Suomalainen perhe etsii au pairia!

Sweetneglect

Hei!
Terveiset syksyn kultaamasta Saksasta! Haemme suomalaista au pairia luoksemme Holzgerlingenin vehreään pikkukaupunkiin, jakamaan arkemme ja seikkailumme sekä huolehtimaan iltapäivisin pojistamme Markuksesta ja Laurista. Pojat ovat iloisia taaperoita; Markus on kolmen vanha, Lauri puolitoistavuotias. Haluaisimme poikien oppivan äidinkielensä kunnolla vaikka olemmekin muuttaneet ulkomaille töiden perässä. Itse olen biologi ja alun perin kotoisin Mikkelistä, mieheni Ari on helsinkiläinen fyysikko. Nykyinen, ihana au pairimme joutuu valitettavasti jättämään meidät joulukuussa perhesyiden takia, joten etsimme uutta näin kesken lukuvuoden. Toivoisimme, että voisit aloittaa meillä joululomien jälkeen eli esim 7.1.2015. Sinulle olisi valmiina oma huone ja vessa, ja meillä onneksi on jo kokemusta tarvittavista käytännön järjestelyistä kuten vakuutuksista, puhelinliittymästä ja au pair -sopimuksen viilaamisesta.

Asumme rauhallisessa lähiössä, kolmikerroksisen omakotitalon kahdessa ylimmässä kerroksessa. Ruokakauppa ja juna-asema ovat parin minuutin kävelyn päässä. Ympäristöstä löytyy paljon tekemistä ja tutustumista, esim Stuttgart ja Tübingen ovat eloisia, kauniita kaupunkeja, lähellä on myös esim Rittersportin suklaatehdas, lämmitettyjä ulkoilmakylpylöitä ja Schwarzwaldin metsän upeat retkeilymaastot, ja Ranskaan ja Sveitsiin pääsee parissa tunnissa. Alueellamme asuu paljon muitakin ulkomailta työn ja opintojen perässä muuttaneita, joten englannilla pärjää, ja saksan kielen opetusta on tarjolla paikallisessa kansalaisopistossa edullisesti.

Iälläsi tai sukupuolellasi ei ole väliä, tärkeintä on että olet luotettava ja kärsivällinen. Lastenhoitokokemus on tietysti plussaa! Ajokorttia et välttämättä tarvitse.

Jos kiinnostuit niin ota yhteyttä ja jutellaan lisää!
Enni
sweetneglectATMERKKITÄHÄNgmail.com

4

402

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aino12

Hei Olen 42 vuotias Suomalainen nainen. Paikka kiinostaa kovasti joten voisin tulla teille vaikka au pairiksi.Aloitus ajankohta on iha hyvä ja pystyn olemaan niin kauan kuin tarvitsette

T:Tiina

• aino3
      • Sweetneglect

Kiitos, jutellaan lisää sähköpostin puolella! Olemme iloksemme saaneet monta yhteydenottoa ja toivomme saavamme vielä monta lisää, sillä on kaikkien etu että kemiat osuvat mahdollisimman hyvin kohdakkain :)

• sweetneglect

Kiitos kaikille yhteyttä ottaneille! Olemme nyt löytäneet au pairin ensi vuodeksi. Onnea kaikille au pairia tai isäntäperhettä hakeville, oman kokemukseni perusteella suosittelen tätä sivustoa, sekä aupairworld.com sivua (joka tosin maksaa). Saksaan haluaville voi olla hyödyllinen myös suomalaisen seurakunnan ylläpitämä rengas.de, jota useimmat täällä asuvat seuraavat uskonnosta riippumatta. Lisäksi Facebookista löytyy usein kaupunki/aluekohtaisia suomalaisten/ulkomaisten asukkaiden sivustoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      53
      2047
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      90
      1405
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      61
      1234
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      64
      1153
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      114
      1091
    6. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      67
      916
    7. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      889
    8. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      65
      854
    9. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      8
      801
    10. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      72
      779
    Aihe