Oisko kellään tietoa Steen1:sen Salaliittoteoria -albumista? Mistä sitä saa ja paljonko maksaa? Sitä ei tunnu olevan missään. Sil on tosi hyviä kappaleita.
Steen Christensen
14
572
Vastaukset
- Yelloy
ehe ehe, meitsillä on se levy ja se on kyl tykki! buhahahaa...
no joo... saa n.15 öörillä... ite osti free rocord shopista... - meitsi
...oon ostanu sen free recordsista.
kannattaa ostaa, on ihan sairaan hyvä levy... - Anonyymi
wayne couzens
- Anonyymi
Laittaisin pienen rahalahjoituksen Steen Christenssenille.
- Anonyymi
Hyvin tehdytä työstä. Kyttäloisilla luoti kalloon.
- Anonyymi
🤮💩
- Anonyymi
free wayne couzens !
- Anonyymi
Osta Prismasta se. Löytyy heti paskapaperien vierestä.
- Anonyymi
kyttähuoraloisia sai surmansa ja se on mahtava uutinen. Lisäää kiitos.
- Anonyymi
Free Steen Christenssen!
- Anonyymi
Eräs teoria - salaliitto tai ei - oli että hän oli parisuhteessa somalimiehen kanssa. Turpavärkki pärisi melkoisesti jokatapauksessa.
- Anonyymi
🧟♂️💩🤮
- Anonyymi
Tämä sankari saisi jo vapautui. Pitkä vankeusrangaistus on ylilyönti.
- Anonyymi
Linnassa hän on viettänyt aikaansa muslimien tyttöystävänä. Kuulemma pitänyt siitä niin ettei tulisi pois vaikka päästettäisiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302846Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081837Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171810- 171424
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731340- 241255
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431248Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771169- 311028
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa971007