huonosti suomea kirj.mies

ei tyhmä

Onko joku naisista suomi 24, treffi palstalla, vastannut tai jopa tavannut huonosti suomea kirjoittavan 50 miehen jolla ilmeisesti useita profiileja ja kuittaa ne nim. ronald, mulle jo 3. viestiä tullut eri profiileista ja kaikissa vähän samanlainen sisältö, pyytää sähköpostiosoitetta... enpä itse semmoiseen lankee, mut jos joku on niin kiinnostas tietää onko oikea ihminen ja oikealla asjalla vai mitä tuo etsii...

17

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei tämäkään

      Minkä näköinen? Minkä maalainen?
      Kirjoitustyyli?

    • Mammamiia

      Uskon että ulkomaalainen ja Lappenrannasta.Ikää 52v. Ei ole oikea nimi Ronald vaan ......Hän kyllä puhuu huono suomea see on tottaa.Älä ikinä siihen tutustu.
      Hänellä on olkapään asti kihartunut tukka.Joskus ponihäntä joskus ei.Syvät naamapiirtet.Livena parempinäköinen kuin kuvassa.Varma sama tyypi.On kokemusta.Unohda koko mies, huonompa ei voi enää tavata.Mulla kokemus.

      • Elvet

        Ehkä sama mies kenellä on nyt syntärit 14.10
        Itee kirjoitan vissi sen tyypin kanssa.Ei oo täysin varma miehestä.
        Vois kyllä hyvinkin sama "herra" kirjoittaa minullekin


    • Tiedään miestä

      Nyt jo Ronald.Vuosia palstoilla hakenut nami nami ruoka, tarkoitan naisia.
      Täysin narsisti mies ja muutenkin viallinen luonne.Ehkä jostakin Imatra kyliltä vois sellainen mies pimpsa hakea.Ikävä kyllä see hae koko Suomeen aluelta.Varmasti jostakin saa sitä herkku

    • Lydya

      Mä veneläinen nainen.Minullekin kirjoitta samatyypinen mies ja häneen äitinkieli on Espanja.Kirjoitta kyllä huonosti jopa huonnomin kuin mä.Epämääräinen tyypi ei itsee enää ei kirjoitta häneen kanssa

    • ei tyhmä

      Juu,oli jossain profiilissa 52,v, jossain vanhempi, mutta kaikissa viesteissä" haluan tutustua paremmin, saada sinu sähköpostioite, lähemmi tutustua jne" eli kirjoittaa huonosti suomea ja pyytää jo EKASSA viestissä sähköpostioitetta, KUKA on niin hullu että sen heti ekan viestin jälkeen antaa?Kolmannen viestinsä jälkeen POISTI vuorokauden jälkeen jo tämän profiilinsa( oisko ollu vaan yksi monesta) profiilista, en ymmärrä muttei tarviikkaan halusin vaan varoittaa aloittelijoita näillä palstoilla.Ehkä ei kannata vietitellä jos viestin nim, merkki on ronald ja muutenkin täyttää nuo merkit mitkä annoin.Muut tuon ikäiset suomea kirjoittavat eivät sitten ole kyseinen mies,eli voi olla ok. tyyppejä:)

      • Tuttupetoo

        See on häneen tapaista että poista kuin ei anna sitä mitä hän pyydä
        Niin see tekee sama faesbookissakin kuin heti ei vastaa hänelle.
        Täysin idiooti mies ja kannata ohi kävellä koko miehestä


      • xxxxxxxxxxc

        Ettei vain olisi Afrikkalainen?


    • Kirstila

      Tää mies on kutsunimellä Toriratsu.Oikealla nimellä on etunimessä kaksi nimeä ja lyhyt sukunimi.Tiedään tapausta ja naisia kuinka paljon sillä.Voisin kertoo että jokaisessa kaupunkissa ja kylällä.Täysin turhapäiväinen tapaus

      • Minutkinpannut

        Todellisuudessa kolme etunimea Menee netti ja katsoo
        Tiedään kenestä on kysymys.


    • Sikisiki

      Hän on Badoossa'kin.Kaikkialla missä naisia liikkellä

    • Ulkolainen

      Mammamiia sinulle!
      Olisko sama mies kukaa kysyy asunto avaimeja jo toisella käyntillä?

    • Yökylässä

      Voi vitsi luin tää kirjoituksen ja ajattelleen oliko sama mies viime yöllä mun luona?
      Kaikki täsmää kirjoituksissa.Kova mies kiromaan muita ihmisiä.

    • Nähnytsiellä

      Hän on vielä MeetMeet'issäkin

    • white power

      Kyllä suominaista sinisilmäisesti viedään kuin lammasta narussa vai oletteko noin mustanmulkun kipeitä?
      Onhan se nähty sen Aussi jäpiskänkin jutuista kun joka illalle löytyis uusi kun se ulkomaalainen niin kiinnostaa ja oikein hävetti lukea sitäkin juttua kuin koko maailma lukee teidän käyttäytymisestä.

      • u r white shit

        hiihihihii ja juoppojen suomiukkojen aasiaseikkailuista on jo tullut juttua joka puolella maailmaa....kyllä teillä on hävettävää....olette rumia ja mieleltänne sairaita..


    • kuinka mont

      Mies on vieläkin suomi24, treffi palstalla, ikä 52, v. kirjoittaa huonoa suomea ja nim, merkki nyt james

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1669
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1518
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1159
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1114
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1092
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      6
      1002
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    8. 6
      960
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      2
      960
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      954
    Aihe