakin muusta ja toinen on yleensä raha, näkee että toiselle sitä on maallista mammonaa, se vaan ei riitä , tiedätte kaikki että ei todellakaan riitä,
Silloin kun onni rakentuu aidolle välittämiselle ja mukaan ei kuulu minkäänlaisia addtikteja löytyy varmasti se taloudellinen kestävyys ennen pitkää.
On ehdotonta pitää selibaatti ja elää lasten kanssa tai yksin ja pitkään eron jälkeen, kyllähän jokaisella on joku ystävä jonka kanssa pystyy kommunikoimaan ja pitää oikein välttää toisen sukupuolen seuraa, haaskalinnut kyllä haistavat haaskan, sillä jokainen eronnut on hyvin heikoilla jäillä tunteitensa kanssa eron jälkeen. Ennemmin uskoo luuseria haaskalintua kuin niitä joihin kannattaa todella luotta ja tietää että apua saa. - hra Huu
Olen itse päihdealalla töissä ja kuulen vastaavia, hyvin hämmentäviä tarinoita usein. Onko teillä ollut päihdeongelmia?
Te olette keski-ikäisiä. Aikuisia ihmisiä. Teidän suhteenne vaikuttaa lähinnä teinien seukkaamiselta ja kouhaamiselta. Olette seurustelleet vain 2,5 vuotta, keski-ikäisiä ihmisiä ja suhteenne on mielestänne kytketty vanhempiinne. Jotenkin ihmettelen aloittajan ajatusmaailmaa... miksi miehesi tulisi ottaa vastuuta sinun ja vanhempiesi suhteesta? Olet kuin pikkulikka. Halusit sormuksesi, no matter what, ja nyt itket kun et voi tavata vanhempiasi ja miehesi ei "tue" sinua. Romuttuiko unelmasi "me kaksi vastaan maailma" siihen kun mies veti lonkkaa sohvalla kesken sun kriisiä?
Hei... mitä odotit? Että sormus muuttaa kaiken? Tuo onnen ja tekee ihmisistä aikuisia? Jep.- hra Huu
Ja tämän oli tarkoitus ravistella sua hereille. Ei olla ilkeyttä.
- niippa.
No Ap?
Miten kihlauksenne voi?- appppsormus
Sormus ei todellakaan onnea tuonut. Ja herraisä siihen tuuduttunut. Hän pitää äitiinsä tiivistä yhteyttä edelleen. Ja itse sanoi, että juttelee kun en ole paikalla. Kuulhaahan te minua arvostelevat, että kyllä suku voi olla Se pahin! Minä lähdin maailmalle 17 v ja opin elämään ilman toisten mielipiteitä. Olen suht hyvin koulutettu. Mies vaan on niin s-----alistettu, ettei osaa juuri mitään,paitsi, että työnsä hoitaa, työmoraali korkea. Kolmas kerta kun taas työpaikkaa haettiin.. Hänellä kun on paha luki ja kirjoitushäiriö..itse hakemuksensa teki ja minä vaan tarkistin. Huomasin, miten oli tyytyväinen, että itse tavallaan teki, en minä tai äitinsä. Hän on hieno mies, mutta äitiinsä voisi pitää tuntuvan tauon. Antaa ja annan kasvaa omaksi aikuiseksi mieheksi. Joskus tosin tulee hänen kohdallaan Psyko-leffa mieleen..
- oppeliini1
Te kumpikaan ette ole valmiita avioliittoon toistenne kanssa. Teidän kummankin käytös on aivan liian lapsellista. Lisäsitkö 25v ikääsi?
Sinun ei tarvitse tehdä tuosta miehestä vihamiestä - vielä. Jatkaessanne kertomasilaista elämäänne, hänestä tulee sellainen, ellet laske häntä menemään.
Tavallisesti, kun avioidutaan, siinä tulee sukua kaupan päällisinä.
Tuo suku (miehen perhe) on ajamassa sinut hulluuden partaalle, sekavasta tekstistäsi päätellen.
Miksi sinä huolellisesti ja harkiten VALITSET jatkaa tuollaista elämää?
Rohkaisisin sinua oikein vakavasti yksin tekemään päätöksen millaisen aviomiehen sinä haluat. JA haluatko sinä piinata itseäsi ja tuota miestä asialla jota kumpikaan ei koskaan tule hyväksymään. - että näin
hra Huu olet oikeassa tämä nainen juo 1 - 2 litraa kirkasta viinaa joka päivä. Ja äidin kanssa juttelee ja juoruaa jonnin joutavaa lähes joka päivä. Vanhemmat maksavat kaikki asunnon vuokran sähkön puhelin laskut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708