Etsin YTN:ää

Kriteereitä kysyttiin toisella palstalla, mutta nyt keksin ne, muutaman oluen voimalla

And here they come

-yliopistotutkinto ylioppilaspohjalla, mieluiten kaksi rinnakkain suoritettuna
-missin mitat, pitkät hiukset on "must"
-minimaalinen määrä entisiä suhteita, "uranainen"
-lapseton
-ikää 25-30v, jotta on aikaa suhteelle kahden kesken ennen lapsia.

Anyone?

24

104

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • julmurimuri

miksi luulet että joku ytn haluaisi sua kaljoineen :)

• Sen takia, että olisin rakastava isä lapsillemme ja oluesta pääsen eroon, jos haluan. Mitäpä sitä ei mies suhteen eteen tekisi.

• löytyykö ketään?

Oletko itse ytm?
      -yliopistotutkinto, mieluiten kaksi
      -upea vartaloinen
      -komea
      -185 cm pituutta
      -20 cm tai yli
      -30-40 vuotias
      -hauska ja sosiaalinen seuramies
      -hyvätuloinen ( 200000 € vuodessa)
      -arvostettu työyhteisössäsi
      -auto, vene, mökki, asunto
      -kokenut panomies
      -lapseton

Jos noi löytyy, niin olet oikeutettu ytn-levelille. Jos ei, niin tyydy kohtaloosi.

• -väliinputoaja, 1,5 amk tutkintoa (toki aina MAHDOLLISUUS kouluttautua DI ja/tai KTM)
        -normaalivartaloinen, ei treenattu
        -naiset määrittää, en minä itse
        -180cm, jos ei riitä, hommaan korkkarit, myös puolisolle tai laitan lennoston maiharit paksuilla pohjilla, teräskärjillä
        -15-16cm, en aio syyttää itseäni, että on virutettu muiden toimesta (lue kohta: "minimaalinen määrä kumppaneita", jos ymmärrät suomea)
        -suhteellisia käsitteitä, vastapuolesta riippuen
        -noita tuloja on yritysjohtajilla 50-vuotiaana, joita ei perheenisäksi saa edes 20-vuotias malli
        -tämän hetkinen yritys yli 200 työntekijää, kukaan ei hauku
        -ja kamalasti velkaa? käykö perintö?
        -yksi oikea riitti kokeillakseni kaikki asennot
        -olen lapseton

Vituttaako?

• löytyykö ketään?
        foreveralone666 kirjoitti:

-väliinputoaja, 1,5 amk tutkintoa (toki aina MAHDOLLISUUS kouluttautua DI ja/tai KTM)
        -normaalivartaloinen, ei treenattu
        -naiset määrittää, en minä itse
        -180cm, jos ei riitä, hommaan korkkarit, myös puolisolle tai laitan lennoston maiharit paksuilla pohjilla, teräskärjillä
        -15-16cm, en aio syyttää itseäni, että on virutettu muiden toimesta (lue kohta: "minimaalinen määrä kumppaneita", jos ymmärrät suomea)
        -suhteellisia käsitteitä, vastapuolesta riippuen
        -noita tuloja on yritysjohtajilla 50-vuotiaana, joita ei perheenisäksi saa edes 20-vuotias malli
        -tämän hetkinen yritys yli 200 työntekijää, kukaan ei hauku
        -ja kamalasti velkaa? käykö perintö?
        -yksi oikea riitti kokeillakseni kaikki asennot
        -olen lapseton

Vituttaako?

Ei vituta.
        Ja on noita tuloja nuoremmillakin. Käy koulut loppuun.

• löytyykö ketään? kirjoitti:

Ei vituta.
        Ja on noita tuloja nuoremmillakin. Käy koulut loppuun.

Mites, kun ei huVituta? En minä perheen elämää maksa. Sen takia vaimo pitää minimaaliset äitiyslomat.

• n32

No ei lähellekään, älä pelkää :)

• Kiitos vastauksestanne arvon neiti. Minä jo hetken luulin, että naisia ärsyttää se, että Mies ei tiedä mitä haluaa.

Ja minähän "vain" vastasin palstan kysymykseen.

• n32

Kiitos vastauksestanne arvon neiti. Minä jo hetken luulin, että naisia ärsyttää se, että Mies ei tiedä mitä haluaa.

Ja minähän "vain" vastasin palstan kysymykseen.

Toivottavasti löydät etsimäsi.

Tältä palstalta tuskin tuollaista löydät mutta livessä sitten :)

• neiti ruiskukka

Onnea matkaan vaan!

• 5+8

Löytyy, mitäs sitten....

-yliopisto ja amk-tutkinnot
      -ei anorektiko, mutta urheilullinen
      -pitkä tukka
      -yksi entinen pitkä suhde, ei irtosuhteita
      -uranainen, ei lapsia lähivuosina
      -ikä toki 31v

• Onko kuvaa ja/tai jotain "einiinpaljastavaa" yhteystietoa?

• marianne89...

Onko kuvaa ja/tai jotain "einiinpaljastavaa" yhteystietoa?

Ei kai suoraan tälle palstalle kukaan selväjärkinen kuvaansa postaa. Mikset pyytäisi kirjoittajaa ennemmin vaikka tekemään tunnusta tänne ja postaamaan sulle yksärillä linkkiä kuvaansa? Tosin vähän luulen, että hän vain listasi miltä osin sopii kriteereihin ja tokkopa on tätä kautta seuraa hakemassa.

• marianne89... kirjoitti:

Ei kai suoraan tälle palstalle kukaan selväjärkinen kuvaansa postaa. Mikset pyytäisi kirjoittajaa ennemmin vaikka tekemään tunnusta tänne ja postaamaan sulle yksärillä linkkiä kuvaansa? Tosin vähän luulen, että hän vain listasi miltä osin sopii kriteereihin ja tokkopa on tätä kautta seuraa hakemassa.

Mä olin just ennen tätä vastausta SINULLE laittamassa tänne, että "kriteerit täyttävät naiset yhteys kuvan kanssa [email protected] ja katsotaan mihin se johtaa", mutta kerkesit ilmeisesti joka asiaan puuttuvana pilaamaan senkin.

En minäkään etsi mitään, tais käydä vaan tuuri, jos ihmisiin voi luottaa.

• marianne89...

Mä olin just ennen tätä vastausta SINULLE laittamassa tänne, että "kriteerit täyttävät naiset yhteys kuvan kanssa [email protected] ja katsotaan mihin se johtaa", mutta kerkesit ilmeisesti joka asiaan puuttuvana pilaamaan senkin.

En minäkään etsi mitään, tais käydä vaan tuuri, jos ihmisiin voi luottaa.

No voi anteeksi että pilasin viestin rustaamisen ilon. :/

Ja kyllähän sitä teoriassa missä tahansa voi tutustua toisiin, olen minäkin s24:n kautta pari ihmistä tavannut. Mutta näihin kyselyihin tulevat vastaukset nyt vaan tuppaavat yleensä olemaan muuten vaan heitettyjä "täytän kriteerit näiltä ja näiltä osin".

No voi anteeksi että pilasin viestin rustaamisen ilon. :/

Ja kyllähän sitä teoriassa missä tahansa voi tutustua toisiin, olen minäkin s24:n kautta pari ihmistä tavannut. Mutta näihin kyselyihin tulevat vastaukset nyt vaan tuppaavat yleensä olemaan muuten vaan heitettyjä "täytän kriteerit näiltä ja näiltä osin".

Ettei olis arvon marianne89 katsonut mun vastausta YTM miehen määritelmä viestiin ja tullu kateelliseks, että "parempaakin" on kuin mitä on koskaan saanu tai mistä on edes tienny/uneksinu.

• marianne89...

Ettei olis arvon marianne89 katsonut mun vastausta YTM miehen määritelmä viestiin ja tullu kateelliseks, että "parempaakin" on kuin mitä on koskaan saanu tai mistä on edes tienny/uneksinu.

Nyt kyllä repesin... Ilmeisesti mitään ei saisi kommentoida ilman että se liittyy aina kateuteen/katkeruuteen, ainakin jos on palstan naisista kyse :D Vai ketuttaako nyt, että osuin tällä kertaa oikeaan, eli ettei näistä palstan kyselyketjuista mitään seuraa yleensä saa. Me naiset kun tuppaamme usein näkemään tälläiset kivoina gallupeina, niin saattaa sitten ne yhteystietopyynnöt tulla meidän näkökulmasta aika puuntakaa.

Nyt kyllä repesin... Ilmeisesti mitään ei saisi kommentoida ilman että se liittyy aina kateuteen/katkeruuteen, ainakin jos on palstan naisista kyse :D Vai ketuttaako nyt, että osuin tällä kertaa oikeaan, eli ettei näistä palstan kyselyketjuista mitään seuraa yleensä saa. Me naiset kun tuppaamme usein näkemään tälläiset kivoina gallupeina, niin saattaa sitten ne yhteystietopyynnöt tulla meidän näkökulmasta aika puuntakaa.

Yritätkö väittää, että sisäinen pleijerini ei saanu jo sitä mitä haki?

• 5+8

Hänellä on toki rekisteröity nimimerkki, joten yhteyttä mieheen saa halutessaan. Kyse onkin siitä haluanko, koska kyseisen nikin keskustelutaidot ja tavat eivät minua kiinnosta.

• "Mitäs sitten...?"

• 5+8

"Mitäs sitten...?"

Niin just, kyllä, löytyy, mitä se sua auttaa tai ketään muutakaan vaikka sellainen täällä olisi. Ei kukaan täysjärkinen lähtis vielä livenä tutustumaan ihmiseen joka haukkuu naisia ja vielä nautii siitä.

• 5+8 kirjoitti:

Niin just, kyllä, löytyy, mitä se sua auttaa tai ketään muutakaan vaikka sellainen täällä olisi. Ei kukaan täysjärkinen lähtis vielä livenä tutustumaan ihmiseen joka haukkuu naisia ja vielä nautii siitä.

Muistaakseni joku oikeasti viisas sanoi aikoinaan, että "To be, or not to be". Minä loin pohjan, sinä tai joku muu "toinen nainen" tekee PÄÄTÖKSEN.

Tämähän menee ihan luonnon lakien mukaan, mies tarjoaa, nainen hyväksyy tai ei.

"Kukaan ei ole täydellinen ja olen täydellinen esimerkki siitä"

• foreveralone666 kirjoitti:

Muistaakseni joku oikeasti viisas sanoi aikoinaan, että "To be, or not to be". Minä loin pohjan, sinä tai joku muu "toinen nainen" tekee PÄÄTÖKSEN.

Tämähän menee ihan luonnon lakien mukaan, mies tarjoaa, nainen hyväksyy tai ei.

"Kukaan ei ole täydellinen ja olen täydellinen esimerkki siitä"

Ettei olis HAMLET:n lausuma "iskurepla".

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      126
      9392
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5383
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      34
      3893
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      131
      3585
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2644
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1906
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      359
      1572
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1557
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      73
      1418
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1376
    Aihe