Futarille vapautus armeijasta

Huomasin just tossa iltasanomien sivulla mielenkiintoisen uutisen siitä, kuinka suomalainen futari oli saanut tai oikeastaan melkein pyytänyt vapautuksen armeijasta.

Tarkempaa syytä Zeneli ei antanut. Kertoi vaan mm., että "Ei vaan maistunut" ja "Sotajutut eivät kiinnosta. Olen nuorempana nähnyt kaikenlaista"

Varmasti nyt kaikki ahdasmieliset persujuntit ja muut militaristit ajattelevat tästä kaikkea negatiivista:)

Mutta eipä sitä oikeastaan edes tarvitse olla mitään suurempia syitä ja selityksiä sille, jos se armeija ei miestä vaan kiinnosta.

http://www.iltasanomat.fi/veikkausliiga/art-1288749209691.html?pos=ok-nln

26

129

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+19

No jaa, ei tämä taida muita kiinnostaa kuin sinua. Minulle on aivan se ja sama onko joku käynyt armeijan vai ei.

• No ehkä sä sitten oletkin suvaitsevaisempi, kun mitä tämän palstan kirjoittajat yleensä ovat.

Kyllä ainakin naisasialuuseria kiinnostaa kovasti aina just se asia, että onko mies käynyt sitä armeijaa vaiko ei. Kuten kiinnostaa myös kaikkia niitä, jotka ovat täällä mulle aina vittuilemassa siitä mun sivarivalinnasta.

• 18+13
        DarkFear kirjoitti:

No ehkä sä sitten oletkin suvaitsevaisempi, kun mitä tämän palstan kirjoittajat yleensä ovat.

Kyllä ainakin naisasialuuseria kiinnostaa kovasti aina just se asia, että onko mies käynyt sitä armeijaa vaiko ei. Kuten kiinnostaa myös kaikkia niitä, jotka ovat täällä mulle aina vittuilemassa siitä mun sivarivalinnasta.

No ei kai niistä itseensä tarvitse ottaa. Siviilipalveluksen suorittaminen on sinällään rohkea valinta, jota ei moni uskalla tehdä sosiaalisen paineen vuoksi. Sitten nämä samat kaverit keskeyttävät intin jossain vaiheessa.

• Sivari=HINTTIPERSE
        18+13 kirjoitti:

No ei kai niistä itseensä tarvitse ottaa. Siviilipalveluksen suorittaminen on sinällään rohkea valinta, jota ei moni uskalla tehdä sosiaalisen paineen vuoksi. Sitten nämä samat kaverit keskeyttävät intin jossain vaiheessa.

eli Darkkis

• 18+13 kirjoitti:

No on se toki rohkea valinta, mutta sitten kun sillä sivarin suorittamisella ei vaan pysty olemaan koskaan tarpeeksi muiden ihmisten mieliksi, kun kaikki ihmiset siitä aina vaan kaikkea negatiivista ajattelevat ja toivovat sitä, että se sivarin käynyt olisi suorittanut mieluummin sen asepalveluksen.

• Sivari=HINTTIPERSE kirjoitti:

eli Darkkis

Niin tässä se taas kerran nähdään, kun muut ihmiset eivät sitä sivarivalintaa hyväksy!!!!!! Tällaista se just onkin, kun sitä ei pysty koskaan olemaan tarpeeksi muiden ihmisten mieliksi saatana!!!!!!!!!!!!!!!

• 9+6
        DarkFear kirjoitti:

No on se toki rohkea valinta, mutta sitten kun sillä sivarin suorittamisella ei vaan pysty olemaan koskaan tarpeeksi muiden ihmisten mieliksi, kun kaikki ihmiset siitä aina vaan kaikkea negatiivista ajattelevat ja toivovat sitä, että se sivarin käynyt olisi suorittanut mieluummin sen asepalveluksen.

No mutta ei sinun tarvitsekaan miellyttää muita ihmisiä. Teet niitä asioita, joita sinä tykkäät tehdä, koska tämä on sinun elämäsi. Ja aina on ihmisiä, jotka eivät hyväksy sinua ja sinun valintojasi, mutta niin se elämä menee. Huomaat kuitenkin, että ne sinulle tärkeimmät ihmiset pysyvät aina rinnallasi.

• Sannah923
        DarkFear kirjoitti:

Niin tässä se taas kerran nähdään, kun muut ihmiset eivät sitä sivarivalintaa hyväksy!!!!!! Tällaista se just onkin, kun sitä ei pysty koskaan olemaan tarpeeksi muiden ihmisten mieliksi saatana!!!!!!!!!!!!!!!

Olet paitsi surkea hinttipalvelija myös hc-atm ja neitsyt-setä!!

• 9+6 kirjoitti:

No mutta ei sinun tarvitsekaan miellyttää muita ihmisiä. Teet niitä asioita, joita sinä tykkäät tehdä, koska tämä on sinun elämäsi. Ja aina on ihmisiä, jotka eivät hyväksy sinua ja sinun valintojasi, mutta niin se elämä menee. Huomaat kuitenkin, että ne sinulle tärkeimmät ihmiset pysyvät aina rinnallasi.

No niin kai sitä sitten pitäisi vaan tehdä, mutta kun sitä ei vaan ole osannut elää koskaan niin, etteikö välittäisi ollenkaan niistä muiden ihmisten mielipiteistä ja heidän ajatteluistaan.

Kyllä kai sitä itse tekisi mielellään vaikka mitä, mutta kun ei vaan ole koskaan ollut riittävästi rohkeutta sellaiseen, kun sitä on aina miettinyt vaan sitä, että mitä ne muut ihmiset oikein mahtavat siitä ajatella ja miten he siihen suhtautuvat.

Toisaalta sitä olisi kyllä voinut sittenkin alkaa aikanaan totaalikieltäytyjäksi, kun eipä se sivarivalintakaan ole koskaan ketään ihmisiä yhtään sen enempää miellyttänyt ja kuitenkaan ne omat läheiset ihmiset eivät olisi mua sen totaalivalinnan hylänneet tai syrjineet.

• uuuhhggbgb

Näinkö oikein että tällä Zenelillä olisi KALJUKSI ajellut hiukset, ainakin iso osa päästä. Mitäs Dark Fear siitä ajattelee? :D

• Ei kyllä edes ollut kaljuksi ajettua tukkaa Zenelillä, vaan ihan normi lyhyt hiusmalli.

Ja mitä sitten, vaikka olisikin? En mä siitä mitään ajattelisi, sillä on sitä vaikka kuinka paljon kaljuja ja siilitukkaisia futispelaajia.

• qwertyxd
        DarkFear kirjoitti:

Ei kyllä edes ollut kaljuksi ajettua tukkaa Zenelillä, vaan ihan normi lyhyt hiusmalli.

Ja mitä sitten, vaikka olisikin? En mä siitä mitään ajattelisi, sillä on sitä vaikka kuinka paljon kaljuja ja siilitukkaisia futispelaajia.

Mutta eikös tuollainen kaljuuntuminen ole persujunttien toimintaa. Nyt Erfan hyvä mies äkkiä kastroimaan itsensä ja hiustensiirtoa kehiin hei.

• qwertyxd kirjoitti:

Mutta eikös tuollainen kaljuuntuminen ole persujunttien toimintaa. Nyt Erfan hyvä mies äkkiä kastroimaan itsensä ja hiustensiirtoa kehiin hei.

No en ole kyllä koskaan mitään tällaista väittänyt ja nyt tämä keskustelu alkaa taas muutenkin poiketa liikaa itse aiheesta.

• Yusuf (Ltn. Somalia)
        DarkFear kirjoitti:

No en ole kyllä koskaan mitään tällaista väittänyt ja nyt tämä keskustelu alkaa taas muutenkin poiketa liikaa itse aiheesta.

Sina olla Darkkipoikka nainen. Siksi sina ei tervitse menna armeija. Sina olla heikko ja siksi mina suojella sinua vaimo!

• Isinmaa
        Yusuf (Ltn. Somalia) kirjoitti:

Sina olla Darkkipoikka nainen. Siksi sina ei tervitse menna armeija. Sina olla heikko ja siksi mina suojella sinua vaimo!

Eikös Hanno Möttölä aikoinaan saanut vapautuksen armeijasta jalkavaivojen takia?Pystyi kuitenkin donkkailemaan koreja maailmalla vapautuksen saaneena. Kumma kun eivät B- joukkoihin laittaneet, sinne menevät perusmeikäläiset ilman valittamista.
        Ei tainnut silloin kelvata Möttölälle intin urheilujoukotkaan.
        Mä en tällaista luikertelua ymmärrä.
        On sitten totaalikieltäytyjä, sivari tai vapautettu pään takia niin aina inttiin on menijöitä.
        Mun mielestä intti vapaaehtoiseksi ja tasavertaiseksi.
        On paljon naisia jotka olisivat aikoinaan halunneet sinne mutta silloin ei se ollut siveliasta.
        Minäkin olisin halunnut silloin.

• c-paperit

Näin sitä uutisia tehdään eli sopivasti vääristellen saadaan palvelusluokka vapautukseksi. Luultavasti tuolla on c-paperit, mikä ei ole sama asia kuin vapautus.

Toki sotatilanteessa alkaessa se on käytännössä vapautus rintamalta, sillä hypoteettinen (äärimmäisen epätodennäköinen) sota on varmasti ohitse ennen kuin c-miehiä ehditetäään nostamaan. Jos niitä nyt edes missään tapauksessa nostetaan, sillä c-miehet eivät todellakaan tule muuttamaan mitään jos a- ja b-miehet loppuvat.

• Pieni ero tässä on

Tottakai nyt YTM voi hankkia vapautuksen jos siltä tuntuu, ehtii sitten nussia kauniita naisia paremmin, mutta sinun kaltainen hc-atm ei sitä voi tehdä, koska et koskaan tule saamaan pillua sukusi ei tule jatkumaan, sinun tulisi ensitilassa osallistua konflikteihin jotta olemassa olosi olisi edes jotenkin perusteltu.

Neitsyt-setäkin kelpaa tykinruuaksi, mutta ei paljon muuhun!

• Niin tällaista just on, kun sitä ei pysty koskaan olemaan tarpeeksi muiden ihmisten mieliksi nillä omilla elämänvalinnoilaan!!!!!! Kun säkin vitun paska-aivo vaan vittu tollaista vitun paskaa tulet vittu mulle kertomaan siinä saatana!!!!!!!!!!!!

Sua sitä pitäisikin lyödä muutaman kerran kirveellä päähän, niin loppuisi siinä vittu sullakin tollainen vitun paskan puhuminen saatana!!!!!!!! Miltä se vittu susta tuntuisi kun kirveenterä päähän tulla pamahtaisi saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Jii007

Onhan näitä vapautuksen hankkineita urheilijoita ja muusikoita vaikka kuinka ja paljon. Ihan yks hailee mulle, että onko joku käynyt armeijan vai ei. Armeijan käyneiden kanssa oon vaan sen armeijan verran enemmän keskusteltavaa kuin muiden.
      Se ei taas nappaa yhtään, että joku tekee numeron siitä sivarin käynnistä ja syyttää armeijan käyneitä ahdasmielisiksi, koska ne kävivät sen armeijan ja itse ei.

• ketä kiinnostaa

Siis taas olet itse täällä kerjäämässä haukkuja sivariudesta, vaikka kävit siviilipalveluksen jo vuonna miekka ja kivi. Oletko yksinkertainen vai trolli?

Tietenkään kaikkia ei voi miellyttää, ja jokainen muu tietää sen! Arvaatko miten he ovat ratkaisseet ongelman? He tekevät mitä lystäävät välittämättä vähääkään muiden mielipiteistä, eivätkä välitä mitä muut tekevät, vaan muutkin saavat tehdä mitä lystäävät, elleivät nämä tule päälle tai hieromaan omia asioitaan toisen naamaan.

Eli kaikki muut elävät sulassa harmoniassa sen kanssa, ettei kaikkia voi koskaan miellyttää, koska jokainen tekee mitä tykkää, eikä kukaan jaksa kiinnostua muiden asioista. Mutta sinä, sinä pakkomielteinen huomionkerjääjä olet jatkuvasti jankkaamassa sivariudestasi, ja itket sitä, kun muut provosoituvat siitä pilkkaamaan sivareita.

Sinun sivariudestasi ei olisi ainuttakaan viestiä koko Suomi24:ssä, jos olisit lopettanut siitä vouhkaamisen siihen hetkeen, kun pääsit palveluksesta. Mikä halvatun elämäntapa se sivarius on, että siitä pitää olla vouhottamassa vielä 20 vuotta palveluksen jälkeen, kun tukkakin on jo lähtenyt päästä? Ei sinua enää edes päästettäisi rintamalle, kun tilalle on tullut just niitä parasta nuoruuttaan eläviä sotureita, jotka juoksee metsissä sutjakammin kuin vanhat keski-ikäiset ukot.

On se kuitenkin hienoa, että tässä maassa on myös tervejärkisiäkin sivareita kuten Europarlamentaarikko Jussi Halla-aho, joka ei itke sitä, kun kaikkia ei voi aina miellyttää. Ja siksi Darkkis ja monet muut pelkäävät häntä.

• Ätmeillä alahuuli

väpättää!

• No ei se vaan ole kaikille niin helppoa elää välittämättä ollenkaan niistä muiden ihmisten mielipiteistä ja ajatuksista.

Kyllä se mun sivaritaustani vaan olisi tämän palstan tiedossa, koska aikoinaan mä aloinkin kirjoittelemaan tonne Sivarit&totaalit-palstalle, jos et sitä tiennyt. Siirryin tänne sinkut-palstalle vasta sitten myöhemmin, kun tuolla sivari-palstalla ei ollut koskaan mitään hyvätasoista ja asiallista keskustelua.

Eikä siitä mun sivariajasta sentän ole vielä mitään 20 vuotta kulunut, vaan ainoastaan vähän reilu 10 vuotta ja mulla kyllä on tukka päässä vielä edellenkin, että mikä tässäkin asiassa on sulle ja kaikille niin vaikea oikein ymmärtää??

Niin ja ainakin tällä palstalla sitä on kyllä kovasti niin sanottu, että jos sota tulisi, niin mut laitettaisiin nimenomaan just sinne rintamalle, kun oon sivari ja lisäksi myös vielä nuori mies. Varmasti kaikki alle viiskymppiset miehet joutuisivat sodan syttyessä sinne rintamalle jo pelkästään vaikka sotaveteraanien ja muiden sodan kokeneiden vanhusten muiston kunniaksi.

Halla-Aho tosin ei edes ole kovin aattensa mukainen sivari, kun hän on itse kertonut katuvansa sitä sivarivalintaansa jälkeenpäin ja hänellä sen sijaan on tänä päivänä melkoisesti myös sitä suosiota, niin hänen ei tarvitse edes miettiä sitä, että mitä ne muut ihmiset hänestä oikein ajattelevat.

• 10+8

Kaikista maailman aiheista DF valitsee juuri tämän, miksen ole yllättynyt..
      Etkö voisi joskus puhua jostain ihan normaalista aiheesta, vaikka naisista välillä? Vai kiinnostaako sua naiset edes?

• DarkFear (ei kirj)

Ei. Olen toki passiivinen homoseksissä, joten naisen rooli kylläkin kiinnostaa mua aina. Se tunne on valtavan ihana kun Yusuf työntyy sisääni.

• DarkFear (ei kirj) kirjoitti:

Ei. Olen toki passiivinen homoseksissä, joten naisen rooli kylläkin kiinnostaa mua aina. Se tunne on valtavan ihana kun Yusuf työntyy sisääni.

Tiedoksi vaan vittu sulle vitun paska-aivolle se, että mä kun kirjoitankin täällä AINA VAIN KIRJAUTUNEENA JA OMALLA NIMIMERKILLÄNI, ETTÄ TIEDOKSI VITTU SULLE SE SAATANA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ole sä vittu itse mun puolesta vaan joku vitun homopersehuorahinttari ja miesten perseitä nussiva umpihintti, kun et kerran vittu näytä mistään muusta ymmärtävän saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Hmmm...

Tosiaan hassua, kun reippaat ja terveet urheilijat saavat vapautuksen armeijasta. Luulisi heidän olevan parasta a-luokkaa.

Ei sikäli, armeija on aika turha juttu ainakin maanpuolustuksen kannalta. Saahan siellä ulkoilmaa ja oppii erätaitoja jne. sekä sosiaalisia taitoja, joten suosittelen kyllä armeijan käymistä siinä mielessä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      822
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      760
    3. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      576
    4. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      63
      548
    5. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      546
    6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      46
      540
    7. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      66
      536
    8. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      527
    9. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      522
    10. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      520
    Aihe