Rinnat tänävuonna

paivi_makinen88

Oon miettiny implantteja kauan. Nyt näin, että hesassakin tehään viron hinnoilla.
Tietääkö joku tosta citiklinikasta. Googlasin ton lääkärin ja näyttää kyllä pätevältä(RiikkaV) Voiko oikeesti olla leikkaus 3900 suomessa???

8

111

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdasda

      No enpä tiedä, mutta sulla pitää olla varat myös korjausleikkaukseen tai implanttien poistoon, mikäli tulee komplikaatioita. Ja aiotko tehdä lapsia, imettää?

      Itsellä sellainen tilanne, että rintaleikkaus maksoi tuplasti mitä piti. Uusintaleikkaus kun meni omasta pussista.

    • Myy2

      Voi olla, suosittelen!

    • Eri leikkaus

      Yleensä nämä suomalaisten klinikoiden "tarjoushinnat" perustuvat paikallispuudutuksessa tehtyyn leikkaukseen ja heti leikkauksen jälkeen kotiuttamiseen jotta kuluja saadaan pienennettyä. Virossa rintaleikkaukset tehdään yleisanestesiassa (nukutuksessa) ja ollaan yön yli valvonnassa ennen kotiuttamista (lähtiessä vielä lääkärintarkastus).

    • rinnat uusiksi

      Mulle ainakin Viroon lähteminen on melko vaikea ajatus, joten menisin kyllä mieluiten Suomeen hoidettavaksi, jos vain hinta sallii..

      • Virossa käynyt

        Taitaa aika pitkälti johtua vain suomalaislääkärien masinoimasta parjauskampanjasta. Jos valitsee Virosta nimekkään ja pätevän lääkärin hyvästä klinikasta, työn laatu on todennäköisesti parempi kuin näiden halpojen suomalaisklinikoiden. Jos Suomesta valitsee virolaista lääkäriä vastaavan nimekkään plastiikkakirurgin, hinta onkin jo kalliimpi. Virossa on samat EU:n määräämät terveysmääräykset, mutta pienempien yleiskulujen vuoksi kokonaishinta on kalliissakin paikassa edullinen suomalaiselle.


    • suosi kotimaista

      Eiköhän nuo suomalaisen plastiikkakirurgit ole ihan yhtä hyvin (tai parempiakin) kuin eteläisessä naapurissa...

      • Puskaradio rulaa

        Molemmista löytyy niin huonoja kuin hyviäkin. Työn hinnastakaan ei voi päätellä työn laatua.


    • Suomessa leikkaus +

      Mielestäni se on aivan mahtava, että vihdoin ei enää tarvitse mennä Viroon halvan rinnan perään. Ylihinnoitelu pois Suomesta ja kohta Viron neidot ovat meillä Suomessa jonottamassa rintojen suurennukseen. Aivan upea juttu!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe