Siis useimpien naisten käytös on ystävällistä, sen olen todennut. Mutta on naistyyppi, jota ihmettelen. Siis sellaiset likinäköiset, melko voimakkaita miinuslinssirillejä kokoaikaisesti pitävät naiset, jotka välttelevät katsekontaktia ja jotka eivät vastaa ihmisten tervehdykseen ja jotka eivät osaa sanoa KIITOS-sanaa. Miksi heidän käytöksensä on niin ällöttävän omituista? Ihmettelen!
Likinäkörillinaiset ?
7
246
Vastaukset
- oletan---
Ehkä siksi käyttäytyvät oudosti, jos heillä on rillipäisyyden aiheuttama kompleksi.
- Jännä asia niin
Juu- jännä asia on se, että rillipäisyyskompleksi on nimenomaan LIKINÄKÖISILLÄ miinuslinssi-rillipäisillä naisilla, kun taas plus-linssisillä lukulasien käyttäjillä ei
koskaan ole rillikompleksia. Jännä asia.
- On oikeus KYSYÄ
On jokaisella mahdollisuus kysyä paksulinssisiltä likinäkötäti-ihmisiltä, MIKSI he käyttäytyvät niin oudosti, ja miksi heillä on naamallaan sellainen ilme kuin heitä oltaisiin viemässä Hämeenlinnaan...
- strong eyeglasses
Meillä paksulinssisillä likinäköisillä siksi hapan ilme, koska miehet eivät arvosta meitä rillipäisiä.
- Tönö
Onko AP tehnyt tästä kovastikin empiiristä tutkimusta? Minä taas olen naisena huomannut että lähes kaikki naiset kulkevat naama norsunvitulla tuolla kaupungilla. EI hymyä, ei katsekontaktia. Ikään, näköön, kokooon tai silmälaseihin katsomatta.
SIlmälasien vahvuuksille ei voi itse mitään. Laseja on vaan pakko käyttää, jos esim. piilolinssit eivät käy. Pluslinssiset puolestään näyttävät hämmästyneiltä mainospöllöiltä, sekä on sitten parempi?
Huonot käytöstavat eivät ole silmälaseista kiinni.- eräs M
Yes, on hapan naama monella silmälasittomalla naisella myös. Onko naiseksi syntyminen niin kamala asia? Siltä ainakin näyttää.
- lievät rillit
eräs M kirjoitti:
Yes, on hapan naama monella silmälasittomalla naisella myös. Onko naiseksi syntyminen niin kamala asia? Siltä ainakin näyttää.
Naiseksi syntyminen ehkäpä joitakin naisia harmittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770