http://www.msn.com/fi-fi/viihde/kuuluisuus/samu-haber-yössä-riittää-itseään-tyrkyttäviä-naisia/ar-BB87YRp
"Jos Haberia ylipäätänsä jokin ahdistaisi, sellainen olisi keski-ikäinen humalainen nainen, joka tulee nipistelemään pyllystä ja pokaamaan.
– Yössä riittää itseään tyrkyttäviä. YÖK! Painukoon helvettiin."
Keski-ikäinen mies ei siedä ikäisiään naisia
12
168
Vastaukset
Olkoon 30 vuotias sitten "varhaiskeski-ikäinen" tai ei (kunhan ei "nuoreksi" tituleerata) niin ei kyllä siedä tämänkään ikäiset.
- pitää paikkansa
- niiiiiinpäää
No nyt teidän pitäisi ymmärtää, miten ällöttävältä nuoresta naisesta tuntuu, kun keski-ikäinen kaljamahainen ukko yrittää lähennellä. Kyllä sekin on nuoren naisen mielestä YÖK. Koskahan ne kaljamahat viimein tajuavat sen?
- ap.
niiiiiinpäää kirjoitti:
No nyt teidän pitäisi ymmärtää, miten ällöttävältä nuoresta naisesta tuntuu, kun keski-ikäinen kaljamahainen ukko yrittää lähennellä. Kyllä sekin on nuoren naisen mielestä YÖK. Koskahan ne kaljamahat viimein tajuavat sen?
Niin mutta tässä ei ollut kyse nuoresta miehestä, vaan niiden naisten ikäisestä miehestä.
- aivan noin
ap. kirjoitti:
Niin mutta tässä ei ollut kyse nuoresta miehestä, vaan niiden naisten ikäisestä miehestä.
No ei ne kaikki keski-ikäisetkään naiset ilahdu, jos joku juoppo samanikäinen tulee takapuolesta puristelemaan. Varsinkaan jos on parisuhteessa.
- samaa mieltä
ap. kirjoitti:
Keski-ikäisten naisten lähentelyt ei mieltä lämmitä. Valtion pitäisi lähettää jokaiselle yli 27 vuotiaalle naiselle pari dildoa ja käyttöohjeet.
samaa mieltä kirjoitti:
Keski-ikäisten naisten lähentelyt ei mieltä lämmitä. Valtion pitäisi lähettää jokaiselle yli 27 vuotiaalle naiselle pari dildoa ja käyttöohjeet.
Kiitos kauniista ajatuksesta, mutta meillä on kyllä ihan itse varaa hankkia dildomme. En ole koskaan kuullut yhdenkään naisen tarvitsevan sosiaaliavustusta dildon hankkimiseen.
- fafiyw
ap. kirjoitti:
Keski-ikä on vähän päälle kolmekymppisestä 60 v. asti.
- marianne89...
niiiiiinpäää kirjoitti:
Niinpä! Olin toissapäivänä Saksassa lyhyellä reissulla ja illalla joku valkohiuksinen, pienen kaljamahan omaava vanha ukko tuli siihen jotain höpisemään. En kysynyt ikää, mutta jo niistä hiuksista ja muustakin saattoi päätellä iäksi jotain 50-60 vuotta. Kovasti oli sakemannipapparainen sitten mölisemässä siinä, että "millonkas tulet uudelleen Müncheniin", vaikka kerroin että olin siellä vain sen päivän ja lähdössä juuri parin tunnin sisään, ja rupesi sen jälkeen puhumaan kännipäissään jotain tyyliin "olisi hyvä kun olisi nainen, jonka kanssa olisi hyvä yhteisymmärrys". Kittasin sitten vain ukon tilaaman viinin ja lähdin lopulta huikaten että "mulla alkaa olla jo kiire".
Paras vitsi oli siinä, että ukko oli yhdessä välissä koittanut myös höpistä kahdelle toiselle hyvin nuorelle (arviolta parikymppiselle) ulkomaalaiselle tytölle (jos oikein sivusta kuulin, taisivat puhua keskenään suomea) jotain, mutta kun nämä eivät kauheasti alkukohteliaisuuden jälkeen vastanneet, ukko oli heti haukkunut ne mulle... Eli voi vain arvata, että ukko varmaan on haukkunut lähtöni jälkeen mutkin baarihenkilökunnalle, kun en ymmärtänyt antaa. En kyllä mielestäni käyttänyt sitä viinitilaustakaan hyväkseni, koska olin jo sanonut että lähtisin parin tunnin sisään joten hän kyllä tiesi etten hengaisi seurassaan sen pidempään... Mutta se oli toisaalta hyvä näpäytys sakulle siitä, että suinkaan kaikki nuoret naiset eivät ole innoissaan siitä, että joku vanha ukko yrittää heitä, vaikka olisi voinut iän puolesta olla heidän isänsä, ja ettei siihen asiaan auta myöskään mitkään korkeasta työasemastaan selittelyt ja pressikortin esittelyt!
Tuli tuosta tapauksesta ikävästi vaan taas kerran tämän palstan "kaiken ikäisten miesten on luonnollista haluta nuori nainen" -hokemat mieleen. Ja ihan samaan tapaan kuten tällä palstallakin, myös tuossa tilanteessa paikallaolijoiden suhtautuminen tuntui hassua kyllä aika karkeasti sukupuolen mukaan jakautuneen vähän kahteen kastiin: joku vanha nainen katseli meihin päin aika pitkään "naama norsunvitulla" ja baarihenkilökunnan nainen joka tunsi ukon jo ennestään kyseli vähän huolissaan että voisinkohan juoda ukon tilaaman viinin, kun taas baarihenkilökunnan mies (joka myöskin tunsi ukon hyvin jo ennestään) hymyili niin sanotusti "tietäväisen näköisenä" ja näytti ukolle peukkua, ja ukon hyvä kaveri ihan samaan tapaan välillä vaan vilkuili sivusta ja hymyili.
Jos Saksassa olisi vastaava palsta kuin tämä, varmaan siellä tuo ukko kiroilisi sitä miksei kukaan noista sen illan nuorista tytöistä joita hän oli yrittänyt jututtaa ollut suotuisa, koska "kyllähän naisen kuuluu olla nuori ja miehelle ainoastaan riittää status ja hyvä työ".
Sinänsä ikä riippuu paljon myös henkisestä iästä ja esim. Sauli-Jenni-pari vaikuttaa siltä että siinä voi olla ihan aitoakin tunnetta taustalla, mutta kyllä nämä tälläiset 60-vuotiaat tapaukset jotka ovat baarissa ensimmäisinä kovinkin itsevarmoina menossa niiden parikymppisten tyttöjen luo työpaikallaan ja muilla tarinoillaan "hurmaamaan" (usein juurikin asenteella, että omanikäinen nainen onkin sitten "rupsahtanut kurppa" ja se nuori kohde on pikemminkin "sääntö" kuin ihmisen persoonasta johtuva poikkeus) aika inhoreaktion aikaan saavat.
Minä ihan kuvittelin, että olennaisin viesti tekstissä oli kuitenkin tämä:
"Mutta vain tyhmä häviäjä pettää vakituistaan. Jos on tarvetta mennä vieraisiin, perussuhde on sellaisessa kunnossa, että se pitää lopettaa. ... Parisuhde on päätös. Petän mieluummin bändiä kuin Viviannea. Vieraissa käymisestä saadun jännityksen seurauksena menettäisin niin paljon, ettei kannata eikä muutenkaan huvittaisi. Olen onnellinen siitä, että meillä kaikilla Sunrise Aven miehillä on hyvä parisuhde. Mun mielestä tasapainoinen elämä ei vähennä rock-uskottavuutta."
Eli jännämies kertoo olevansa uskollinen, tasapainoinen, hyvä mies ;)- ht ...
Oikea jännämies ymmärtää että julkisesti ja vaimon edessä sanotaan yhtä ("uskollisuus on tärkeää!"), mutta sopivan tilanteen tullen laitetaan pökköä pesään.
Jos noin puolet miehistä ja naisista on joskus pettänyt kumppaniaan, niin kuinka monen noista kuvittelet julkisesti sanoneen ääneen että "pettäminen on ok!". Etenkään silloin kun on ollut parisuhteessa. Ei varmaan juuri kukaan. Tuskinpa olisi tuokaan mies poikkeus, jos kuuluisi siihen puolikkaaseen suomalaisia. (Disclaimer: En tietenkään väitä että kuuluisi.) - fafiyw
ht ... kirjoitti:
Oikea jännämies ymmärtää että julkisesti ja vaimon edessä sanotaan yhtä ("uskollisuus on tärkeää!"), mutta sopivan tilanteen tullen laitetaan pökköä pesään.
Jos noin puolet miehistä ja naisista on joskus pettänyt kumppaniaan, niin kuinka monen noista kuvittelet julkisesti sanoneen ääneen että "pettäminen on ok!". Etenkään silloin kun on ollut parisuhteessa. Ei varmaan juuri kukaan. Tuskinpa olisi tuokaan mies poikkeus, jos kuuluisi siihen puolikkaaseen suomalaisia. (Disclaimer: En tietenkään väitä että kuuluisi.)Minusta tällaiset avautumiset julkkismiehiltä ovat harvinaisia. Noin sanomalla vähentää tyrkylle tulevien naisten määrää. Voi olla että joku miehistäkin on jo 37-vuotiaana kasvanut aikuiseksi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881561
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1181444Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras711299- 301202
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1171010Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422981Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46948- 19902
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66818- 46753