Vuoden pakolaisnainen, Afgaaniprinsessa puolustelee mamujengiä.
"Riippumatta siitä, että osa näistä lapsista on syyllistynyt vakaviin tekoihin, keskustelun ei pitäisi nyt pyöriä rikoksen ja rangaistuksen ympärillä. Näille lapsille on pyrittävä viestimään se, että teoistaan huolimatta he ovat edelleen tervetullut osa suomalaista yhteiskuntaa."
iltalehti.fi/nasima-razmyar/2014/10/09/rasistien-soihdut-palavat-jo/
Näille rikollisille on tehtävä selväksi että tämä loppuu nyt. Ja ellei lopu, siitä tehdään loppu! Tarvittaessa kovia keinoja käyttäen.
Me emme halua Suomeen yhtäkään Rinkebytä!
Me emme halua Suomeen mamu vallan ja terrorin hallitsemia kaupunkeja!
Nämä rikolliset eivät ole tervetulleita Suomeen!
Afgaaniprinsessa voi ryhtyä näiden paviaanien lemmikiksi.
Lepsuilu ja pehmoilu on tullut tiensä päähän. Tällaista emme suvaitse!
Suomi on puhdistettava tällaisesta mamusaastasta!
Afgaanivaltuutettu mamujengin suojattina!
22
118
Vastaukset
Alaikäisten rikoksista tulisi rangaista myös heidän vanhempiaan.
- Jussuf (se sama)
Miksi ihmeessä? Tämä vaatisi lakimuutosta.
- Hyljeksin sinunlaisi
Putkosen tekemät nuoruuden hölmöilet hyväksyt. Kertoo jotain sinustakin.
- heh..
Hyljeksin sinunlaisi kirjoitti:
Putkosen tekemät nuoruuden hölmöilet hyväksyt. Kertoo jotain sinustakin.
Yksittäistapaus verrattuna vähintään 70 uhriin.
Etkö kykene parempaan? - Ai jaa
heh.. kirjoitti:
Yksittäistapaus verrattuna vähintään 70 uhriin.
Etkö kykene parempaan?Yksi raiskaus ei siis ple mitään?
- ei tietenkään,
Ai jaa kirjoitti:
Yksi raiskaus ei siis ple mitään?
Koska ko. tapauksen aikoihin Putkonen oli demari.
Sitä paitsi, nämä mamut ovat raiskanneet paljon enemmän. - 20+14
Ainahan niin onkin tehty.
Lätkäistään vaan oikein kunnon vahingonkorvaukset.
Alaikäisten vanhemmathan ne seuraamukset on aina ennenkin joutuneet maksamaan. Miksei näin myös mamuvanhemmat joutuisi maksamaan.
Jussufeja varmaan naurattaakin jo. He näes tietävät, ettei heidän tarvitse maksaa penniäkään. Sossuhan ne maksaa heidän puolestaan eli me maksamme.
Jos ei ole rahaa, niin muslimivanhemmat yhteiskuntapalvelukseen. Siinä olisikin naurussa pidättelemistä, kun parrakkaat kaapuäijät ja pyylevät somp.pu.mammat pesisivät itiksen käytäviä. ;D - 5+14
Jussuf (se sama) kirjoitti:
Miksi ihmeessä? Tämä vaatisi lakimuutosta.
Hyvä. Yksi asia lisää persujen työlistalle, kun ensi vuonna ottavat hallitusvastuun.
- 7+19
ei tietenkään, kirjoitti:
Koska ko. tapauksen aikoihin Putkonen oli demari.
Sitä paitsi, nämä mamut ovat raiskanneet paljon enemmän.Demarikerhossa Putkonen oppi raiskaamaan.
Sittemmin ryhdistäytyi, liittyi perussuomalaisiin ja paransi tapansa.
- Onko IMAAMIT hiljaa?
Onko Suomen mediassa ollut imaamia pahoittelemassa musliminuortensa käyttäytymistä?
Imaami sentään on pomo monessa asiassa katumuslimille; hengellinen ja maallinen johtaja ja neuvonantaja.
Vai onko mediassa esillä oleva imaami puolustanut jengiläisten toimia?
Onko imaami sanonut syyksi suomalaisten sujtautumisen muslimeihin?
Miten on? - SuperKyttä
Imaamit vetää hanskaan ,Moskun vessassa mielikuvitus Aishaa(9v) ajatellen ja målli roiskuu pitkin pyhiä seiniä,voihan joku räjähdysaine ekspertti viedä fantasijoita pidemmälle ja tumputtaa seitsemääkymmentä neitsyttä.,
Imaami VS Jammu.33 - Kannattaa lukea!
Luin Tom Packalenin blogia mamujengiläisistä. Sen perään luin kovasti jengiläisiä puolustavan Härkösen blogia.
Lukekaapa nämät blogit alkaen Packalenista.
http://tompackalen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/177481-epaonnistuneen-maahanmuuttopolitiikan-hedelmat-alkavat-kypsya
sen perään Härkösen kirjoitus samasta aiheesta:
http://reijaharkonen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/177545-perussuomalainen-kansanedustaja-kiihottaa-kansanryhmaa-vastaan - Jussuf (se sama)
Piti oikein käydä lukemassa tuo Nasiman kolumni. Tosi asiallinen ja kiinnostava, kuten Nasimalta aina.
En kyllä löytänyt kirjoituksesta mitään sellaista että Nasima olisi jonkun mamujengin suojatti. Tai kenenkään muunkaan suojatti sen puoleen...
Ymmärtääkö joku mitä tuo avaus tarkoittaa?- itse asiassa
Kaikki muut ymmärtävät täydellisesti, paitsi tietysti sinä.
- Jussuf (se sama)
itse asiassa kirjoitti:
Kaikki muut ymmärtävät täydellisesti, paitsi tietysti sinä.
Miksi mielestäsi mamujengin pitää suojalla Nasimaa? Onko hänen henkensä vaarassa maahanmuuttokriitikoiden vuoksi?
- 10+19
Jussuf (se sama) kirjoitti:
Miksi mielestäsi mamujengin pitää suojalla Nasimaa? Onko hänen henkensä vaarassa maahanmuuttokriitikoiden vuoksi?
Ihan oikeasti. Kuka jaksaa enää mennä mukaan näihin jussuf-muslimin väsyneihin juttuihin.
Eikö nämä persuilut ole nähty jo miljoona kertaa.
- Heti valmis!
"Kansallisylpeys nyt",olen täysin samaa mieltä kanssasi,
ellen enemmänki!!Olen ollut nykyvuosina paljonkin etelä-ruotsissa ja se mitä siellä näkee ja kokee on todella
katastrofaalista!
Ruotsin kansa ei voi haluta tuollaista viidakon menoa!
Kantaruotsalaiset painuvat niskat kyyryssä työpäivän
jälkeen luukkuihinsa!
Illan ja yön kuninkaat,nämä afrikkalaiset ja arabit astuvat
estraadille kaahaamaan autoineen täysin piittaamatta
liikennesäännöistä!
Poliisiautoja näkyy kuin anteeksipyydellen olemassaoloaan
siellä täällä syrjäkaduilla!
Ei,ei ikinä tällaista suomeen,ennemmin vaikka sisällissota! - Jussuf (se sama)
Tunnustan olen tumputtanut ja ajatellut pikkutyttöjä(9v)
- maassa maantavalla
Jos ei olla kunnolla niin maasta koko suku pois. Eiköhän ala miettimään. Menköön tappelemaan kotimaahansa.
- Lisää saastaa
Teinit polttivat 12-vuotiaan kasvoja Salossa
Lauantai 11.10.2014 klo 14.33
Nuorisojoukko poltti 12-vuotiaan pojan kasvoja Salon Halikossa.
Nuorisojoukko pahoinpiteli 12-vuotiasta poikaa polttamalla tämän kasvoja, kättä ja vaatteita. Pahoinpitely tapahtui perjantaina kello 17 aikoihin Halikon keskustassa Salossa.
- Jos tuli olisi riistäytynyt esimerkiksi hiuksiin tai laajemmin vaatteisiin, niin kuka olisi osannut tehdä siinä tilanteessa yhtään mitään. Siinä oli lähellä, että olisi voinut käydä todella huonosti, ylikonstaapeli Harri Lehtonen Salon poliisista kertoo.
Pyörällä liikkeellä ollut poika oli ollut palaamassa kioskilta, kun 5-6, noin 15-16-vuotiaan pojan joukkio pysäytti hänet kirjaston luona ja esti jatkamasta matkaa. Nuoret olivat vaatineet pojalta rahaa, ja kun tämä oli sanonut, ettei hänellä ole, kolme nuorista oli alkanut töniä poikaa. Häntä oli muun muassa tuupittu päin kirjaston seinää.
Yksi päälle kävijöistä oli hakenut läheisestä keräyspisteestä sanomalehden ja sytyttänyt sen palamaan. Tämän jälkeen nuori oli palavalla lehdellä alkanut polttaa poikaa kasvoihin ja toiseen käteen. Myös pojan vaatteissa oli palojälkiä.
- Jos kahdella sanalla täytyisi kommentoida asiaa, niin sanoisin, että todella sairasta, Lehtonen toteaa.
Poika sai polttamisesta palovammoja kauttaaltaan kasvoihinsa. Osa palovammoista on vakavuusasteeltaan toisen asteen palovammoja, ja muun muassa hänen kulmakarvansa olivat palaneet. Hän sai palovammoja myös toiseen käteensä. Pahoinpidelty poika on tällä hetkellä kotonaan hoidossa, mutta tarvitsee edelleen lääkärin hoitoa voimakkaiden kipujen vuoksi.
Tekonsa jälkeen nuorisojoukko poistui paikalta mopoillaan. Poliisilla ei vielä ole varmuutta tekijöiden henkilöllisyyksistä.
- Tämä on herättänyt jo nyt tunnekuohua. Poliisissa tietysti toivomme, että nyt pidettäisi pää kylmänä. Omankädenoikeus ei kuulu suomalaiseen lainkäyttöön, Lehtonen sanoo.
Lehtonen arvelee, että pojan pahoinpidellyt nuorisojoukko on saattanut saada vaikutteita viime viikkoina Helsingissä tapahtuneista nuorisojoukkojen summittaisista pahoinpitelyteoista.
- Valitettavasti tämän tapaiset ilmiöt menevät läpi valtakunnan. Matkijoita kyllä riittää. En sulje pois, etteikö olisi saatu vaikutteita Helsingissä pahoinpitelyjä tehneiltä nuorisoporukoilta.
Lehtosen mukaan Salon tapaukseen liittyviä vihjeitä on tullut poliisille, ja niitä lähdetään tarkistelemaan. Tapahtumapaikan lähistöllä on ollut isompi joukko ihmisiä, erityisesti nuoria, jotka eivät liity tapahtumaan.
Poliisi toivookin jotain asiasta tietäviä henkilöitä ottamaan yhteyttä Salon poliisiin, joko numeroon 0295 417 466, tai 0295 417 467.
NINA LEINONEN
[email protected] - 2+16
Mamujengi hakkaa suomalaisia lapsia.
Poliisi ja lehdistö vaikeni asiasta, kunnes yksi poliisin sisäinen viesti vuoti julkisuuteen.
Ketä syyttää iltalehden naistoimittaja (lapseton?).
Hän alkaa tivaamaan mamujengin rasistisista motiiveista kertoneelta mieheltä, mistä tämä sai tiedot haltuunsa?
Varmasti kaikki toimittajatkin aina paljastavat lähteensä kun heiltä sitä kysytään.
En ymmärrä tällaisia suomalaisten vihaajia - tai siis ymmärrän kyllä että jussufit vihaavat suomalaisia, mutta että vielä täytyy nähdä tämäkin päivä, jolloin suomalaisia naisia - kenties äitejä itsekin - käyvät puolustamaan lastenhakkaajamamuja syyttämällä lastenhakkaajamamujen vastustajia rasisteiksi ja rikollisiksi.
Mistä poliisikansanedustaja sai tietonsa?
Lauantai 11.10.2014 klo 21.45
Kansanedustaja "ei tietääkseen" ole levittänyt salassapidettävää materiaalia katujengiin liittyen.
Tom Packalén sanoo
Tom Packalén sanoo "keskustelleensa useiden tämän asian kanssa tekemisissä olevien ihmisten kanssa". (KARI PEKONEN)
Perussuomalaisten kansanedustaja Tom Packalén kehuskeli Ylen A-studiossa tietävänsä, että yhä salainen esitutkintamateriaali tulee paljastamaan hänen olevan oikeassa nuorten tekemien väkivaltatekojen motiiveihin liittyen.
Ennen Arkadianmäelle nousuaan poliisina toiminut Packalén esitti keskiviikkona blogissaan rankkoja väitteitä tapahtumiin liittyen: "Nyt osa väkivaltajengin maahanmuuttajataustaisista nuorista on kertonut suoraan, että heidän tekojensa motiivit ovat rasistisia ja että he haluavat vahingoittaa kantasuomalaisia."
Perjantaina Packalén oli vastaamassa väitteisiin Ylen A-studiossa. Ohjelmassa Packalénilta kysyttiin valehteleeko hän vai tapauksen tutkinnanjohtaja, joka on kiistänyt kansanedustajan väitteet.
- Mä en halua sanoa, että valehtelee, mutta sanotaanko näin, että nämä asiakirjat tulevat jossain vaiheessa julkiseksi. Sanotaanko näin, että en ole hatusta tempaissut näitä tietoja, mitä sanoin. En ole keksinyt näitä, Packalén totesi tv-lähetyksessä.
Tietoja tutuilta
Viranomaisten toiminnan julkisuudesta annetun lain mukaan poliisin ja muiden esitutkintaviranomaisten asiakirjat kuten rikosilmoitukset, esitutkinta ja syyteharkinta ovat salaisia siihen asti, kunnes asia on edennyt syyttäjälle tai syyttäjä päättää jättää syytteen nostamatta.
Myös tietojen luovuttaminen eteenpäin sivullisille ennen aikaisesti on lain vastaista.
Oletteko nähnyt kyseiset esitutkintamateriaalit, joihin A-studiossa viittasitte, omin silmin, kansanedustaja Packalén?
- En ole nähnyt, mutta minulla on vankka käsitys siitä, että väkivallanteot ovat kohdistuneet yksinomaan suomalaiseen väestöön ja pysyn muutenkin tässä kannassani, missä olen, Packalén vastasi lauantaina Iltalehdelle.
Onko joku sitten kertonut niiden sisällöstä teille?
- Minä en ota sen enempää kantaa tähän asiaan.
Mihin te sitten perustatte väitteenne?
- Perustan siihen, että en ole hatusta tätä asiaa temmannut, vaan minulla on paljon eri organisaatioissa työskenteleviä ihmisiä, jotka tietävät näistä asioista ja sillä tavalla minä pysyn hyvin ajan hermolla, Packalén vastasi.
Oletteko saanut tietonne heiltä?
- Sanotaan näin, että olen keskustellut useiden tämän asian kanssa tekemisissä olevien ihmisten kanssa, Packalén myöntää Iltalehdelle ja jatkaa.
- Olen hyvin vakuuttunut kantani oikeellisuudesta. Sanotaan näin, että uskaltaisin lyödä vetoa, että olen oikeassa.
Levittikö salaista tietoa?
Kansanedustaja Packalén koki vaikeaksi vastata kysymykseen siitä, onko hän levittänyt viranomaisen palveluksessa olevan henkilön hänelle kertomia salassa pidettäviä asioita.
- En. En ole edes virassa oleva ihminen, joten tämä on turha kysymys minulle, Packalén aloitti.
Kysyinkin, oletteko te levittänyt viranomaisen palveluksessa olevan henkilön teille kertomia salassa pidettäviä asioita ja tietoja?
- Siihen minä en pysty ottamaan mitään kantaa, mitä joku ihminen on tehnyt. Minä kerron siitä asiasta sen, mitä tietoa minulla on, kuului Packalénin toinen vastaus samaan kysymykseen.
Vasta kolmannella kerralla Packalén vastaa kysymykseen.
- En tietääkseni, kuului entisen poliisin ja nykyisen kansanedustajan vastaus.
Sen sijaan Packalén sanoo luottavansa tapauksen selvittämisessä poliisin ammattitaitoon.
- Uskon, että se vastaa sitä, miten olen esittänyt asiat. Kuten sanoin, en ole näitä asioista hatusta temmannut.
Mutta ette halua kertoa, mistä olette tietonne saanut?
- En. Kuten et varmaan sinäkään halua kertoa, mistä olet tietosi saanut, Packalén lopettaa.
AINO KANGASPURO
[email protected] - 5+8
"nassimaa kun pääsis nushimaa", sano Jussuf (se sama) ja trollasi taas.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san1932430- 581325
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621187Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871078Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731059- 971049
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221038Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58985Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153982