Elikkäs oon 18 vuotias miehenalku ja tyttöystäväni asuu georgian osavaltiossa yhdysvalloissa. Tavattiin eräällä nettipalstalla ja ollaan puhuttu jo reilut puolitoista vuotta ja yhdessä oltu jo vuoden päivät. Ollaankin suunniteltu tapaamista ensi kesänä ja hän on luvannut maksaa puolet matkakuluistani sinne. Elikkäs mitä mieltä ootte? Kannattaako lähteä? Ollaan kyllä puhuttu paljon skypessä ja itse luotan häneen 100%. Vinkkejä?
tyttöystävää tapaamaan yhdysvaltoihin
5
158
Vastaukset
- Hi dear
Ilman muuta kannattaa jos noinkin kauan jo olette tunteneet. Mutta varaudu siihen että sitten on iso ikävä kun olet palannut takaisin ja tuntuu että pitää nähdä taas pian uudestaan...
- järki käteen
Olette siis yhdessä vaikka ette ole vielä edes tavanneet?
En nyt haluais pilata teidän "onnea", mutta olet vasta 18v... etsi lähempää joku toinen, tulee halvemmaksi. - Kannatan
Kannattaa mennä :) mä ainakin olen sen kannalla että sun pitäis mennä koska olette olleet jo noinkin kauan yhdessä :)
- Liebelabe
Tunnetko yhtään tän tytön perhettä? Toi välimatka on kyllä aika lohduton, mutta minkäs sille voi jos rakastuu. Mitä mieltä sun vanhemmat on?
- täysi-ikäisyys
Mun mielestä vanhempien mielipiteellä ei ole niin merkitystä enää kun kuitenkin on molemmat jo aikuisia tai ainakin tämä mies kun kysyit että mitä mieltä miehen vanhemmat ovat... ^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004827140- 262551
- 2272548
- 1571844
- 1141728
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621138- 741133
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka4112524h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?21055Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01054